gsxr napisał(a):
Więc tak
Błąd wtryskiwacza ( czujnik ruchu iglicy przerwa/zwarcie do plusa -chwilowy) taki błąd jest ale poza nim nie ma żadnego. Błąd ten nie da się wykasować.
Sprawdze jeszcze połączenia tak jak radzisz.
00742 to właśnie ten błąd.
mówiąc, że samochód nie ma prawa jeżdzić mam na myśli, że przepływomierz bardzo źle mierzy [zaniża dawkę paliwa], a wtryskiwacz sterujący jest popsuty - czyli silnik jest ślepy - nie opiera swojego działania na danych w czasie rzeczywistym z ws, tylko na mapie stworzonej na potrzeby takiej awarii.
przepływomierz kup w ASO - podaj nt VIN nadwozia i sprzedadzą Ci taki sam. kup go w trybie
ausfluasz [
] - tzn. zostaw swój popsuty i dostaniesz nowy z 2letnią gwarancją za 405 PLN [w zwykłym trybie 1000 PLN]. nie kupuj podróbek,
tylko oryginał.
przepływomierz wymienisz sam.
wtryskiwacz sterujący w ASO będzie paskudnie drogi [circa 1800 PLN]. zadzwoń do Diagtronika [http://www.diagtronik.pl/] i postaraj się kupić u nich - nowy z gwarancją kosztuje ok. 900 PLN.
ws nie próbuj wymieniać samemu jeżeli nie jesteś mechanikiem.
tym autem można jeździć, ale to istna męczarnia w Twoim przypadku - to auto ma ok 110 koni w tej chwili...
turbina jest ok.
o kącie wtrysku [ustawieniu rozrządu] można będzie powiedzieć dopiero, gdy wymienisz wtryskiwacz sterujący.
wowo napisał(a):
Może skrobnąć z czego to wynika??
siur.
wowo, spójrz na 004 - oczekiwana przez ECU jest podana, a rzeczywista wynosi 0. w próbie dynamicznej kąt nie może być 0 w 004. za podanie kątu rzeczywistego odpowiada m. in. sterujący.