MiKev napisał(a):
carlnova wielkie dzieki
Ależ nie ma za co
MiKev napisał(a):
sprawdzalem w ten sposób ale niestety nic nie widac przewody sa w dodatkowej otulinie a czesc ktora wchodzi w pokrywe zaworow niestety nic tam nie zobacze.
Napisałem Ci o tym bo sam kiedyś byłem świadkiem takiego rozświetlonego krajobrazu na nowych (powtarzam: nowych) przewodach wysokiego napięcia.
Ale skoro sprawdzałeś i jest OK...
MiKev napisał(a):
zdaje sobie sprawe ze nie ma zbyt wiele 2.4 w benzynie i tez nie jestem zwolennikiem naprawy przez eliminacje (chyba mnie rozumiesz to moze trwac nieskonczonosc) nie chodzi mi o nabijanie sobie ilosci wyslanych postow tylko o rozwiazanie problemu z autem.
Mikev, nie posądzałem Cię o chęć nabicia postów, tylko zrobiło mi się autentycznie Ciebie szkoda, że nikt Ci nie odpowiada.
Tutaj chyba jednak przeważają diesle, albo po prostu właściciele A6 2,4 nie są za bardzo skorzy do pomocy swoim braciom...
Posłuchaj dobrej rady i zaloguj się także na forum diagtronika w dziale OTTO zapodaj pytanko - maestro Voss - odpowie Ci na 100%
MiKev napisał(a):
to jest dobre autko duzo elektroniki i wole zapytac doswiadczonych osob w tej marce (zanim dam komus wymieniac pekniete pierscienie) zeby sprawe zakonczyc.
Jak najbardziej popieram stanowisko, zawsze będę twierdził, że dzięki pomocy na forum AKP można zaoszczędzić full kasy...
MiKev napisał(a):
sorki za te posty ale naprawde mialem nadzieje ze ktos ten problem juz mial.
Naprawdę nie ma sprawy...
Bądź cierpliwy może jeszcze doczekasz się odpowiedzi
MiKev napisał(a):
jutro jade po nowe przewody i zobaczymy, jak nic to nie zmieni to niestety bede kontynuowal ten temat.
jeszcze raz wielkie dzieki za odzew
Powodzenia