.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 13:40:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.3NG] Nie odpala po uszczelnieniu dolotu PILNE!!!!
PostNapisane: 22.kwi.2007 16:29:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!!! Aktualnie znajduje sie w Wielkiej Brytanii. I mam powazny problem poniewaz moje ukochane Audi nie pali. Problem zaczal sie jakis czas temu. Zaznaczam ze auto posiada instalacje LPG. Gaz zaczal sie pier.... Obroty falowały itp ale tylko na LPG. Na PB wszystko ok. Pozniej strzelil i wogole juz nie dzialal. Jakby brak mocy sam gasnie jak mu duzo gazu nie dam. Dalem sobie spokoj z LPG i jezdzilem na PB. Silnik od razu odzyl :) Lecz po pewnym czasie zaczal kulec nawet na benzynie. Musialem jezdzic na odpietym silniczku krokowym zeby mi nie gasnal. Nastepnie ciezko palil. Pozniej wogole jak byl cieply. Wymienilem czujnik temeperatury i myslem ze juz po problemie. W sumie tak ale dalej kulal i gasl(PB) mi jak byl zimny. Jak sie rozgrzal to ok. Czujnik zamiennik i mi sie wydaje ze zły poniewaz stary mial czarna wtyk a nowy mial bialy i cos mi sie obilo o ucho ze z takim moze byc problem. Ale nie wazne. Pomyslalem sobie moze dolot nieszczelny. Zaczelem uszczelnic i czyscic. Znalazlem pare dziurek itp ale zrobilem zlozylem i.... juz nie odpalil ani na PB ani na LPG. Wszystko zlozylem dobrze!!! Ale zauwazylem jedna rzecz. Jak go krece na rozruszniku to mi cos w bezpiecznikach cyka jakby jakis przekzanik. POMOCY!!!!! Musze miec auto do dojazdow do pracy itp PILNE!!!! Pozdrawiam i czekam na pomoc i z góry dziekuje!!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 08:57:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zobacz czy odpali po odpięciu czujnika temperatury, jak nie to odepnij wtryskiwacz rozruchowy i też spróbuj z odpiętymi urządzeniami na raz. Teraz jest cieplo i powinien odpalić bez wtryskiwacza rozruchowego.

Jak był strzał to sprawdź w jakim stanie jest klapa przeływomierza czy jest prosta i czy jest dobrze ustawina, powienieneś mieć na niej rysuneczek jak ja ustawić. W odleglości 1.9 +-1.1 mm. Może teraz się zacieła, nie podnosi się i nie możesz dlatego odalić. Zobacz czy działa pompka paliwa czy w ogóle dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 19:48:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Tylko jedno pytanie gdzie jest wtryskiwacz rozruchowy??

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:32:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Wtryskiwacz rozruchowy jest pod kolektorem dolotowym. Jego złącze wystaje pomiędzy pomiędzy rurami kolektora (u mnie złącze jest niebieskie). Stojąc na wprost samochodu po lewej stronie.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 22:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2007 23:15:59
Posty: 5
własnie od niedawna mam ten sam problem :( moja audiczka jest z tym samym silnikiem i kur... jeżdze tylko po mechanikach elektrykach a oni rozkładają ręce :( nikt nie wie co to moze byc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 22:20:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Tak jak już było napisane wyżej, klapa musi się podnosić płynnie bez zacięć, dolot szczelny, ciśnienie paliwa prawidłowe. Spróbuj odpalić bez podpiętego zaworu regulacji dawki paliwa (z boku rozdzielacza), sprawdź jeszcze czy nie odpiąłeś lud odkręciłeś jakiegoś przewodu lub wtyczki. To są praktycznie niezniszczalne układy (chyba że ktoś się o to postara), jak są spełnione warunki z pierwszego zdania to musi palić.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 22:31:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
sprawdź jeszcze raz gume na przepływomierzu, ja jak się zakłada wydaje się że jest ok a od tyłu łapie powietrze :zly:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 20:50:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Czujnik temperatury jest nowy. Pare dni temu zmienilem. Ale sprawdzalem z odpietym i nadal nic. Tak samo sprawdzalem z wtryskiwaczem rozruchowym -- zero różnicy. Jutro bede probowal jeszcze sprawdzic iskre i czy paliwo dochodzi. Dam znac jak sprawdze!!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 21:04:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
zobacz też czy pompa paliwa działa - jak długo był na gazie jeżdzony to mogł ją szlag trafić...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 23:16:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Na gazie od jakis 2 lat ale... pompa sie automatycznie odlaczala jak przerzucalem na gaz

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 16:07:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
więc poza odpalaniem silnika nigdy nie chodziła... co nie koniecznie mogło na nią dobrze wpłynąć...(ale to tylko takie gdybanie, chociaż mogły styki zaśniedzieć albo coś takiego...)

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 16:16:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Sprawdź teraz pompkę iskrę i klapę przepływki.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 19:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 21:51:13
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Witam. Od pewnego czasu mam podobny problem. Autko nagle przestało palić. Szukaliśmy wszędzie. Jest iskra i paliwo dochodzi. Samochód też jes z gazem. Gdzie jeszcze można szukać przyczyn kłopotu?
Autko to Audi 100 z 1992 roku. W książeczce do samochodu sprawdziłam i w miejscu "typ" widnieje: 4A2 OH4.
P.S. Nie znam się na tym za dobrze więc nie jestem pewna czy podałam wystarczające dane :/ , mimo to bardzo proszę o pomoc. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 19:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!! Dzisiaj mialem troche czasu i sprawdzilem iskre. Okazalo sie ze jej nie ma, wogole brak!!!! Gdzie szukac przyczyny zaginionej iskry???? Prosze o pomoc!!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 20:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
no to jak nie masz iskry to sprawdz czujnik halla, nie pamietam czy NG ma czujnik punktu zaplonu na kole zamachowym. Jesli ma to tez zobacz polaczenie wiazki kabli (w tej wiazce jest podlaczenie do czujnikow stukowych, czujnika obrotow silnika itp)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 20:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Dobra dobra ale ja jestem troszke laikiem i nie wiem za bardzo jak to sprawdzic. I wogole jak wyglada ten czujnik. Prosze o wskazowki. Pozdro

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 20:53:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
a bezpieczniki sprawdzałeś ?
chodzi mi o 2-motorstellung? :peace:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 21:15:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
baxter01 napisał(a):
a bezpieczniki sprawdzałeś ?
chodzi mi o 2-motorstellung? :peace:


No tak czlowiek mysli juz o rzezbieniu w g... a czasami najlatwiejsze jest pod nosem;)


onet123> do aparatu zaplonowego (czyli takiego okraglego cos, do ktorego dochodza kable ze swiec) podlaczone sa kabelki z platikowa zlaczka. Zerknij dobrze czy nei sa poluzowane, czy sa docisniete itp. To jest wtyczka od czujnika halla. Wpisz w szukajce czujnik halla, a znajdziesz tysiac piecset opisow co i jak zrobic. Bez sensu zebym to powielal.
[/quote]

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 21:22:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Z tym się zgadzam również sam to przerabiałem przyjechałem do mechanika umówic się na wizytę no i po gadce wsiadam do samochodu chce odjechac a tu ZONK :/ samochód wogule nie chce odpalic ale zaczelismy sie przygladac a tu jak powiedział kolega para do kpułki dochodzi wtyczka i okazało się po zdjęciu kopułki że jeden kabelek sie urwał chwila roboty i wszytko było git! :peace:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 22:28:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zobacz czy jest zasilanie na czujnik halla.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: