.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 05:13:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9TDI] zapalająca sie kontrolka oleju(brak samrowania?)
PostNapisane: 05.maja.2007 11:26:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 19:51:57
Posty: 111
Lokalizacja: Kolno woj podlaskie
mam problem jak jade w trase to przy silniku rozgrzanym do 90 stopni zapala mi sie kontrolka brak smarowania ale jak dam na luz to gasnie , czujniki wymienione mechnik sprawdzil cisnienie oleju w samochodzie jest oki...olej mam wlany 15w 40 mobila diesel co sie dzieje......? z gory dzieki za pomoc

_________________
kayek audi 80 B4 1.9 TDI 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 11:51:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2 wyjścia:
czujnik wysokiego ciśnienia nadal źle działa, lub umiera pompa oleju.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 13:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 19:51:57
Posty: 111
Lokalizacja: Kolno woj podlaskie
czujniki są chyba ok wiec to chyba pompa ciekawe jaki to koszt narka dzieki

_________________
kayek audi 80 B4 1.9 TDI 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 13:54:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kayek napisał(a):
czujniki są chyba ok

Chyba czy na pewno ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 13:59:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
15w40 mineralny nie jest najlepszym rozwiazaniem dla tego silnika.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 14:10:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nawet na mineralnym powinno być ok, mój 1Z na samym początku latał na jakims Lotosie minerale i nie sygnalizował kontrolkami tego faktu. Upieram się przy walniętym czujniku lub na końcu - pompie oleju.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 15:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
ja tez bym obstawiał na czujnik ciśnienia oleju.

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 16:07:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2006 21:08:22
Posty: 104
Lokalizacja: Okolice T.Gor
Auto: A3 8P 2.0 TDI BKD
Jesli mechanior stwierdzil ze na wolnych i na wysokich obrotach ze cisnienie jest ok.to zostaja tylko czujniki ;)
A moze cos nie tak z kabelkami :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 18:59:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
Baskecior napisał(a):
Nawet na mineralnym powinno być ok, mój 1Z na samym początku latał na jakims Lotosie minerale i nie sygnalizował kontrolkami tego faktu. Upieram się przy walniętym czujniku lub na końcu - pompie oleju.


moj 1Z tyle ze w Toledo przelatal na mineralnym Mobilu 100 tys jak go sprzedawalem mial 200 tys w oryginale i z tego co wiem dalej lata na mineralnym i zadnych problemow z kontrolka nie bylo

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 21:55:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 19:51:57
Posty: 111
Lokalizacja: Kolno woj podlaskie
oki panowie sprawdze jeszcze wszysciutko i zobaczym jak bedzie w trasie narazie mobile

_________________
kayek audi 80 B4 1.9 TDI 93r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 18:28:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Miałem podobny problem w swoim TD. Rozpisywałem sie o tym na forum, oj czego to mi nie radzili i czego nie wymieniałem to tylko ja wiem. Najwazniesza sparawa to, sprawdzenie cisnienia oleju manometrem zarówno na wysokich jak i niskich obrotach. Jeżeli masz dobre podłączenie do czujników to moze byc to co w moim przypadku,a mianowicie słaby kontakt kabelka przy alternatorze. Po nagrzaniu się przekłamywał impulsy swiadczace o obrotach silnika. Nie wiem czy w twoim sprzęcie impulsy są zbierane z alternatora czy z kompa ale warto to sprawdzić.

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: