.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 16:49:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [k-jetronic] regulacja
PostNapisane: 15.kwi.2007 07:57:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
zaczęło się od tego że jak kupiłem auto, motor nie pracował wogóle na benzynie-wymieniony rozdzielacz paliwa...

...teraz silnik nie wkręca się tak jak powinien na wysokie obroty, tzn przerywa przy ruszeniu przepustnicą, a dopiero powyżej 3000obr wchodzi na obroty prawidłowo. Śrubą przy przepustnicy ustawione zostały na ciepłym silniku prawidłowe wolne obroty.

:!!: zaznaczam, że wywaliłem krokowiec (uszkodzony) i zaślepiłem wszystkie otwory

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 11:56:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
hm bez krokowca??? Czy wymieniony na sprawny ?? jaki silnik??

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 12:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 21:22:27
Posty: 14
Lokalizacja: KOŚCIAN
Podłanczam się do tego problemu mam tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 21:42:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
tato napisał(a):
Podłanczam się do tego problemu mam tak samo.


co też wywaliłeś silnik krokowy??? - proponuję wstawić krokowca i nie przesadzać z poprawianiem fabryki
rutek - wg mnie po wywaleniu krokowca na wolnych obrotach przepustnica jest u Ciebie w poz mocno otwarta (ile pali Twoje cacko?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 06:18:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
no dziś krokowca podłącze i zobaczymy co się zmieni - zdobyłem drugi, ma być sprawny..

...aaa silnik 2.2 kx, a ile pali to nie potrafię powiedzieć mało jeszcze nim jeździłem... trochę na gazie tylko..

...czym jeszcze można regulować obroty w tych silnikach??

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 11:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
no zapodałem nowego krokowca i sa jeszcze lepsze wolne obroty, ale dalej ciężko sie wkręca....HEEELP!!!

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 13:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2007 18:05:44
Posty: 157
Lokalizacja: Trzebnica
sprawdź ustawienie rozrządu i zapłon.

_________________
Audi B4 1.9 TD - było
Audi B4 2.6 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 13:38:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Podjedź na analizator i sprawdź jak jest ustawiona mieszanka bo będzie pewnie źle. I dlatego nie wkręca ci się na obroty.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 14:16:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
KorNoLio napisał(a):
Podjedź na analizator i sprawdź jak jest ustawiona mieszanka bo będzie pewnie źle. I dlatego nie wkręca ci się na obroty.


jak wyżej + sprawdź tarczę przepływomierza czy jest odpowiednio ustawiona czy chodzi płynnie czy nie jest wygięta itd

a i jeszcze jedno jeśli jak piszesz auto dawno nie jeździło na benzynie to proponuję zrobić porządną rundkę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 18:17:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Skoro przepływka była wymieniana na drugą to myślę, że na dobrą i nie pogiętą. Tylko kwestia czy cała przepływka z rozdzielaczem czy sam rozdzielacz. Bo jak sam rozdzielacz to bez ustawienia mieszanki się nie obędzie a jak cała przepływka z rozdzielaczem to też może nie chodzic prawidłowo i rregulacja jest potrzebna.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 07:19:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 18:21:48
Posty: 25
Lokalizacja: Malbork
...tak, wymieniona cała przepływka z rozdzielaczem, jaśli czodzi o tarcze przepływomierza to jest na pewno prosta, chodzi płynnie, wszystko wyczyszczone "eterem"...nie do końca jestem pewien czy jest prawidlowo ustawiona (ale wszystko wyjęte z jeżdżącego auta)

...rozrząd wymieniony i ustawiany nawet nie 500km temu...zapłon można by zobaczyć

...ale mam inny pomysł: czy może to pompa jest przyczyną i nie daje prawidłowego ciśnienia - jak jeszcze nie znalem przyczyny/miejsca niedrożności to dostała trochę w d..., od samego początku głośno pracuje, a jak na gazie pomykam (nie wyłącza się) to ma momenty że zwalnia na chwilę, aż mi światła przygasają (w baku jest raczej czysto - płukany - no i oczywiście jest parę litrów wachy co by na sucho nie kręciła)

...co myślicie o tyj pompce???

_________________
teraz:
Audi 90 quattro 2.2 '85
---------------------------------
a wczwsniej:
Audi Coupe GT 2.2 '84
Audi 200 5T 2.1T '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 11:50:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Skoro jeździsz na LPG i pompka ci się nie wyłącza to może także byc uszkodzona. Możesz ja sprawdzić w jakim jest stanie albo zmierzyć ciśnienie jakie podaje.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 23:05:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2007 22:54:05
Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Witam. Podłączam sie do tematu. A mianowicie: Kupiłem 4dni temu Audi 100 C3 90r. (przejściówka) silnik 2.3 benzyna/gaz i auto nie chodzi wogole na benzynie. Chodzi tylko na gazie i ma dość wysokie wolne obroty rzedu 1800, 2000 obr/min przy czym mieszanka gazu jest dobrze ustawiona i śruba regulacyjna polozenia przepustnicy tez wykrecona maksymalnie. Dzisiaj bawiłem sie troche z ta benzyna i tak to wyglada: beznyna dochodzi do rozdzielacza i ciśnienie jest duże tyle że na tym się konczy. Nie ma ani kropli na przewodach wtryskowych wychodzacych z rozdzielacza. Jedynie jest na jednym tym chyba rozruchowym. Nie zapala wogole. Nawet nie łapie ani na chwile. Pomóżcie bo nie wiem co robic? :( Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2007 14:35:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
a auto dlugo na gazie jeździło? a może wtryskiwacze benzyny są od długotrwałego używania LPG zapieczone i się nie otwierają? W twoim motorku jest tak że wtryski benzyny otwierają się na skutek działania ciśnienia paliwa i tym paliwem są przy okazji chłodzone. zobacz czy w rurkach prowadzacych do wtrysków jest paliwo. Zobacz też jak wygląda odczyt kodów migowych sterowników silnika.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2007 15:46:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2007 22:54:05
Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
więc tak: paliwo dochodzi do pompy wtryskowej ale na przewody do wtryskiwaczy juz paliwo nie wychodzi :( A ten odczyt kodów migowych to co to wlasciwie jest? i jak to sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: