Simpson napisał(a):
mq napisał(a):
JA bym nie rozbieral bo 2000 plnow peknie spokojnie jak Grzes pisal durgi motor z osprzetem trafisz spokojnie za 1500 tylko trzeba bedzie pojezdzic no i ile czesci ci zostanie ...
Marek co musiałeś zmieniać/wymieniać przy swapie na 30v?
Mirek generalnie duzo zalezy od tego jakie to 30V jest, bo warjacji tego silnika bylo takich istotnych 6. Generalnie to jest temat nie latwy w moim przypadku bo ja wkladalem silnik APR robiony od koncowki 99 roku do konca 2001 wiec jeden z ostatnich 2.8 i tak naprawde to miedzy AAH a APR jest przepasc technologiczna, wszystko jest inne a same rozmiary silnika sa zasadnicza przeszkoda. Nie mozna sie nabrac ze to bedzie latwa robota bo pojemnosc i blok jest ten sam. Latwiej zrobic swapa na 1,8 turbo niz na 2.8 30V
Zreszta jak pokonam ostatnie (mam nadzieje) trudnosci to zmontuje jakies story z foto z tej operacji aby uchronic potencjalnych swapowcow przed rozczarowaniem
Tak podsumowujac to jedyne co nie wymagalo wymiany/przerobek to mocowanie silnika ze skrzynia biegow. Modyfikowalem nadwozie (grodz, podluznice), uklad hamulcowy, chlodzenie silnika, wspomaganie, elektryka, elektronika (komp), wydech, zegary, czesc osprzetu silnika, lapy mocowania silnika, pedal gazu, przewody paliwowe. Nie jestem jeszcze pewien co bedzie z klima i absem. To taki zarys skali problemow