.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 04:45:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 4.2]Czy ktoś kupował te tarcze?
PostNapisane: 16.kwi.2007 19:30:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=184689435

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 19:33:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
W A8 powinna być tarcza 314x30 lub 323x30, tak więc ta tarcza na allegro będzie za mała.

EDIT: w opisie jest wyraźnie napisane że ta tarcza jest na tył!

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wtakim razie te powinny byc dobre
PostNapisane: 16.kwi.2007 20:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=183304213
Od czego to zalezy czy jest 314x30 czy 323x30 w 4.2 montowali takie i takie?

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtakim razie te powinny byc dobre
PostNapisane: 16.kwi.2007 20:26:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
egzekutor30 napisał(a):
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=183304213
Od czego to zalezy czy jest 314x30 czy 323x30 w 4.2 montowali takie i takie?

mój bład, 323x30 montowali w S8, a nie w A8 :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 16.kwi.2007 20:29:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
tak wlasnie myslałem ale co te 314x30 bedą pasowały do zwykłej A8 co sądzicie o cenie tych tarcz?

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 20:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 17:24:31
Posty: 20
Lokalizacja: leuven
ja mam a8 2,5 tdi i byly tarcze 323/30 to znaczy ze mam s8 a nie a8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 10:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
fafarafa napisał(a):
ja mam a8 2,5 tdi i byly tarcze 323/30 to znaczy ze mam s8 a nie a8


tak masz S8 2.5tdi :peace:

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 10:51:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
w moim A6 są fabrycznie 312/25, a powinny być 288/25 bodajże...
mogę się tylko domyślać, że kupujący zażyczył sobie twardsze i obniżone zawieszenie, czyli prawdopodobnie lubił ostrzej jeździć, więc dali mu też mocniejsze hamylce żeby mu nie zabrakło ich przy takim jeżdżeniu :peace:
mi to pasuje, hamują bardzo dobrze, nie wiem jak by było na 288

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 11:10:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
domyslam sie ze była taka opcja jak s-line i w tym było wyposażenie wnętrza ,oraz niższe zawieszenie i może również większe tarcze itp...

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 21:15:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 17:24:31
Posty: 20
Lokalizacja: leuven
a czym jeszcze rozni sie s8 od a8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2007 01:28:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Zdejmij koło i zmierz średnicę, było kilka rozmiarów i bez zmierzenia nie dowiesz się co tam u ciebie jest. Chyba że masz stare rachunki z serwisu to tam będzie napisany rozmiar tarczy. A tak poza tym tarcze ATE do A8 nie kosztują 100 czy 200 zł. Dla mnie ta cena jest tak szokująco niska, że nie kupiłbym. Obawiałbym się tego, że to małe skośnookie tarcze z napisem ATE, zamontujesz, pokrzywią sie i gdzie to będziesz reklamować? W Pekinie? Zresztą do ATE mam uraz, pokrzywiłem już dwa komplety, jakiś materiał kiepski. Jade w tym tygodniu ponownie z reklamacją i wymienię na Brembo. A co do Chińskiej technologii z firmowym napisem to mam już taki komplet klocków przód-tył co piszczą jak by je ktoś ze skóry obdzierał. Moge je odsprzedać za grosze bo tak mnie to wkurzało, że po 200km wymieniłem je. Chyba wystawie je na Allegro. I jeszcze jedno - sprawdź sobie średnicę tarcz z przodu i tył również, gdyż różnią się rozmiarami. A klocki polecam Ferodo. Owocnych poszukiwań. :peace:

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 17:22:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2004 14:13:18
Posty: 280
Lokalizacja: Tuszyn/Pabianice/Łódź
Niestety co do tarcz ATE też niemoge powiedzieć nic dobrego. W moim A6 AKE quattro niestety musiałem założyć tarcze ATE na tył ponieważ BREMBO nie ma. I również muszę je reklamować.

Co do klocków Ferrodo to się zgodzę z adrian_a8 i również polece.
Mój zestaw do każdego auta jakim jeździłem to było Brembo + Ferrodo + płyn Ferrodo. Jeszcze mnie nie zawiódł.

Pozdrawiam

_________________
'92 AUDI B4 2.8 V6 AAH quattro !!! :-) :-) :-)
'00 AUDI A6 Avant 2,5 TDI AKE quattro !!! :-) :-) :-)
'02 AUDI A4 Avant 1,9 TDI AWX 4x4(-2) !!! :-) :-) :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 19:22:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Przestańcze nażekać i nauczcie się docierać tarcze.nic nowego że heblując z 200km/h tarcze sie gną.

jakoś nigdy nie miałem z tym większych problemów.A Ate sprzedałem na "tony" .i to nie tylko do A8 a również do S klassy czy BMW 750 i wielu wielu innych.

Jak czytam wasze posty to mam przed oczami mojego kolegę który zaraz po założeniu nowych hamulców rozpędzał swoje auto do 250 km/h i hamował do oporu.... i co dwa tygodnie przychodził po kolejny zestaw.

A jeśli już macie zamiar zakładać Brembo to lepiej popatrzcie za tymi Zimermanami czy jak im tam.
Brembo to też shit.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2007 21:52:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
pół roku temu założyłem tarcze lucas-trw ( bez przekonania mam racaj kiepskie zdanie o lucasie - skusiła cena) i klocki ferrodo i po 20.000 km jestem mile zaskoczony

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2007 22:40:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
ja ma klocki ferodo premium ale po wymianie poprawy nie odczułem, pewnie winna leży po stronie starych tarcz ale jeszcze sprawnych :)
Update
Troszkę laickie pytanie ale co tam ;) Co muszę wymienić prócz tarczy i klocka zacisku jeśli chce zamatować od mocniejszej wersji?

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 15:22:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
ADAM 12 napisał(a):
Przestańcze nażekać i nauczcie się docierać tarcze.nic nowego że heblując z 200km/h tarcze sie gną.

jakoś nigdy nie miałem z tym większych problemów.A Ate sprzedałem na "tony" .i to nie tylko do A8 a również do S klassy czy BMW 750 i wielu wielu innych.

Jak czytam wasze posty to mam przed oczami mojego kolegę który zaraz po założeniu nowych hamulców rozpędzał swoje auto do 250 km/h i hamował do oporu.... i co dwa tygodnie przychodził po kolejny zestaw.

A jeśli już macie zamiar zakładać Brembo to lepiej popatrzcie za tymi Zimermanami czy jak im tam.
Brembo to też shit.

Wiesz Adam, przynajmniej w moim przypadku racji nie masz. Zawsze po wymianie daje im sie ułożyć i jestem dla nich delikatny tak ze 500km. A faktem jest że są g...ane te ATE. Do 140km/h jest wszystko ok, a szybciej troszke i na wymianę. Jeżeli wszystko byłoby z nimi ok, to producent nie przyjmowałby reklamacji bez gadki. Dobrze wiedzą co mają. Jeżeli tarcze są do danego modelu auta, to muszą wytrzymać prędkości nieco wyższe niż 140km/h, nie sądzisz?

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 17:00:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
adrian_a8 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Przestańcze nażekać i nauczcie się docierać tarcze.nic nowego że heblując z 200km/h tarcze sie gną.

jakoś nigdy nie miałem z tym większych problemów.A Ate sprzedałem na "tony" .i to nie tylko do A8 a również do S klassy czy BMW 750 i wielu wielu innych.

Jak czytam wasze posty to mam przed oczami mojego kolegę który zaraz po założeniu nowych hamulców rozpędzał swoje auto do 250 km/h i hamował do oporu.... i co dwa tygodnie przychodził po kolejny zestaw.

A jeśli już macie zamiar zakładać Brembo to lepiej popatrzcie za tymi Zimermanami czy jak im tam.
Brembo to też shit.

Wiesz Adam, przynajmniej w moim przypadku racji nie masz. Zawsze po wymianie daje im sie ułożyć i jestem dla nich delikatny tak ze 500km. A faktem jest że są g...ane te ATE. Do 140km/h jest wszystko ok, a szybciej troszke i na wymianę. Jeżeli wszystko byłoby z nimi ok, to producent nie przyjmowałby reklamacji bez gadki. Dobrze wiedzą co mają. Jeżeli tarcze są do danego modelu auta, to muszą wytrzymać prędkości nieco wyższe niż 140km/h, nie sądzisz?


Sądze że te reklamowane tarcze były uznawane ze wzgl. komercyjnych lub nie wyrabiali się w terminie 2 tyg ;) .
Sądzę równierz że gdybyś zainwestował w ATE Power Disc nie miał byś tego problemu.

Jeśli sytuacja powtaża się przy takich samych tarczach i tylko powyżej określonej prędkości proponuje zwrócić uwagę na np opony.
Tarcza uszkodzona bije już od niższych prędkości bo jeśli jest krzywa to nie tylko od 140 km/h.

Zwróć również uwagę na elementy zawieszenia.Drgania przy hamowaniu mogą wystąpić nawet wtedy gdy np łącznik stabilizatora jest uszkodzony.
I tak jak wcześniej wspomniałem. Tarcza powinna bić w całym zakresie prędkości. nie tylko powyżej 140.
Pozdrawiam

PS Jak by były g..ne to by nie szły na 1 montaż.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: