.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 14:58:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 i naped Quattro
PostNapisane: 25.mar.2007 18:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 01:01:47
Posty: 22
Lokalizacja: W-wa
znajomy zastanawia sie nad zakupem A6 2,5TDI kombi w Quattro (rocznik 2002)...

jak zachowuje sie ten naped?
co sie sypie? na co nalezy uwazac?

z gory dzieki za jakiekolwiek info :diabel:

_________________
some0NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:14:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Archiwum się popsuło?

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 01:01:47
Posty: 22
Lokalizacja: W-wa
quattro PETE napisał(a):
Archiwum się popsuło?


trudno cos konkretnego na temat tego dokladnie modelu znalezc :P

_________________
some0NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:27:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zamiast zaprzatac sobie glowe napedem poczytaj o silniku ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 01:01:47
Posty: 22
Lokalizacja: W-wa
Bilu napisał(a):
zamiast zaprzatac sobie glowe napedem poczytaj o silniku ;)


:galy:

skoro wiesz cos na ten temat to dopisz tutaj :)

_________________
some0NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 18:47:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
ale po co pisać jeszce raz to samo
wejdź na forum "kupujemy audi" i przeleć po tematach pierwsze 2 strony gwarantuje Ci że znajdziesz kilkanaście tematów a te wystarczy tylko poczytać
czy to takie trudne??
na samej pierwszej stronie jest 5 tematów o 2.5 TDI. wystarczy ?? Nie?? to zobacz na następnej !!!


ps Quattro się nie sypie chyba że je mocno zaniedbasz

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 19:03:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 01:01:47
Posty: 22
Lokalizacja: W-wa
Dred napisał(a):
ale po co pisać jeszce raz to samo
wejdź na forum "kupujemy audi" i przeleć po tematach pierwsze 2 strony gwarantuje Ci że znajdziesz kilkanaście tematów a te wystarczy tylko poczytać
czy to takie trudne??
na samej pierwszej stronie jest 5 tematów o 2.5 TDI. wystarczy ?? Nie?? to zobacz na następnej !!!


ps Quattro się nie sypie chyba że je mocno zaniedbasz


dzieki za info... bede musial jednak przejrzec wszystkie posty :diabel:

_________________
some0NE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 22:46:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
awaryjnosc w przytpadku napedu nie wystepuje. w przypadku silnika owszem olej naped bo to ani awaryjne ani drogie a lepiej zajmij sie silnikiem bo to sie lubi posypac a jak sie sypie to wysysa z kieszeni wszystko co tam jest w danej chwili ale jak juz jezdzi to calkiem przyjemnie.
szkoda ze to juz nie jest to samo 2.5 TDI co w C4 do 97 roku. te silniki do 2003 montowali w VW a do teraz po modyfikacji montuja z zasilaniem na pompowtryskach i smigaja te silniki az milo i jakos nic nie dolega im i robia po 100 tys rocznie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 23:00:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Hans - nie jest tak różowo jak mówisz (z 2.5 na PD). W wielu egzemplarzach "po cichu" pękają głowice - początkowo tak minimalnie, że ubytek G12 można uznać za naturalny. Otrzeźwienie następuje po zaliczeniu pada turbiny (na ogół blisko 200 tyś.km. calkowitego przebiegu lub niewiele mniej). Oczywiście pad suszary pozostaje w ścisłym związku z pęknięciem głowicy ponieważ zetknięcie "zimnego" G12 z "rozpalonymi" łopatkami wirnika (po stronie gorącej) skutecznie go uszkadza. Podobno w (naj)nowszych modelach wada głowic została usunięta ale "kwas" i niepewność pozostały (na jakiś czas napewno).
Za to osprzęt i napęd rozrządu w tych silnikach (przynajmniej na mnie) robi wrażenie :!:

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: