.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 20:48:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] Odboje przy specialnych krutszych amorach???
PostNapisane: 27.kwi.2007 00:20:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Witam

Czy przy specjalnych krótszych amorach do auta + krótszych sprężynach trzeba wyrzucić odboje żeby nie mieć co chwile problemów z oponami (za mały skok amorka = bąble na ścianie opony)

Aha....amorki to w tym wypadku Bilsteiny, a sprężynki to Eibachy :diabel: ????

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 07:14:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
bilsteiny krótkie z grubą sztycą mają odboje w środku więc seryjne
wrzucsz do szuflady :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 10:33:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 16:18:17
Posty: 71
Lokalizacja: KŁODZKO
A jak jest przy skróconych GT Cupline do B4: odboje zwykłe, jakieś specjalne, czy jak w Bilsteinie - niepotrzebne?

_________________
Audi B4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 12:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w BILSTEINIE wynika to z konstrukcji samego amorka, ma grubą sztycę
i nic na nią nie założysz

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 12:45:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
w BILSTEINIE wynika to z konstrukcji samego amorka, ma grubą sztycę
i nic na nią nie założysz

mowa oczywiscie tylko o B6 i B8 ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 13:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
w BILSTEINIE wynika to z konstrukcji samego amorka, ma grubą sztycę
i nic na nią nie założysz

mowa oczywiscie tylko o B6 i B8 ;)


temat jest o krótszych czyli tylko B8 ale B6 tez się na sprawę odbojów łapie ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2007 17:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Dzięki bardzo. A teraz rozwiązanie mojej zagadki. Otóż, mechanik który zakładał mi amorki i sprężynki krótsze nie wyciagnol odbojów i....

podczas jazdy np w "trudnym terenie" (czytaj. dziury itepe) opony nie wytrzymywały (nawet Conti 92W!!!) i robiły sie krzaki na bokach opony (czytaj. bąble)

Jak tylko przestanie padać to wczołgam sie pod auto i je za przeproszeniem wyjebie. :peace:

Dzięki braterstwu!!!! Pozdrawiam :!:

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: