.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 09:34:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2007 20:06:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
wowo napisał(a):
:diabel:
Ale zawsze bedziesz miał ten piękny klekot pod maską

Kwestia gustu - mało istotna z punktu widzenia techniki i kasy ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2007 21:39:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
A jaka skrzynia lepiej sie jezdzi? 5 czy 6 biegowa?
Oczywiscie chodzi mi o manual.

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 08:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
6-biegową. Poza tym w takiem zestawieniu dostajesz od fabryki mocniejszą motorynkę - więcej momentu. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 18:52:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Z tego co slyszalem od goscia z komisu to podobno ta 6 biegowa trzeba czesciej zmieniac biegi, czyzby miala krotsze przelozenia?
Na trase moze byc super ale na miasto?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 19:16:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Osobiście nigdy nie udało mi się zrozumieć w jakim celu (oprócz "nadrzędnego" - marketingowego ... ) VAG wprowadził 6-cio biegowe transmisje do diesli. O ile w budzie C4 miało to służyć ekonomice (powiedzmy...), to w silnikach 1.9 tylko (mnie) denerwuje. Cholernie krótka jedynka, potem dłuższa dwójka ale nie na tyle, żeby "pominąć" trójkę służącą wyłącznie do krótkiego podciągnięcia prędkości odpowiedniej dla czwórki. Czwórka taka sobie - trochę za krótka. Piątka to "półbieg" między czwórką a szóstką. Takie są moje własne odczucia i gdybym musiał wybierać w manualach - wolałbym typową skrzynię 5-cio biegową.

Jedyna niby-zaleta "6-tki" to lepszy sprint 0-80 km/h ale ze względu na to, że większość użytkowników chipuje swoje seryjne 130PS żeby pozyskać (i tak nieudolnie) chociaż namiastkę przyjemności zagwarantowanej seryjnie właścicielom silników 2.5TDi - argument o lepszej dynamice skrzyń 6-cio biegowych traci rację bytu ... .

Słowem: Pan z komisu miał (według mnie) absolutną rację.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 19:30:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Miki_V6 napisał(a):
Z tego co slyszalem od goscia z komisu to podobno ta 6 biegowa trzeba czesciej zmieniac biegi, czyzby miala krotsze przelozenia?
Na trase moze byc super ale na miasto?

6-ka lepiej wykorzystuje dobrodziejstwo wyższego momentu obrotowego. Szybszy start , możliwość oszczędniejszej jazdy przy wyższych prędkościach.
Piotruś napisał(a):
większość użytkowników chipuje swoje seryjne 130PS żeby pozyskać (i tak nieudolnie) chociaż namiastkę przyjemności zagwarantowanej seryjnie właścicielom silników 2.5TDi

... znaczy się koń mechaniczny z rzędowej czwórki jest gorszy i słabszy niż z V6-ki. :): Napewno bardziej śmierdzi, ale faktem jest że okupiony jest mniejszym stresem i wydatkami po 200 tys km. ;)
Skończ Waść z tym gawędziarstwem :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 19:52:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Miałem 6-stke w AVF była rewelacyjna.Nigdy bym nie zmienił na 5-tke :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2007 20:51:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Baskecior napisał(a):
6-ka lepiej wykorzystuje dobrodziejstwo wyższego momentu obrotowego. Szybszy start , możliwość oszczędniejszej jazdy przy wyższych prędkościach.


Bzdura:

Obrazek

(wolniejszy, gorszy w przyśpieszeniu, więcej spala, bardziej truje i jest mniej elastyczny pomimo wyższego momentu obrotowego - co zapewniam :!!: - w doznaniach praktycznych jest ewidentnie jeszcze wyraźniej odczuwalne niż na papierze)


Niestety - wersje quattro występują wyłącznie z "6-tką" :/ :

Obrazek


Baskecior napisał(a):
... znaczy się koń mechaniczny z rzędowej czwórki jest gorszy i słabszy niż z V6-ki. :):


Słabszy nie jest, chociaż zależy do której wersji V6 porównywać (z AKE i BAU bez szkody dla silnika łatwo wyjąć 215PS/460Nm, czego nie zrobi żaden mocno zdłubany 1.9). Wracając do tematu, to "koń mechaniczny z rzędowej czwórki" zawsze jest dużo bardziej nerwowy/zestresowany, ryczy (w porównaniu do V6) jak by go zarzynali i trzęsie się w każdym zakresie "galopu", wspomagany rezonansem wszystkiego co "luźno" zalega w kabinie i bagażniku). V6 co najwyżej zamruczy "odległym" i mocno stłumionym basem i nie będzie się przy tym telepał po calej komorze silnika jak R4. V6 w dynamicznej jeździe zużyje podobne ilości paliwa co wyżyłowane 1.9 TDi (dopiero powyżej zakresu fizycznie niedostępnego dla R4 - zuzyje więcej - ale "coś za coś"). To są fakty - a jeśli masz zamiar zaprzeczać, to znaczy że ciągle teoretyzujesz i ciągle brak Ci doświadczenia praktycznego ... .

Baskecior napisał(a):
Napewno bardziej śmierdzi,


Napewno - często jako dowód nadmiernego wysiłku.

Baskecior napisał(a):
ale faktem jest że okupiony jest mniejszym stresem i wydatkami po 200 tys km. ;)


Źle serwisowane R4 też straci wiele ze swej "świetności" po 200 tyś.km... .
Źle serwisowane V6 - po 200 tys.km odmówi wszelkiej współpracy ale to zasłużona kara dla użytkownika i opiekuna serwisowego. V6 poprostu nie toleruje ani prymitywnego kierowcy, ani prymitywnego serwisu - co wcale nie jest wadą :!!: . V6 to nie jest "industriemotor" do prac polowych ... .


Baskecior napisał(a):
Skończ Waść z tym gawędziarstwem :D


Ulżyłeś sobie :?: To dobrze - niech Ci wyjdzie na zdrowie :!: :peace:
(Widzę, że zaleganie afektu Cię nie opuszcza :(: . Szkoda i wyrazy współczucia)

PS: Nie jestem zmanierowanym narcyzem i nie odczuwam jakiegokolwiek dyskomfortu podróżując jakimkolwiek CCCO (nawet z lat 80-tych). Jednak w tym wątku dyskusja dotyczy modeli wyprodukowanych po roku 2000, czyli realtywnie drogich i z takiego przedziału cenowego, w którym spokojnie znalazłoby się dobrze utrzymane 2.5TDi - a w tym zestwieniu o silnikach 1.9 mogę się wypowiedzieć tylko krytycznie... . Silnik 1.9 "sam w sobie" i na tle konkurencji uważam za doskonały.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 11:25:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotruś napisał(a):
Baskecior napisał(a):
6-ka lepiej wykorzystuje dobrodziejstwo wyższego momentu obrotowego. Szybszy start , możliwość oszczędniejszej jazdy przy wyższych prędkościach.


Bzdura:

Obrazek

(wolniejszy, gorszy w przyśpieszeniu, więcej spala, bardziej truje i jest mniej elastyczny pomimo wyższego momentu obrotowego - co zapewniam :!!: - w doznaniach praktycznych jest ewidentnie jeszcze wyraźniej odczuwalne niż na papierze)


Niestety - wersje quattro występują wyłącznie z "6-tką" :/ :

Obrazek


Baskecior napisał(a):
... znaczy się koń mechaniczny z rzędowej czwórki jest gorszy i słabszy niż z V6-ki. :):


Słabszy nie jest, chociaż zależy do której wersji V6 porównywać (z AKE i BAU bez szkody dla silnika łatwo wyjąć 215PS/460Nm, czego nie zrobi żaden mocno zdłubany 1.9). Wracając do tematu, to "koń mechaniczny z rzędowej czwórki" zawsze jest dużo bardziej nerwowy/zestresowany, ryczy (w porównaniu do V6) jak by go zarzynali i trzęsie się w każdym zakresie "galopu", wspomagany rezonansem wszystkiego co "luźno" zalega w kabinie i bagażniku). V6 co najwyżej zamruczy "odległym" i mocno stłumionym basem i nie będzie się przy tym telepał po calej komorze silnika jak R4. V6 w dynamicznej jeździe zużyje podobne ilości paliwa co wyżyłowane 1.9 TDi (dopiero powyżej zakresu fizycznie niedostępnego dla R4 - zuzyje więcej - ale "coś za coś"). To są fakty - a jeśli masz zamiar zaprzeczać, to znaczy że ciągle teoretyzujesz i ciągle brak Ci doświadczenia praktycznego ... .

Baskecior napisał(a):
Napewno bardziej śmierdzi,


Napewno - często jako dowód nadmiernego wysiłku.

Baskecior napisał(a):
ale faktem jest że okupiony jest mniejszym stresem i wydatkami po 200 tys km. ;)


Źle serwisowane R4 też straci wiele ze swej "świetności" po 200 tyś.km... .
Źle serwisowane V6 - po 200 tys.km odmówi wszelkiej współpracy ale to zasłużona kara dla użytkownika i opiekuna serwisowego. V6 poprostu nie toleruje ani prymitywnego kierowcy, ani prymitywnego serwisu - co wcale nie jest wadą :!!: . V6 to nie jest "industriemotor" do prac polowych ... .


Baskecior napisał(a):
Skończ Waść z tym gawędziarstwem :D


Ulżyłeś sobie :?: To dobrze - niech Ci wyjdzie na zdrowie :!: :peace:
(Widzę, że zaleganie afektu Cię nie opuszcza :(: . Szkoda i wyrazy współczucia)

PS: Nie jestem zmanierowanym narcyzem i nie odczuwam jakiegokolwiek dyskomfortu podróżując jakimkolwiek CCCO (nawet z lat 80-tych). Jednak w tym wątku dyskusja dotyczy modeli wyprodukowanych po roku 2000, czyli realtywnie drogich i z takiego przedziału cenowego, w którym spokojnie znalazłoby się dobrze utrzymane 2.5TDi - a w tym zestwieniu o silnikach 1.9 mogę się wypowiedzieć tylko krytycznie... . Silnik 1.9 "sam w sobie" i na tle konkurencji uważam za doskonały.

Mało widziałeś. AWX rozkręcony na 220 KM i ponad 450 Nm łoi dupsko nawet eskom na torze (byłem, widziałem,dotykałem na zlocie w Warszawie). Zresztą znam kilka osób, które dokonały takich modów na PD 130 KM i efekty są rewelacyjne. Przy okazji nie traci na właściwościach użytkowych i na trwałości. Jestem ciekaw ile polata zdłubane do 220 KM 2,5 TDI ... :/
/Źle serwisowane odmówi współpracy /... to mi wystarczy pewnie czytającym forum również.
Parametry techniczne 5 i 6 - biegówek rzeczywiście wskazują na korzyść 5-ki (0,1 litra na setkę i 0,1 sekundy). Odczucia z jazdy jednak są nieco inne i nie zgadzam się z twoją wypowiedzią.
Na koniec - uniwersalność R4 TDI (nawet do prac polowych ) świadczy o jego klasie i doskonałości technicznej - sam używam 1Z`ta m in do "prac polowych" i to przekonuje mnie coraz bardziej do terkoczących R4-rek. Coś kosztem czegoś - "lepsza brzydsza panna ale zaradniejsza, niż piękna blondyna ale głupiutka " Przydatność podobna - tylko na zewnątrz wygląda ładnie, bo wnętrze nieciekawe.
Jednocześnie - nie kwestionuję kultury pracy silników V6 , bo to nawet nie podlega dyskusji, ale to akurat jedyna zaleta tych silników z roczników 1996 - 2002.
Dlatego z tych roczników - sugeruję 1,9 TDI - święty spokój okraszony klekotem i wibracjami, do których akurat można się przyzwyczaić, lepiej bowiem jeździć z klekotem niż stać pod płotem u mechanika ...

pozdrawiam

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:11:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Baskecior napisał(a):
Mało widziałeś.


Chociaż raz mogę Ci przyznać rację. Mało widziałem - kilkanaście lat (zawodowego) obcowania z VAGami to nie jest imponujący wynik i z absolutną powagą stwierdzam, że ciągle dowiaduję się czegoś nowego.
Pomimo tego co napiasałem powyżej - Twoja argumentacja jest żałosna.

Baskecior napisał(a):
AWX rozkręcony na 220 KM


Buahahaha :diabel: :diabel: :!!: Jeszcze powiedz, że te 220PSów to na seryjnych częściach i fabrycznym osprzęcie :P , bez dotykania takich drobiazgów jak sprzęgło, półosie itp ... :?: :?: :!!:

Rzeczywiście - "rewelacyjna" oferta dla "biednych żuczków", którzy nie daj Boże Ci uwierzą i zechcą podkręcić swoje seryjne AWXy do takich wartości tylko za pomocą lajtowej (i nieszkodliwej) wymiany softu (i inwestycji rzędu 700 - 1500 PLN) ... .
Twoje zacietrzewienie może imponować ... ale lekarzom. Dawno utraciłeś kontakt z rzeczywistością ?

Baskecior napisał(a):
i ponad 450 Nm łoi dupsko nawet eskom na torze (byłem, widziałem,dotykałem na zlocie w Warszawie). Zresztą znam kilka osób, które dokonały takich modów na PD 130 KM i efekty są rewelacyjne. Przy okazji nie traci na właściwościach użytkowych i na trwałości.


Brniesz w ślepy zaułek (a przed chwilą myślałem, że bardziej już się nie da ... ).

PS: Miałem nadzieję, że trochę Ci już przeszło (szczególnie zaleganie afektu i syndrom ostatniego zdania) ale powyżej popisałeś się taką "wiedzą" i "znajomością tematu", że ja wymiękam :(: :galy: .
Straszne w tym wszystkim jest to, że wiele osób zagląda na AKP z ufnością i nadzieją na fachową pomoc i/lub poszerzenie wiedzy, a Twoje wypowiedzi mogą ich zaprowadzić w taki sam "kozi róg", w jakim Ty siedzisz od długiego czasu :/ .
Reasumując - są racjonalne powody żeby Ci współczuć ale jeszcze gorsze jest to, że odrzucasz podaną Ci pomocną dłoń. Dlatego bardzo Cię proszę - zacznij mnie na powrót ignorować i nie prowokuj mnie więcej do dyskusji zanim naprawdę nie wyzdrowiejesz (czego szczerze Ci życzę !!).

PS: Sorry za OT ale kolejny (tym razem ostatni) raz dałem się wciągnąć w dyskusję, której wynik powinienem był przewidzieć na początku. Mój błąd - jeszcze raz przepraszam ... .
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 20:15:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Liczyłem na dyskusję na poziomie, ale jak widać z Tobą się nie da. :(
Nalej sobie oleju do głowy i ochłoń, polecam Mixol.
Jeszcze jedno. Ktoś mądry kiedyś powiedział: "Tylko głupcom się wydaje , że wiedzą wszystko" Ja przyznaję się że nadal się uczę i wszystkiego nie wiem, Ty twierdzisz że wiesz wszystko.
EOT

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 20:41:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Nie ma podstaw Panowie zeby sie klocic, nie po to zakladalem ten Topic.

Rozumiem ze 2.5 pomimo cichszej, bardziej rownej pracy oraz lepszej dynamice nie ma nic wiecej do zaoferowania , tylko strach przed zepsuciem sie Hydrauliki

Jednak pozostane dzieki Waszym sugestiom przy 130km i do tego CHIP, pytanie ile mozna wyciagnac po zawirusowaniu przy zdrowym rozsadku zeby tylko wgrac dobry soft i nic nie zmieniac bo te 220KM i 450Nm to raczej nie bedzie dobre dla tego silnika chyba?
Poza tym to byloby przegiecie oraz ciagla nerwowka czy cos przypadkiem nie padnie podczas jazdy?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 21:36:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Nie ma o czym mówić, pomimo wad 2.5TDI jest silnikiem na pewno przyjemniejszym w kulturze pracy, te 200-205KM jest osiągalne samym softem z np. AKE, a w tym momencie złoi dupsko każdemu seryjnemu AWX'owi z samym softem, bo dla nich bezpieczna granica to jakieś 175KM.

Jeśli przy kupnie prześwietlisz takie AKE (np. zrzucenie pokryw i obejrzenie wałków) albo kupisz ze zrobioną już hydrauliką/wałkami, to posiądziesz świetny silnik, który odwdzięczy Ci się osiągami i przyjemnością podróżowania.

Jeżeli bardzo się boisz tych wad, to rzeczywiście weź 1.9, oczywiście tutaj też musisz go bardzo dokładnie zdiagnozować przed zakupem. Ostatnio wiele jeździłem i szukałem porządnej sztuki, to na prawdę jak szukanie igły w stogu siana...

Te 220KM basketa, to raczej z założeniem innej turbiny (jakaś hybryda pewnie), FMIC'a, przydałoby się nowe sprzęgło, może lepsze hamulce, itd., itp... Typowa zabawa dla hobbysty...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 22:01:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprinter napisał(a):
Te 220KM basketa, to raczej z założeniem innej turbiny (jakaś hybryda pewnie), FMIC'a, przydałoby się nowe sprzęgło, może lepsze hamulce, itd., itp... Typowa zabawa dla hobbysty...

Dobrze kombinujesz. Nie napisałem , że taki mod odbędzie się bez dodatkowego rezanka, moją intencją było przekazanie koledze faktu, jak dobra konstrukcją jest R4 TDI - jak wiele może wytrzymać, w odróżnieniu do 150-konnych 2,5 TDI, które fabrycznie zestrojone mają problemy z przekroczeniem 200 tys km (nie wszystkie oczywiście, ale sporo z nich , co widać po lekturze nie tylko naszego forum technicznego.)
Miki_V6 - wyciągasz słuszne wnioski. AWX`a / AVF`a można bezpiecznie podciągnąc do ok 170 KM. Pamiętaj również że w serii można wylosować kilkanaście KM więcej ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2007 21:39:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
A moze mi ktos powiedziec jak odroznic czy w wyposazeniu seryjnym jest BOSE+Subwoofer bo jak dzwonie to nie wiele osob jest mi w stanie powiedziec czy dane A4 ma subwoofer?
Czy jest jakas regula na posiadanie w danym modelu(typu silnika) wyposazenie w subwoofer?
I gdzie on jest zlokalizowany w aucie?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 21:30:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Czy nie wie nikt gdzie w A4 znajduje sie Subwoofer(glosnik niskotonowy)? Czy jest jakas regula na to ze w danym modelu silnika jest naglosnienie z Subwooferem?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 21:35:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na naklejce kodów wyposażenia Bose będzie wyszczególnione. W B5 głośnik niskotonowy umieszczony jest w lewej wnęce bagażnika - na lewym błotniku, pewnie w B6 będzie podobnie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 21:40:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
A jaki kod ma na naklejce ma Subwooofer i czy jest jakas regula np 1.9 AWX lub AVF ma kazdy subwoofer lub tez jak ma BOSE to jest Subwoofer?
Pytam bo ostatnio mialem okazje ogladac AVF 130PS z naglosnieniem BOSE i Subwooferem i mi sie spodobalo tylko rocznik 2004 mnie przerazil (cena :-( )

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 21:43:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie potrafię odpowiedziec jaki kod ma Bose ... ale napewno nie ma reguły o która pytasz , Bose jest sprawą indywidualnego zamówienia przez klienta w salonie w momencie zakupu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2007 21:45:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
Czyli rozumiem ze jak jest BOSE to i jest Subwoofer?
Jak sie wlacza radio to sie pokazuje napis BOSE?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: