.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 19:55:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 00:26:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
mistrz cierpliwosci napisał(a):
ehhh... Tlumaczylem Tobie

:giveup:
odezwe sie po sprawdzeniu kierownic i N75, let's make the war to be continued.....

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 08:07:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
SebMis napisał(a):
a jeśli będzie za dużo paliwka w porównaniu do żeczywistej ilości powietrza to nie przegrzejemy kluczowych elementów silnika :?:


Oczywiscie taka sytuacja jest mozliwa ale oszukiwanie sterownika jest na malym poziomie co raczej nie dopuszcza do powstania zbyt wysokich temperatur w cylindrach. Musialbys ciagnac za soba poteznego "stefana" zeby moc powiedziec ze tloki ci sie wypalaja. Najczestrza przyczyna to zle ustawiony rozrzad i rezystorowy tuning lub BOX. Po to stosowany jest lmm by w razie drastycznego spadku masy powietrza przyciac dawke paliwa dla bezpieczenstwa....

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 08:14:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
czyli reasumując dla świadomego użytkownika, który spogląda w luserko wsteczne lmm jest niepotrzebny :diabel:

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2007 08:22:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
uważam od zawsze, że dla świadomych uzytkowników śmierdziuchuff w FIS'ie powinien być zintegrowany 010, a przy tym usunięty lmm... :diabel:

a poważnie,
tak długo jak ktoś okresowo sprzwdza dynamikę ciśnień VAG'iem, to rozwiązanie z oszukaniem ECU jest dla mnie najlepszym wyjściem.
nie ma nic gorszego jak świadomość [pod stopą], że "właśnie zaczął źle mierzyć", a następnie użeranie się z elektronikiem z ASO podczas reklamacji, który przez 1h szuka w VAS'ie ile powinno być w AFB na 010...
kiedyś powiedziałem, że w 003 jest to samo, to wyglądało, jak gdybym zredefiniował jego światopogląd.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: