Pablo200 
"Gratuluję" Ci radosnej tfffu-rczości. Nie wiem czy wiesz, że takimi "poradami" bardzo zaniżasz poziom tego Forum

.
I wcale nie chcę przez to powiedzieć, ze nie należy się bronić wszelkimi metodami przed zapłatą zbójeckiej akcyzy. Jak najbardziej istnieje kilka możliwości znalezienia "złotego środka" - ale
w pełni zgodnie z prawem. Ciekawe co powiesz Scarabeuszowi jeśli za 3 lata dostanie pismo z UC z wiadomością, że jego dokumenty nie zaliczyły pozytywnie ponownej weryfikacji i w związku z tym UC kieruje sprawę do sądu o przepadek auta na rzecz Skarbu Państwa. Będziesz wtedy partycypował w kosztach
Zastanów się następnym razem zanim coś napiszesz - proszę.
scarabeus napisał(a):
Czy ktoś próbował sprowadzi auto z tego źródła? Czy jest to źródło pewne? Większośc aut pochodzi bezposrednio od dealerów audi lub z centrów serwisowych. W niektórych ogłoszeniach dodatkowo oferowana jest gwarancja aud (12-miesięczna)i. Czy ktoś w ogóle słyszał o tej gwarancji? Obowiązuje ona w Polsce?
Do każdej oferty należy podchodzic odrębnie - indywidualnie. To są różne samochody, czyli Werkdienstwagen-y, Leasingruecklaeufer-y, Vorfuerwagen-y oraz auta z wypożyczalni lub wcześniej służące do testów/pokazów. Nie ma "jednolitej recepty" i jak wspominałem Ci już w innym wątku - można kupować ale z zachowaniem absolutnej czujności. To co widzisz na stronie audi.de, to są oferty z calych Niemiec i może się zdarzyć że dwa interesujące Cię egzemplarze będą oddalone od siebie np. 800 km

.
Co do gwarancji Audi+ - działa to w PL (... ale bardziej w teorii niż w praktyce

).
scarabeus napisał(a):
Druga sprawa dotyczy akcyzy. Pewnie każdy kto sprowadzał auta z UE wie, że na większośc dużych Audi obowiązuje stawka 13,6% (pow. 2000cm3) Zgodnie z informacjami z tej strony
http://tmp.sysinfo.pl/auto.php przy cenie auta ok 16500E sama akcyza wyniesie prawie 8300zł (dla porównania przy tej samej cenie ale silnik ponizej 2.0 stawka jest 3,1% i odpowiednio ok 1900 zł). W związku z tym, aż prosi się o zaniżanie wartości zakupionego auta. Czy jest to proceder ogólnie przyjęty? Do jakiej kwoty moge obnizyc wartosc auta aby nie wzbudzic podejrzen celników? Ktos ma doswiadczenie w tej kwestii? Moze są inne możliwości na tańsze sprowadzenie auta do Polski?
Nie radzę Ci posługiwać się fakturą/umową napisaną na kolanie. W przypadku relatywnie nowych (i drogich) samochodów (a takiego poszukujesz) niebezpieczeństwo "fiskalne" wzrasta (gdybyś posłużył się fałszywym dokumentem nabycia) jeszcze bardziej np. dlatego, że często gęsto na tych samochodach "wisi" MWSt. Pamiętaj, że UC ma na weryfikację długie 5 lat i raczej napewno z tego skorzysta. Zapomnij lepiej o zakupie A6-tki za 100 albo za 1000 EUR - to skończy się tragicznymi w skutkach problemami, a zadziała jak bomba z opóźnionym zapłonem. O tym jak korzystnie (
i bez fałszerstwa) nabyć auto jakiego szukasz - najlepiej pogadać na PW albo przez fona.
Przepraszam, że jeszcze nie odpisałem na Twojego maila - brak czasu. Zrobię to niebawem, a jeśli masz coś pilnego - za chwilę wyślę Ci mój numer komórki.
