.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 06:54:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 TDI 1Z] Cykanie po wymianie popychaczy:(
PostNapisane: 15.kwi.2007 12:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Witam. Wymienilem popychacze, ale gdy silnik sie rozgrzeje i mocniej go pogonie tak powyzej 120km/h to w silniku slysze lekkie cykanie :zly: Pozniej jak pojade troche wolniej, np. po miescie to znowu przestaje.. :/ czy to moze byc wtrsykiwacz lub zawor? :( prosze o podpowiedzi.. autko ma oryg. 170tkm. Dodam ze czasem jak jest mocno goraco to wskaznik temperatury pokazuje 95-97 stopni.

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 19:51:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
to tak już jest że czasem wtryskiwacz - najcz. sterujący tak cyka. Musisz sie przyzwyczaić albo po kolei wymieniać wtryskiwacze - zacznij od sterującego. niestety czasem zdarza się to w B4 1.9. Ja bym nic nie robił. Szkoda kasy jak auto dobrze śmiga choć czasem może to troch edenerwowac ale od czego jest radyjko .... ;-)

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 20:06:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Od poczatku jak mam to auto (pół roku) zalewam tylko verve, to chyba nie moze byc przyczyna? Jesli chodzi o wtrysk.. Moze to cykanie prowadzic do czegos powazniejszego?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 20:23:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Raczej wina po stronie chydrauliki zaworow. Wtryskiwacz jak zle pracuje to silnik stuka na wolnych obrotach i to podobnie jak zimny po odpaleniu. Zmien olej na nowy 5w/40 i sprawdz czy chlodnica olejowa jest czy jej nie ma bo tak sie dzieje wtedy kiedy olej silnikowy dostaje wysokiej temperatury granicznej i lepkosc spada gwaltownie. Zmien na markowy i powinno byc dobrze.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 20:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Intercooler jest widzialem jak zdjalem oslone pod silnikiem, wydaje sie z nim byc wszystko ok. Olej niedawno wymienialem 2000km temu na polsyntetyk w norauto Castrol Magnatec 10W/40. Radzisz zmienic na inny markowy 5W/40? Np. jaki?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 20:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Chlodnica olejowa to takie cos chyba w Twoim silniku bedzie przy filtrze oleju i tam przewody od chlodnicy plynu wchodza i zabieraja cieplo oleju. Wymien termostat bo faktycznie temperatura silnika jest wysoka skoro dochodzi do 97 stopni. Mozesz jezdzic na tym oleju ale znacznie lepszy jest 5w/40 poniewaz jego lepkosc jest znacznie wyzsza. Do tdi poleca sie shell lub mobil.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 21:05:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Sugerujesz ze po wymianie termostatu olej nie bedzie mial tak wysokiej temperatury i dzieki temu nie bedzie cykac? Moge teraz przy nastepnej wymianie oleju zalac 5W/40 jesli wczesniej mialem 10W/40? 5W chyba jest syntetyczny?

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 21:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Faktycznie do tdi czy bierze silnik olej czy tez nie bierze powinno sie zalewac fullsyntetyk. Wymien termostat i plyn bo jak bedzie lato to uszczelnienie w silniku pojdzie od temperatury a nawet uszczelka spod glowicy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 21:29:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Ok wymienie go. A jakiej firmy sa najlepsze? Orientujesz sie? Olej w plynie do chlodzenia to chyba objaw ze uszczelka pod glowica poszla? Tego odpukac jeszcze nie ma heh

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 21:38:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Weber albo jakis Francuski odpowiednik. Plyn zalej petrygo albo Q . Na koncentraty nie warto wydawac kasiory

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 21:41:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
A takie cos nie moze byc? Niby oryginalne http://allegro.pl/search.php?string=ter ... ew=0&pay=0

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 22:29:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Jack napisał(a):
Weber albo jakis Francuski odpowiednik.


tak wogóle to wszyscy zdrowi :?:

albo oryginalny albo wahler w ostateczności - tym bardziej do tdi :!:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 07:11:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
Jack napisał(a):
Weber albo jakis Francuski odpowiednik.


tak wogóle to wszyscy zdrowi :?:

albo oryginalny albo wahler w ostateczności - tym bardziej do tdi :!:

Racja. Tylko oryginał. Koszt 95 zł, nie warto pakować byle czego co kosztuje 35 zł , cena mówi sama za siebie.
Co do cykania - napisałeś , że jeździsz na Castrolu i pewnikiem do tego podrabianym. Wymień olej na Shella, lub Motula i problem zniknie. Oczywiście lejemy pełny syntetyk , zakupiony w sprawdzonym sklepiew oryginalnym opakowaniu z plombami etc.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: