Witam
Od niedawna jestem posiadaczem AELa Avant
Poza małymi problemikami jestem bardzo zadowolony
Dzisiaj niestety nie wyhamowałem przed psem
poza uszkodzeniami wizualnymi mam problem z paskiem wielorowkowym i kołem na wale które zaczęło ocierać.
jest to o tyle dziwne ze w tamtym miejscu nie ma żadnych uszkodzeń. poza tym to koło na wale które napędza pasek wielorowkowy mogę przesuwać około pół centymetra do przodu i tyłu bardzo ciężko ale jednak. Przesuwam je w czasie pracy silnika wkrętakiem przez osłonę tego paska
PYTANIA
1. Czy to koło pasowe powinno sie ruszać?
2. Jesli nie to czy bardziej prawdopodobne jest odkręcenie sie tego koła czy raczej
ma już luz na wale?
3. Czy przy wymianie jeśli będzie to potrzebne będę musiał ruszać rozrząd?
4. Czy do odkręcenia/dokręcenia tego koła muszę demontować przód auta
i czy potrzebuje jakiegoś specjalnego klucza?
Będe wdzieczny za wszystkie podpowiedzi
Pozdrawiam
Bolhoy