.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 05:46:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c3 2.0 RT] Odpalanie na ciepłym
PostNapisane: 10.kwi.2007 21:34:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem pięknej seteczki 2.0 w automacie:D ale dopiero niedawno na dobrą sprawę zaczołem nią jeździć. Wcześniej kiedy stała miałem małe kłopoty z odpaleniem po dłuższym czasie (pisane było) teraz wszystko wydaje sie byś wporządku.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz dlaczego na zimnym silniku pali praktycznie od pierwszego strzału a na rozgrzanym trzeba ja troche pokręcić. Co to może być?? Co trzebaby sprawdzić??
z góry dzięki za podpowiedzi, gdyz wiem że jak zawsze użytkownicy mnie nie zawiodą:D
Pozdrawiam

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 21:41:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Na zimnym dziala wtrysk startowy i pali dobrze natomiast na cieplym nie dziala w takim stopniu wiec do wymiany czujnik termiczno-czasowy lub regulacja tarczy spietrzajacej w lejku. Sprawdz czy ta tarcza chodzi lekko na calej dlugosci a nastepnie trzeba regulacje przeprowadzic takim cienkim i dlugim imbusikiem . Nalezy tak wyregulowac jej wysokosc aby znajdowala sie 1,9-3,0 mm ponizej krawedzi stozkowego lejka.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 22:18:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
okej Jack. Jakbyś jeszcze mugł mi wytłumaczyć jak tą regulacje przeprowadzić i gdzie są te poszczególne czujniki itp.??
Słuchaj a mogą wchodzić w grę swiece przewody etc??

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 22:37:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Szczerze to juz nie pamietam gdzie ten czujnik jest bo to juz troche minelo jak ostatni raz widzialem taki silnik . Co do tarczy to w prosty sposob ustawiasz tak.
Silnik powinien miec temperature wiecej niz 80 stopni
Znajdz taki imbusik cienki ale dlugi ktory wejdzie w dziurke znajdujaca sie pomiedzy tym gumowym kielichem co siedzi na lejku a tym rodzielaczek z ktorego wychodza przewody cisnieniowe do wtryskiwaczy.
Zobaczysz jest taki otworek , moze byc zatkany czyms. Mozesz tez z elektrody dopasowac cos co bedzie moglo pokrecic sruba regulacyjna.
Musisz tak ustawiac na sluch aby silnik mial jak najwieksze obroty biegu jalowego i pracowal rowno. Tylko powoli to rob bo kazde mocne przyduszenie tej srubki powoduje ze tarcza idzie na dol i silniczek zgasnie.
Wyczujesz taki moment. Powoli albo w prawo albo w lewo. Elektroty koncowke mozesz sklepac tak zeby byla kwadratowa i weszla w srube powodujac jej obrot. Uwazaj zeby tam nic nie wpadlo. Pozniej sciagnij filtr powietrza i reka zobacz czy tarcza chodzi lekko z gory do dolu. Skoro nie jest pogieta i ustawisz jak napisalem to powinno palic dobrze.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 22:48:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
czyli ustawić jak najwyższe obroty biegu jałowego tak po krótce tą śróbką mam?

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 22:49:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
czyli ustawić jak najwyższe obroty biegu jałowego tak po krótce tą śróbką mam?

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 08:00:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
do regulacji wysokości tarczy jest śruba znajdująca się pod tarczą, u mnie na tarczy była naklejka , że odległość krawędzi to 2mm
śrubę o której pisze Jack zostaw w spokoju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 15:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Okeeej. Ale nie chce sie brać za regulacje jeśli w końcu nie wiadomo za którą śróbe się brać :/ A nie chce też czegoś rozregulowac żeby mi krążowniczek wogóle nie chciał palić albo miał za wysokie obroty (w automacie ważne jednak są obroty)

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 18:49:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
marszall napisał(a):
Okeeej. Ale nie chce sie brać za regulacje jeśli w końcu nie wiadomo za którą śróbe się brać :/ A nie chce też czegoś rozregulowac żeby mi krążowniczek wogóle nie chciał palić albo miał za wysokie obroty (w automacie ważne jednak są obroty)


jak się nie chcesz brać to po co pytasz?
mam ten sam silnik RTjak jest ciepły to pali ciężej (zanim wyregulowałem tarczę była masakra)
śruba do reg obrotów jest przy przepustnicy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 08:19:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Panowie teraz to już całkowicie zakręciliście mi w głowie :zly:

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 21:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Narazie nie bierz się za regulację wysokości klapy bo chyba wyglądała, że jest ok. A tym bardzie nie dotykaj się do regulacji mieszanki. Jak chcesz to mogę sprawdzić ci czujniki.

Za wtryskiwacz rozruchowy odpowiada ten cztero- pinowy a dwu pinowy podaje informację jednym pinem do sterownika VEZ a drugim do głównego ECU.

Kable, świece, kopułka i palec!!!

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: