.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 04:48:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 ACK]olej leci po wymianie uszczelek pod pokrywami
PostNapisane: 03.kwi.2007 22:03:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Wymienilem uszczelki pod pokrywami zaworow i dalej gdzies jeszcze olej cisnie. Uszczelki oryginalne. Gdzie moze wyciekac. Dodam ze leci na kolektor i widac bialy dym i troche w aucie czuc. Co doradzicie :| ????

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 07:19:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jest taki otwór w bloku pod kolektorem ssącym - nie wiem jak się fachowo nazywa. Oringi wałków rozrządu też lubią przepuszczać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 20:49:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
wowo napisał(a):
Jest taki otwór w bloku pod kolektorem ssącym - nie wiem jak się fachowo nazywa. Oringi wałków rozrządu też lubią przepuszczać.

Czy bede musial sciagac glowice i czy bede musial ja rozbierac zeby to wszystko uszczelnic??
Chyba bedzie troche pracy z tym. :<

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 20:56:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
tylko kolektor ssący musisz zrzucić na poczatek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 21:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
wowo napisał(a):
tylko kolektor ssący musisz zrzucić na poczatek.


Czyli to co jest na srodku silnika?
Ale co dalej??
Nie jestem mechanikiem ale pare rzeczy samemu wymienialem wiec nie wiem czy dam rade :/

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 22:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
a ten biały dym to skąd?

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 00:00:02 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
adrian_a8 napisał(a):
a ten biały dym to skąd?


możliwe że olej kapie na kolektor wydechowy i tam się przypala. Miałem kiedyś taką akcję w swoim B3 NG. Skapło mi trochę oleju (z mojej winy) na kolektor i efekt był taki że myślałem że fura mi się pali :diabel: . Dym w środku, dym pod maską i ogólny swąd :peace: na szczęście nic wielkiego się wtedy nie stało

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 06:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 12:24:24
Posty: 174
Lokalizacja: Bydgoszcz
Słuchajcie, ale co ma kolektor ssący do oleju. Przecież nie trzeba go zdejmować przy wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów.

Mam takie pytanie. Czy jesteś w stanie z grubsza zlokalizować skąd wycieka olej.
Jeżeli spod pokryw to może problem tkwi w tym, że są za słabo przykręcone lub zbyt mocno i uszczelki się sprasowały.

_________________
Hello, Professor Falken. Would you like to play a game?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 22:07:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
falken napisał(a):
Słuchajcie, ale co ma kolektor ssący do oleju. Przecież nie trzeba go zdejmować przy wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów.

Mam takie pytanie. Czy jesteś w stanie z grubsza zlokalizować skąd wycieka olej.
Jeżeli spod pokryw to może problem tkwi w tym, że są za słabo przykręcone lub zbyt mocno i uszczelki się sprasowały.

Panowi bede musial na spokojnie sciagnac oslony. W miare oczyscic stary olej i zlokalizowac. Problem ze jest tam strasnie ciasno :/ .

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 08:19:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Pokrywy zaworów trzeba dokręcić odpowiednim momentem kluczem dynamometrycznym!!! jeżeli "dopiepszyłes" je solidnie to nie dziw się że cieknie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 08:58:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Albo dokręciłeś w nieodpowiedniej kolejności.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 11:33:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
dzisiaj troche mylem silnik jeszcze bede musial troche poprawic bo nie jest idealnie czyste. Teraz bede obserwowal gdzie niunia sie poci. Dodam ze lecialo z karka oleju - dolozylem druga uszczelke i nie leci :).
Dodam ze uszczelki pod pokrywami nie wymienialem sam tylko mechanik. Mam nadzieje ze nie dal ......... :<
Jak zaobserwuje wycieki to zglosze sie do was chlopaki. Dzieki za zainteresowanie tematem.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 21:41:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
A wiec po umyciu silnika zauwazylem ze z pokryw zaworow nie cieknie. Gdzie moze jeszcze byc ten nieszczesny wyciek ( wycieki ). Jedno jest pewne ze leci na kolektor od strony pasazera bo widac dym.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 11:52:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 19:33:05
Posty: 120
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Krysti napisał(a):
A wiec po umyciu silnika zauwazylem ze z pokryw zaworow nie cieknie. Gdzie moze jeszcze byc ten nieszczesny wyciek ( wycieki ). Jedno jest pewne ze leci na kolektor od strony pasazera bo widac dym.

Sprawdź wąż cisnieniowy od wspomagania kierownicy czy nie puszcza.(poprowadzony jest do tyłu silnika właśnie nad prawą głowicą)
pozdrawiam

_________________
Audi A6 C4 2.8 30V Quattro automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 22:06:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
mały v8 napisał(a):
Pokrywy zaworów trzeba dokręcić odpowiednim momentem kluczem dynamometrycznym!!! jeżeli "dopiepszyłes" je solidnie to nie dziw się że cieknie.

A wiec za szybko pochwalilem mechanika. Jednak delikatnie leci spod jednej uszczelki spod pokrywy zaworow. Teraz pytanie - jak to poprawic - czy nowa uszczelke trzeba dac czy mozna na tej co jest to naprawic. Jakim momentem do dokrecic i w jakiej kolejnosci zeby bylo git????

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: