.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.sty.2025 11:05:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 5000S automat i gaśnięcie przy hamowaniu.
PostNapisane: 28.sie.2003 17:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 17:04:48
Posty: 39
Lokalizacja: Kargowa lubuskie
Podczas hamowania, nawet nieszczególnie gwałtownego, kilka razy zgasło mi auto. Nie za bardzo mogę doszukać się przyczyny, a takie zgaśniecie silnika nie za dobrze robi automatycznej skrzyni.
Silnik 2.2 rocznik `87.

_________________
Audi 5000S 2.2i


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 17:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
mi gaśnie ale podczas ostrego hamowanie i tylko na gazie i tez nie znam przyczyny, wydaje mi sie ze automat za póżno wysprzegla, ale skrzynka nie pokazuje zadnych błędów.Jakoś sie do tego przyzwyczaiłem

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 17:25:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Mi tez tak gaslo na gazie podczas ostrego hamowanie po pewnym czasie juz za kazdym razem co uniemozliwialo jazde, kupilem zestaw naprawczy do reduktora gazu (80 zł), rozebralem, wymienilem i do tej pory nigdy mi nie zgasl :wink:
Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 17:29:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
sorki, to było w automacie?

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 17:32:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 17:04:48
Posty: 39
Lokalizacja: Kargowa lubuskie
no właśnie w tym sęk! Nie mam gazu. Gaśnie mi na benzynie. Może to wolne koło w skrzyni fiksuje? Ale na wolnych obrotach chodzi ok.

_________________
Audi 5000S 2.2i


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 17:36:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
Spróbuj na kilka chwil odciac akumulator- u mnie to pomaga i na kilka dni mam spokój

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 17:41:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 17:04:48
Posty: 39
Lokalizacja: Kargowa lubuskie
Nie da rady: pamięć ustawienia foteli, pamięć radia i cholerka wie co tam jeszcze może sie wyczyścić. A tak poza tym to jaki jest związek odcięcia akumulatora i gaśnięcia auta?

_________________
Audi 5000S 2.2i


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 18:19:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
nie wiem, ale u mnie to pomaga

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 18:20:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
apropos jakie masz obroty na N, a jakie na D?

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 18:47:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Panowie - skrzynka tu nie ma nic do rzeczy.
Jak już, to jest problem ze sterowaniem wolnymi obrotami.
W automacie jest ZAWSZE poślizg na sprzęgle, więc nie ma mowy o zaduszeniu silnika podczas hamowania.
Problem jest w sterowaniu wolnymi obrotami!!!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 18:53:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
toz przecierz do tego dochodze, tak samo mi sie wydawało dlatego pytam o obroty!jezeli obroty sa ustawiane komp to jeszcze nie tak zle mała korekta poprzez złącze i bedzie hulało, ale spróbuj odłączyć akum. na zimnym silniku i odpal go niech łapie parametry rozgrzewaąc sie, czasami pomaga. Ale dalej niewiem skąd przyczyna!!!

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 21:41:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 17:04:48
Posty: 39
Lokalizacja: Kargowa lubuskie
Obroty podam wam jutro, bo dzisiaj w aucie montują gaz. Dzięki za nakierowanie.

_________________
Audi 5000S 2.2i


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 08:48:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 08:29:33
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Witam Panowie.
Odświeżam stary temat.
Mam Audi 5000 poj. 2,2 w automacie z 86roku, silnik "KZ" KE-Jetronic z katalizatorem na lambdzie.
Silniczek na LPG pracuje idealnie, natomiast na benzynie jakiś czas temu stracił wolne obroty.
polega to na tym, że jeśli odpuszczam powoli gaz schodząc z obrotów to kiedy obroty zejdą do ok. 1000 następuje gwałtowny ich spadek i zgaśnięcie silnika.
Praktycznie wogóle nie ma wolnych obrotów i nie da się jeździć na benzynie.
Szukałem na tym forum odpowiedzi na podobny problem i nic nie znalazłem.
Proszę o sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2005 20:22:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 08:29:33
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Może jednak ktoś zna się na tym samochodzie i podpowie mi co mam sprawdzić, na co zwrócić uwagę itp. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 19:37:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 08:29:33
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Jak dobrze, że to audi to nie moje, tylko znajomego. :)
Ja mam BMW i co prawda beema nie psuje się tak często jak audi, ale jeśli na tamtejszym forum zadam jakieś pytanie to zawsze ktoś wyciągnie pomocną dłoń.
Może to taka specyfika osobowości :?:.


Dziękuję wszystkim za "pomoc" i żegnam - bye bye :!: :!: .
Bez urazy - rozumiem, że tacy już jesteście. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 22:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 14:08:05
Posty: 38
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kolego też kiedyś mialem Bmw... Miałem ale już nie mam bo się psuło. Siadała elektronika, jedno naprawiłem to drugie się zepsuło. Znajomy mechanik powiedział mi że w Bmw sam to sobie moge jedynie posprzątać...

Nie wiem czy kiedykolwiek przekonam się do Bmw, chyba juz nigdy...

A komentarze o forumowiczach to sobie odpuść...

Mam porownanie pomiędzy forum Audi a Bmw. Porównanie Niebo a Piekło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2005 22:45:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 08:29:33
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Wojtek ACoupeQ napisał(a):
Mam porownanie pomiędzy forum Audi a Bmw. Porównanie Niebo a Piekło...

Ooooo :galy: :galy: :galy: , ktoś się jednak odezwał, szkoda tylko, że tak późno.
Ruszyło trochę moje porównanie :?: , to normalne w takim środowisku. :>
Szkoda, że wcześniej nikt nie mógł mi napisać, że tłoczek w rozdzielaczu wtrysku potrafi się zatrzeć. :(
Nie siedział bym tyle w garażu przy tym audi. :(:
Ja nie chcę tu trollować, ale krew mnie zalewa gdy widzę jak inni dostają w tym samym czasie po kilka odpowiedzi a ja żadnej.
Są fora na których i ja się udzielam, pomagam ludziom w sprawach, na których się znam.
Tu na tym forum nikt mi nie chciał pomóc, chociaż jak już wylazłem z garażu cały usmarowany to przyjechał taksówkarz audi 100 i powiedział mi, że ten zacierający się tłoczek to norma.
Dlaczego tu nikt mi nie zechciał zaoszczędzić kłopotów :?: , wnioski wyciągnąłem sobie sam. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 20:52:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
dlaczego piszesz, ze nikt Ci nie odpowiedzial?

pozatem chyba lepiej, ze nikt Ci tu pierdol nie wypisywal.

nastepna sprawa - moze to nie jest forum mechanikow, a fascynatow mmarki - i aqrat masz pecha, ze nie znalazl sie tu nikt z ta rzekomo jakze czesta przypadloscia audi.
ja w starych audiczkach mam spore doswiadczenie, ale aqrta na awaryjnosc tej marki nie moge narzekac - a jezdze kilkoma naraz audiczkami

a co bmw - to sie nie moge wypowiedziec - bo nie wiem, nie znam, nie mialem

mysle, ze powinienes przeprosic za swoj ton odpowiedzi

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2005 23:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2005 08:29:33
Posty: 5
Lokalizacja: Lublin
Ataman70 napisał(a):
pozatem chyba lepiej, ze nikt Ci tu pierdol nie wypisywal.

Przepraszam za krytykę, pewnie że lepiej siedzieć cicho niż wypisywać pierdoły.
Widocznie tak trafiłem, że nie było nikogo kto by mi mógł pomóc.
Jeszcze raz proszę - bez urazy, zły byłem bo orobiłem się.
Tyle.... .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 22:08:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
OK
:peace:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: