KorNoLio napisał(a):
W ABT ustawia się zapłon normalnie na lampke stroboskopową więc chyba nie bardzo do tego ma coś ECU, ewentualnie przyspieszenie zapłonu odbywa się za pomocą kompa.
Kiedyś rozbierałem ten wtryskiwacz. Więc możesz odkręcić te 4 śrubeczki na górze i zobaczyć czy nie widac nic nie pokojącego. Mi dodczas odkręcania trysnęło spod tej pokrywki paliwo po oczach. Więc jeżeli ty rozbierzesz, na zgaszonym silniku oczywiście, i nic nie poleci to będziesz wiedział przy okazji, że cos jest nie tak z pompką paliwa. A jak będzie paliwo to szukaj winy we wtryskiwaczu.
pompka jest git na 100%. Pompuje tak jak trzeba i w odpowiednich momentach (wlaczenie zaplonu na chwile i podczas krecenia silnikiem zapodaje caly czas).
Czujnik halla musi byc sprawny gdyz ECU zagania cewke zaplonowa.
KorNoLio napisał(a):
W ABT ustawia się zapłon normalnie na lampke stroboskopową więc chyba nie bardzo do tego ma coś ECU, ewentualnie przyspieszenie zapłonu odbywa się za pomocą kompa..
ECU ma do dyspozycji czujnik halla, obroty i kąt otwarcia przepustnicy na podstawie ktorych jest w stanie okreslic obciazenie silnika i w ten sposob ustala punkt zaplonu. Takze odgrywa duza role
Ustawienie aparatu zaplonowego jest tylko po to, zeby dac ECU punkt odniesienia.
To musi być coś z tym wtryskiwaczem bo ecu dostaje wszystkie sygnaly potrzebne do zaganiania nim
jutro pomierze.