.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 08:25:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 16:46:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
Coz , przylaczam sie do tego watku by nie tworzyc nowego.

Silnik inny bo 2.0l RT na k-j , objawy DOKLADNIE te same.
krokowiec nie podpiety bo sterownika brak po spartolonym swapie .... ( jesli ktos czyms takim dysponuje to bardzo prosze o info)

Szukam przyczyn 2 torowo zarowno w ukladzie wtryskowym jak i calym dolocie.
pewna znaczaca poprawe zauwazylem po wymianie wszystkich przewodow pocisnieniowych - dziurka jak od igly w jednym z tych "parcianych sprawiala ze silnik na wolnych malo co z budy nie chcial wyskoczyc.

Co mnie najbardziej zastanawia to fakt ze do rozgrzania silnik chodzi idealnie, calkowicie stabilnie, w momencie jak uslysze pierwsze zalaczenie wentylatora to z uplywem minut jest coraz gorzej - b nierowne obroty z telepaniem wlacznie.


Jakiekolwiek madre pomysly co z tym zrobic mile widziane ....

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2007 00:06:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Wiem ze niewiele osob ma pojecie o tym temacie (łacznie ze mna :| ) i dlatego prosze o pomoc Ciebie Kefir, Lukasik.... znacie sie w temacie i moze powiecie nam cos co pomoze wyjsc na prosta z tym silnikiem.

Z gory dzieki Panowie....


Pozdro

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2007 19:35:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Przede wszystkim sprawdzić dokładnie dolot, węże które dochodzą do gumy na przepływomierzu po uszczelniać silikonem (nie zaszkodzi). Ja rok jeździłem bez sterownika tylko na gazie, bo na benzynie się nie dało - obroty miał jakie mu się podobały. Teraz włożyłem ten ogromy przekaźnik i silnik chodzi super.

Mechitro sprawdź czy do przekaźnika dochodzi sygnał o zamkniętej przepustnicy - styk 8 kolor brązowo-niebieski. Jeszcze dla pewności sprawdź świece czy masz dobrą mieszankę.

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 02:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
caly dzien spedzony w garazu przyniosl pewne rezultaty .

pomijajac takie oczywiste rzeczy jak : nowe kable WN , wszystkie filtry, swiece, kopulke i palec.

Caly dolot rozebrany wraz z kolektorem i zlozony na nowych uszczelkach i silikonie.
Wszystkie weze podcisnieniowe parciane wymienione na nowe.
wyczyszczenie baku paliwa oraz pompki, nowe przewody paliwowe
Wyregulowany przeplywomierz - skorygowana pozycja spoczynkowa klapy itp.
regulator termiczny przeczyszczony , sprawnone uzwojenie , all dziala lecz na probe zostal odlaczony od zasilania elektycznego i od bloku silnika w celu wyeliminowania nagrzewania - skutek zwiekszenie "goracego cisnienia sterujacego.

EFEKT - super stabilne obroty , rowniez na cieplym bez podpietego krokowca ( zaslepiony dolot do krokowego , do momentu nabycia sterownika )

jednak to jeszcze nie to bo czasem delikanie (w porownaniu do poprzedniego stanu , a "niby" tez bylo szczelnie...) telepnie - do sprawdzenia jutro/dzis wtryski czy rozpylaja czy leja.
( inspired by Kefir )

Moze te porady z autopsji pomimo wielu postow na ten temat przydadza sie innym uzytkownikom K-J.

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: