.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 05:55:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 V6] swap silnika v6 w audi 80
PostNapisane: 15.kwi.2007 11:08:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Witam wszystkich.

Mam pytanie do znawców V6'tek. Posiadam obecnie audi 80 z silnikem ABC. Nie zebym nazekal na brak mocy itp, ale powoli zaczynam sie zastanawiac nad zakupem innego, troche nowszego silnika i wsadzeniu go do tej budy. Z tego co slyszalem wszystkie sliniki V6 do roku chyba 2000 mialy podobny dol, roznily sie jedynie glowicami itp. Czy taki silnik powiedzmy 2.4 lub 2,8 30 zaworowy a A4, A6, podszedlby do tej skrzyni beigow i czy, njawazniejsze sie wogole zmiesci na szerokosc do tej budy (po 2 walki w glowicach)? Pomijam instalacje elektryczna, bo jest ona wysoce prymitywna w tych silnikach, wiec nie bedzie z nia problemow. Chodzi mi jedynie o techniczna czesc realizacji czyli zawieszeni silnika, czy jest takie samo itp. Czy ktos to wogole robil?

Pozdrawiam
Jurek

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 07:36:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wejść wejdzie, skrzynia powinna przypasić. Do dorobienia będą na bank mocowania silnika. Zastanaów się lepiej nad swapem na 4.2 lub 2.2T.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 08:38:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Dzieki, ale zalezy mi na jak najmniejszych kosztach/modyfikacjach. Jedynie o odmlodzenie troche silnika. Podejzewam ze obecna skrzynia nie nadawala by sie do 4.2 :) Podobnie zreszta jak i caly uklad hamulcowy/napedowy :) A nie chce sie zabic :)

To ze silnik sie zmiesci to dobra informacja. Pytanie tylko czy zmiesci sie tak jak ten dotychczasowy, czy caly uklad abs, i wszystko co jest po bokach trzeba bedzie poprzesuwac. Ostatnio jak wyciagalem lewa glowice z obecnego to sie ostro nagimnastykowalem bo dojscie jest straszne. :)

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 00:13:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Ja to przymierzam sie do swapa z 2.8 na 4.2 ale na razie nic ciekawego nie wpadło mi w ręce i na szczęście póki co 2.8 dobrze sie nakręca ale jeśli kiedyś bym musiał coś poważniej grzebać w AAH to odrazu bym szukał 4.2 kompletnego :D

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 07:28:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Z tego co wiem 30V mieści się pod maską bez większych przeróbek, ale trzeba np. ABS przesunąć bo tam strasznie ciasno jest. Znany mi jest też przypadek wsadzenia 2.8 30V do Coupe, gdzie było 2.8 12V i z informacji które posiadam, samochód jeździ. Osprzęt był napewno do przeróbek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: