.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 21:12:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 21:38:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 06:11:20
Posty: 16
Lokalizacja: Gdansk
Jezdze dieslem od dwoch lat i rzadko przekraczam 2500rpm :-)

_________________
A6 2.5 TDI 1995 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 22:01:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
AdamP napisał(a):
Jezdze dieslem od dwoch lat i rzadko przekraczam 2500rpm :-)

No to mozesz kupic 2.2T i wymontowac te turbine i pocisnac na alegro bo niebedzie ci potrzebna w takim razie :): :diabel: :): :diabel: :): :peace:

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 22:13:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
szwagier napisał(a):
AdamP napisał(a):
Jezdze dieslem od dwoch lat i rzadko przekraczam 2500rpm :-)

No to mozesz kupic 2.2T i wymontowac te turbine i pocisnac na alegro bo niebedzie ci potrzebna w takim razie :): :diabel: :): :diabel: :): :peace:

o rany prawie z krzesła zleciałem
szwagier ale pojechałeś :D:D:D:D:D

co prawda wtedy zamiast 280 będzie miał może 80 Ps

ciśnienie też nieznacznie pójdzie w dół z 1.5 bara do 1.0 bara ;) ;)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 25.mar.2007 22:18:57 przez Dred, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 22:31:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Dred napisał(a):
ciśnienie też nieznacznie pójdzie w dół z 1.5 bara do 1.0 bara ;) ;)

z 1,5 do 0 (mowa o nadcisnieniu); jesli ma spasc do 1 to z 2,5 bara ;)
poza tym ponizej 3 tys turbina tez cos tam pompuje :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2007 22:39:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
a widziałeś " ;) ;) " wiem, że to nadciśnienie i jest w sumie 2.5 na wskaźnikach kompa

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 02:58:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
dobrze, ze wypowiadaja sie przynajmniej ci, co maja o tym pojecie, bo pierwsza czesc watku ta sami madrale co 2,2T i 4,2 widzieli na zlocie jakos w 2001......
turbodziura.... kurde.... przy zasranym wynalazku LPG macie dziury...... jak sie umie jezdzic to obroty nie spadaja ponizej 2800 :)

oba silniki sa trudne i wymagajace na swoj sposob i tyle.... jak chcesz gaz to 4,2 a do szalenstw 2,2 + soft bo lzejszy. Kazdy chwali swoje wlasciwie. 4,2 mialem automata co prawda, 2,2T mam manuala i powiem tylko ze najwazniejszy jest STAN.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 07:30:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 06:11:20
Posty: 16
Lokalizacja: Gdansk
Dziekuje za wspaniale rady bede mial to na uwadze jesli bede kupowal 2.2T :)

Jesli chodzi o gaz to nigdy nie zagazuje samochodu bo uwazam ze jesli sie niema na paliwo to sie nie kupuje czegos takiego.

Wiec podsumujac ten watek to rozumiem ze ten samochod z Koronowa o ktory pytalem jest ok i ze wlasciciel jest klubowiczem..

_________________
A6 2.5 TDI 1995 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 10:02:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
oliwer78 napisał(a):
dobrze, ze wypowiadaja sie przynajmniej ci, co maja o tym pojecie, bo pierwsza czesc watku ta sami madrale co 2,2T i 4,2 widzieli na zlocie jakos w 2001......


Może spasuj z tonem, bo trochę się zapędziłeś w dywagacjach...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 10:59:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
oliwer78 napisał(a):
jak chcesz gaz to 4,2 a do szalenstw 2,2 + soft bo lzejszy.

V8 jest aluminiowy i waży praktycznie tyle samo co 2.2T :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 12:40:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
prawda :684:

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 21:49:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Simpson napisał(a):
oliwer78 napisał(a):
jak chcesz gaz to 4,2 a do szalenstw 2,2 + soft bo lzejszy.

V8 jest aluminiowy i waży praktycznie tyle samo co 2.2T :peace:


w/g moich danych AAN kompletny bez płynów z kołem dwumasowym,
turbospreżarką, IC waży około 170kg

zgadza się?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 23:36:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
oliwer78 napisał(a):
dobrze, ze wypowiadaja sie przynajmniej ci, co maja o tym pojecie, bo pierwsza czesc watku ta sami madrale co 2,2T i 4,2 widzieli na zlocie jakos w 2001......



granatowym S6 z topicu jechalem jako pasazer, a pare2,2T bylo mi dane prowadzic ...tak uscislajac :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 23:44:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
maciu napisał(a):
Simpson napisał(a):
oliwer78 napisał(a):
jak chcesz gaz to 4,2 a do szalenstw 2,2 + soft bo lzejszy.

V8 jest aluminiowy i waży praktycznie tyle samo co 2.2T :peace:


w/g moich danych AAN kompletny bez płynów z kołem dwumasowym,
turbospreżarką, IC waży około 170kg

zgadza się?


?mysle , ze wiecej.....

Wagi calych aut wo Die Technik ( kumojemu zdiwiniu)
s4 2,2T - 1650 sedan, 1740 avant
s4 2,2T - 1680 sedna, 1730 avant

o tym aluminium gdzies bylo na forum. Swoja droga to dobrze dla rozszerzalnosci - jeden material mniej do zmiany objetosci... ale zeby zapobiec odksztaleniom w temp trzeba nietani zabieg - to musialo niezle podniesc koszty. Anyway dobre...
Swoja droga jaki macie odnotowany najwiekszy przebieg na 4,2?

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 15:42:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2007 17:16:17
Posty: 82
Lokalizacja: Lublin
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2478558



polecam! gratis 17 cali i jest po wymianach wszystkich i oplacone! cena do negocjacji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2007 17:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 06:11:20
Posty: 16
Lokalizacja: Gdansk
Witam

Juz bylem ogladac to audi z topicu i jest calkiem calkiem. Pozostaje tylko sprawdzic dokladniej w jakims dobrym warsztacie. Dziekuje za wszystkie rady.

_________________
A6 2.5 TDI 1995 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 21:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.wrz.2006 20:25:28
Posty: 119
Lokalizacja: Gdynia
A co o tym sadzicie?

http://mobile.de/SIDSql.ncfYLkWGNri-pYH ... 258958538&

Obrazek

_________________
---
Pozdrawiam
Zdzisiu


było: Audi 100 C4 2.8 Quattro Avant '94 Sekwencja
było: Audi A6 C4 2.8 Quattro Avant '96 Sekwencja
jest: szukam...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: