.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 21:49:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 AHU] już nie mam pomysłów dlaczego wciąż przeładowuje
PostNapisane: 20.kwi.2007 17:26:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
witam
mam 1.9tdi z 1997 roku, silnik AHU 90ps

od dawna mam problemy z przeładowaniem
bład 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym

zmieniono:
- czujnik ciśnienia na dolocie
- zawór N75 (wrangler) sterujący turbiną

w międzyczasie mody:
- wtryski ASV
- nowy program

robiono logi dynamiczne -> turbo i przepływka są sprawne (moge przesłać logi)

po wymianie czujnika ciśnienia na jakiś czas
się poprawiło ale potem znów zaczęło przeładowywać,
po wymianie n75 na inny używany sprawny
(razem z nowym programem) pogorszyło się znacznie !!

co może być jeszcze przyczyną ?? brak mi już pomysłów
a może jest jakiś sposób na sprawdzenie używanego n75
(mam dwie sztuki) bez wymiany na nowy

aktualnie przeładowuje notorycznie, ktoś mi sugerował
zaślepienie EGR ale czy to ma w ogóle jakiś związek??!!

bardzo proszę o pomoc...

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 18:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 10:06:10
Posty: 81
Lokalizacja: białystok
może zacinać się cięgło przy turbinie, przerwany wężyk od sterowania turbiną, sprawdz to a jeśli się nie uda to można wyeliminować n75 zastępując go trójnikiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2007 16:16:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wysrany komp.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 AHU] już nie mam pomysłów dlaczego wciąż przełado
PostNapisane: 21.kwi.2007 17:47:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
FELIPE napisał(a):
witam
mam 1.9tdi z 1997 roku, silnik AHU 90ps

od dawna mam problemy z przeładowaniem
bład 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym

zmieniono:
- czujnik ciśnienia na dolocie
- zawór N75 (wrangler) sterujący turbiną

w międzyczasie mody:
- wtryski ASV
- nowy program

robiono logi dynamiczne -> turbo i przepływka są sprawne (moge przesłać logi)

po wymianie czujnika ciśnienia na jakiś czas
się poprawiło ale potem znów zaczęło przeładowywać,
po wymianie n75 na inny używany sprawny
(razem z nowym programem) pogorszyło się znacznie !!

co może być jeszcze przyczyną ?? brak mi już pomysłów
a może jest jakiś sposób na sprawdzenie używanego n75
(mam dwie sztuki) bez wymiany na nowy

aktualnie przeładowuje notorycznie, ktoś mi sugerował
zaślepienie EGR ale czy to ma w ogóle jakiś związek??!!

bardzo proszę o pomoc...

Kupić NOWY n75 i wrócić do ori softu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 15:14:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Mauzer napisał(a):
wysrany komp.


Albo kiepski program.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 19:56:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
wczoraj w sanyongu co przeladowywal zakleilem tasma czujnik w dolocie za ICkiem i.... pomoglo oczywiscie napewno dalej daje za duzo ale nie w pada w tryb awaryjny.....

w no i pisalem na forum o problemie z moim AVF tez mi wpadl w awaryjny wymienialem wszystko po kolei na nowe (pozyczalem nowki z servisu VW) dopiero wymienienie czujnika na IC pomoglo stary w jakis sposub sie zaccinal....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 07:56:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
podjedz do jakiegos dobrego fachury od TDI .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
spanky napisał(a):
podjedz do jakiegos dobrego fachury od TDI .... ;)


z tym właśnie jest duży problem w Bydgoszczy :(

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:06:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
podmieniłem n75 na nowy, przejazd testowy wypadł OK
a więc wymieniłem "używany sprawny" na nowy (po rabacie koszt 130zł)

niestety jeden dzień OK (idealnie jak po zmianie padniętego na "używany sprawny")
a potem znów przeładowuje... mam wrażenie że to nie wina n75, tylko czego??!!

PS. a czy nowy program mógł coś namieszać, zbyt wysokie lub niskie ciśnienie doładowania? mogę zrobić logi dynamiczne raz jeszcze

POMOCY :(

PS. mimo wszystko nie podejrzewam programu tylko jakaś inna przyczyna bo przed programem po pierwszej wymianie n75 było to samo...!!

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:19:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
moze zle podpiety jest n75?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Bilu napisał(a):
moze zle podpiety jest n75?


jak to sprawdzić?

ale czy wówczas pierwszy dzień po wymianie by jeżdził OK a potem dopiero wariował?

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:44:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
FELIPE napisał(a):
Bilu napisał(a):
moze zle podpiety jest n75?


jak to sprawdzić?

sprawdz ze schematem ideowym:
http://www.rezacze.pl/bilu/tditech.pdf

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2007 14:40:43
Posty: 42
Lokalizacja: Ostroda
witam, Billu swietny PDF do 1.9 tdi, masz moze cos takiego do 2.5 TDI AFB?

_________________
A6 '99 2.5 TDI Quattro Sport Tip - No moment You Enjoy Is Ever Wasted


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: