.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 13:17:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 01.lut.2005 23:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:36:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Rozumem, że planujesz podnieść DOSYĆ sporo moc :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:38:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wszystko sie da... ;) tylko co chcesz dalej z tym robic bo sam IC prawdopodobnie nic Ci nie da.....
@ Rogal co rozumiesz pod pojęciem DOSYĆ ? :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:40:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Mam do kupienia taki intc..z s2 2.2 turbo tanio.. A plany byly takie zeby chipa zaladowac u mastersa. I do tego wlasnie taki i intc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:44:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Chance napisał(a):
Mam do kupienia taki intc..z s2 2.2 turbo tanio.. A plany byly takie zeby chipa zaladowac u mastersa. I do tego wlasnie taki i intc.

to ja proponuje samego czipa a kaske na IC przeznaczyc na pozbieranie do kupy fabrycznych kucy. ;)
P.S 1Z to juz stary kibel , i nie ma co przy nim kombinowac za ostro.... zapodac lekki czipsik i cieszyc sie nowa moca :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Chance napisał(a):
Mam do kupienia taki intc..z s2 2.2 turbo tanio.. A plany byly takie zeby chipa zaladowac u mastersa. I do tego wlasnie taki i intc.


Nie szalej z takimi modami bo dopiero popsujesz auto. Popraw program sterujący, zmień wtryski i zamontuj w plastikowym zakolu plastikową kratkę tak aby powietrze który przelatuje przez IC miało gdzie uciekać i wystarczy - mówie Ci to z doswiadczenia :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 23:54:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rogal napisał(a):
Chance napisał(a):
Mam do kupienia taki intc..z s2 2.2 turbo tanio.. A plany byly takie zeby chipa zaladowac u mastersa. I do tego wlasnie taki i intc.


Nie szalej z takimi modami bo dopiero popsujesz auto. Popraw program sterujący, zmień wtryski i zamontuj w plastikowym zakolu plastikową kratkę tak aby powietrze który przelatuje przez IC miało gdzie uciekać i wystarczy - mówie Ci to z doswiadczenia :!:

Rogal :
mozesz jasniej z ta kratka w zakolu ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 00:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
spanky: ale tu juz wszystko zostało powiedziane :D . Masz IC ?? masz zakole ??. Zbór w zakolu dziure i zamontuj w niej kratke żeby powietrze przelatujace przez IC miało gdzie uciec. Dzieki kratce błoto z koła nie zapaskudzi interkoolera w kilka dni. W B4 niestety tak jest, że zaraz za IC jest zakole - jak to autko ma jeździć :?: . Niemoże :D tym bardziej poczipowane...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 00:12:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rogal napisał(a):
spanky: ale tu juz wszystko zostało powiedziane :D . Masz IC ?? masz zakole ??. Zbór w zakolu dziure i zamontuj w niej kratke żeby powietrze przelatujace przez IC miało gdzie uciec. Dzieki kratce błoto z koła nie zapaskudzi interkoolera w kilka dni. W B4 niestety tak jest, że zaraz za IC jest zakole - jak to autko ma jeździć :?: . Niemoże :D tym bardziej poczipowane...

a to o to chodzi .... myslalem ze masz jakis inny patent......
to co napisales bede robil na wiosenke.... ;)
P.S ty u siebie w B4 to miales .... bo jakos nie kojarze zebys sie tym chwalil.

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 08:54:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Chance napisał(a):
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Przymierzam sie do zalozenia IC centralnie z przodu + gładkie metalowe orurowanie (kupa rezania :( ). Chlodnego powietrza nigdy dosyc (choc zima roznicy wielkiej nie bedzie ale latem owszem).
Widzialem kiedys na stronie Tory jak przerabiali chyba w Golfie czy podobnym autku. Dolozyli chipa, mocniejsze turbo i mialo to sens.
Tak jak napisali Rogal i Spanky warto aby IC bylo odpowiednio przewiewane, tak mam u siebie i póki co Niunia śmiga jak nalezy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 09:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Samo zwiekszenie rozmiaru IC w turbo-silniku bez wiekszych przerobek silnika wiecej popsuje niz poprawi, gdyz zrobi sie tylko wieksza turbo dziura (wieksza objetosc dolotu) i turbinka zamiast dmuchać w silnik bedzie musiala najpierw "napompować" tą dodaną objętość.

Ale jak dostawia sie czipsy i turbosprezarki 2*wieksze to jak najbardaziej :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 10:11:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
Chance napisał(a):
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Przymierzam sie do zalozenia IC centralnie z przodu + gładkie metalowe orurowanie (kupa rezania :( ). Chlodnego powietrza nigdy dosyc (choc zima roznicy wielkiej nie bedzie ale latem owszem).
Widzialem kiedys na stronie Tory jak przerabiali chyba w Golfie czy podobnym autku. Dolozyli chipa, mocniejsze turbo i mialo to sens.
Tak jak napisali Rogal i Spanky warto aby IC bylo odpowiednio przewiewane, tak mam u siebie i póki co Niunia śmiga jak nalezy.

wnioskuje z tego ze jak bedzie BIG IC to bedzie tez BIG suszarka ... ;) :?: :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 10:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
Chance napisał(a):
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Przymierzam sie do zalozenia IC centralnie z przodu + gładkie metalowe orurowanie (kupa rezania :( ). Chlodnego powietrza nigdy dosyc (choc zima roznicy wielkiej nie bedzie ale latem owszem).
Widzialem kiedys na stronie Tory jak przerabiali chyba w Golfie czy podobnym autku. Dolozyli chipa, mocniejsze turbo i mialo to sens.
Tak jak napisali Rogal i Spanky warto aby IC bylo odpowiednio przewiewane, tak mam u siebie i póki co Niunia śmiga jak nalezy.

wnioskuje z tego ze jak bedzie BIG IC to bedzie tez BIG suszarka ... ;) :?: :):


Nooo cos w tym stylu ... :D
Szukam póki co AFN`owskiej , ale czeka mnie tez zmiana kompa + chip ze zmodyfikowaną wartością ciśnienia odłaczenia turbinki :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 11:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
spanky napisał(a):
a to o to chodzi .... myslalem ze masz jakis inny patent......
to co napisales bede robil na wiosenke.... ;)
P.S ty u siebie w B4 to miales .... bo jakos nie kojarze zebys sie tym chwalil.


Miałem :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 12:00:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Lukasik napisał(a):
Samo zwiekszenie rozmiaru IC w turbo-silniku bez wiekszych przerobek silnika wiecej popsuje niz poprawi, gdyz zrobi sie tylko wieksza turbo dziura (wieksza objetosc dolotu) i turbinka zamiast dmuchać w silnik bedzie musiala najpierw "napompować" tą dodaną objętość.

Ale jak dostawia sie czipsy i turbosprezarki 2*wieksze to jak najbardaziej :peace:


Dokładnie. Da się to bardzo odczuć w A4 AFN. Turbo jest po prowej a IC po lewej stronie samochodu - żeby nie zmienne geometrie to by była kaplica...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 12:20:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
Chance napisał(a):
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Przymierzam sie do zalozenia IC centralnie z przodu + gładkie metalowe orurowanie (kupa rezania :( ). Chlodnego powietrza nigdy dosyc (choc zima roznicy wielkiej nie bedzie ale latem owszem).
Widzialem kiedys na stronie Tory jak przerabiali chyba w Golfie czy podobnym autku. Dolozyli chipa, mocniejsze turbo i mialo to sens.
Tak jak napisali Rogal i Spanky warto aby IC bylo odpowiednio przewiewane, tak mam u siebie i póki co Niunia śmiga jak nalezy.

wnioskuje z tego ze jak bedzie BIG IC to bedzie tez BIG suszarka ... ;) :?: :):


Nooo cos w tym stylu ... :D
Szukam póki co AFN`owskiej , ale czeka mnie tez zmiana kompa + chip ze zmodyfikowaną wartością ciśnienia odłaczenia turbinki :)


no to jakiejś rewelacji po doładowaniu sie nie spodziewaj...
dodatkowo turbinka podatna na rózne sprawy... nie to co wg...

jak zmieniasz kompa pod turbawkę to co z pompką wtryskową?
ty masz potencjometr tak?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 12:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
Chance napisał(a):
CZY i w jaki sposob da sie zamontowac intercooler ( wiekszy np. z s2 lub innego audi ) do 1Z. Duzo z tym roboty? Robil ktos cos takiego?


Przymierzam sie do zalozenia IC centralnie z przodu + gładkie metalowe orurowanie (kupa rezania :( ). Chlodnego powietrza nigdy dosyc (choc zima roznicy wielkiej nie bedzie ale latem owszem).
Widzialem kiedys na stronie Tory jak przerabiali chyba w Golfie czy podobnym autku. Dolozyli chipa, mocniejsze turbo i mialo to sens.
Tak jak napisali Rogal i Spanky warto aby IC bylo odpowiednio przewiewane, tak mam u siebie i póki co Niunia śmiga jak nalezy.

wnioskuje z tego ze jak bedzie BIG IC to bedzie tez BIG suszarka ... ;) :?: :):


Nooo cos w tym stylu ... :D
Szukam póki co AFN`owskiej , ale czeka mnie tez zmiana kompa + chip ze zmodyfikowaną wartością ciśnienia odłaczenia turbinki :)


no to jakiejś rewelacji po doładowaniu sie nie spodziewaj...
dodatkowo turbinka podatna na rózne sprawy... nie to co wg...

jak zmieniasz kompa pod turbawkę to co z pompką wtryskową?
ty masz potencjometr tak?


Tak.
Niemniej chodzxi mi o zniwelowanie efektu turbo dziury. Rozmawialem jakichs czas temu z MArkiem i powiedzial ze powinno pomóc , AFN`owska lepiej pompuje z dołu.
Reszte sie doreza ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 12:28:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
ty masz potencjometr tak?


Tak.
Niemniej chodzxi mi o zniwelowanie efektu turbo dziury. Rozmawialem jakichs czas temu z MArkiem i powiedzial ze powinno pomóc , AFN`owska lepiej pompuje z dołu.
Reszte sie doreza ... ;)


no to jednoczesne powiekszanie IC tu nie pomoże bo z niskich obrotów to
musi być albo mała relatywnie suszarka żeby ją napędzić
(a w dizlu masz turbodziure - na bardzo niskich obrotach) albo
zmniejszenie (ale na pewno niepowiekszanie) układu dolotowego
za turbinką...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 12:35:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
ty masz potencjometr tak?


Tak.
Niemniej chodzxi mi o zniwelowanie efektu turbo dziury. Rozmawialem jakichs czas temu z MArkiem i powiedzial ze powinno pomóc , AFN`owska lepiej pompuje z dołu.
Reszte sie doreza ... ;)


no to jednoczesne powiekszanie IC tu nie pomoże bo z niskich obrotów to
musi być albo mała relatywnie suszarka żeby ją napędzić
(a w dizlu masz turbodziure - na bardzo niskich obrotach) albo
zmniejszenie (ale na pewno niepowiekszanie) układu dolotowego
za turbinką...


Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WIEKSZY< WYDAJNIEJSZY INTERCOOLER DO 1Z
PostNapisane: 02.lut.2005 12:56:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
ty masz potencjometr tak?


Tak.
Niemniej chodzxi mi o zniwelowanie efektu turbo dziury. Rozmawialem jakichs czas temu z MArkiem i powiedzial ze powinno pomóc , AFN`owska lepiej pompuje z dołu.
Reszte sie doreza ... ;)


no to jednoczesne powiekszanie IC tu nie pomoże bo z niskich obrotów to
musi być albo mała relatywnie suszarka żeby ją napędzić
(a w dizlu masz turbodziure - na bardzo niskich obrotach) albo
zmniejszenie (ale na pewno niepowiekszanie) układu dolotowego
za turbinką...


Mi nie tyle chodzi o zwiekszenie IC a o bardziej efektywna prace. Chce znaleźć o podobnej objetosci ale szeroki , tak aby go zabudowac z przodu.


a no to gitara jak znajdziesz daj znać... od czego...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: