Witam, co do falowania obrotow to ostatnio jak bylem u znajomego to mieli podobny problem w B4 2.0, po podpieciu pod komputer okazało się że wyrzuca błąd czujnika Halla (chyba tak to się pisze i nie wiem co ten czujnik ma wspolnego z obrotami), sprawdzali kombinowali (błedu nie dawało rady skasować)
i wreszcie odpieli akumulator na kilka minut i obroty wróciły do normy (widocznie błąd się wykasował), wcześniej latały od 1000 do 2000.
JOCKER napisał(a):
....jest zimno w aucie 98 stopni czsem 100 i lekkociepło jest tez wszysko wymieniłem i nic.... .
chodzi ci chyba o temperature obiegu chłodzącego bo 100 stopni w kabinie to chyba nie zimno
sprawdz czy do końca otwiera ci się nawiew ciepła (moze linka sie urwala albo cos blokuje lub ukrecilo sie pokretlo).
A wogole to mocno dmucha powietrzem nawet tym zimnym ?
TAK NA 3 i 4 POKRETŁO i mocno dmucha zimnym powietrzem?
wczoraj wracałem do domu śmigałem 120-180 km/h tem ok 85-100 pokazywał i było zimno tak słabo ciepło leciało na 1,2, a na 3,4 zimno
jak ruszam to krece go wysoko w orotach 1,2,3 nawet do 5 tyś. to powinno byc gorąco w aucie A NIE JEST JEST TOTALNA LIPA Z CIEPŁEM
Kontrolka z dźwiękiem to brak ciśnienia oleju, przy zimnym silniku moze sie tak zdarzyc.
Pozdrawiam