.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 15:04:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [audi coupe] + gaz?
PostNapisane: 29.kwi.2007 15:49:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2007 15:31:57
Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
Witam!
Przymierzam się do zakupu Audi Coupe, i moje pytanie jaki model najbardziej opłaca się wybrać do zagazowania, myślałem nad 2.0 115, i 2.3 136 KM, powiedzcie mi na co zwrócić największą uwagę, i jakich aut się wystrzegać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 17:23:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam Na forum :welcome: I zapraszam do dzialu NEWBIE :):
wystrzegac sie trzeba:
- silnikow na mechanicznym wtrysku ( jak masz zamiar gazowac ) chyba ze pomyslisz nad czyms takim jak Blos.
- zdrutowanych Audi
- pordzewialych Audi
czyli do odsiania bedziesz mial 90% aut :zly:
Zwrocic szczegolna uwage trzeba na poprzedniego wlasciciela auta i na to jak sie z nim obchodzil.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 18:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
ZiPi napisał(a):
silnikow na mechanicznym wtrysku
.


Bardzo dobre i wdzieczne silniki co przy odpowednim eksploatowaniu dają mnogo satysfakcji z uzytkowania. Do zagazowania polecam Poloneza lub TICO.


pzdr

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 19:10:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
LykaN napisał(a):
ZiPi napisał(a):
silnikow na mechanicznym wtrysku
.


Bardzo dobre i wdzieczne silniki co przy odpowednim eksploatowaniu dają mnogo satysfakcji z uzytkowania. Do zagazowania polecam Poloneza lub TICO.


pzdr
Fakt, teraz widze ze sie zle wyrazilem. Chodzilo mi o to, ze silnik na mechanicznym wtrysku a konkretnie sam wtrysk - rozdzielacz paliwa, zle znosi instalacje LPG.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 20:18:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Jeśli chodzi o coupe to najpopularniejsze dobre silniki to 7a i AAH.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: o
PostNapisane: 29.kwi.2007 21:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2007 15:31:57
Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
takiego czegos sie wystrzegac?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2577240


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 22:01:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Moim zdaniem, jak chcesz szybko i w miare oszczednie jezdzic Audi qoupe, to kup taka z silnikiem 2.6 lub 2.8 i zakladaj sekwencje.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 22:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Fajna ta ta coupe-jka ale szkoda że quattro brak i silnik trochę słaby(ta moc wystarcza na jakiś miesiąc). Tak jak napisał kolega sero c4 tylko 7a albo aah + quattro(żeby później nie żałować).

Jeśli chodzi o 2.6 to zero rewelacji. Osobiście nie polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: audi coupe
PostNapisane: 14.maja.2007 12:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2007 15:31:57
Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
a jak odróżnić AUDI COUPE B3 od B4? w jakich latach które wychodziły? mozecie mi wytłumaczyć jakie to silniki aah itp? nie wiem gdzie jest rozpiska tych oznaczeń :) bo jestem nowy. Wiem jedno, chce dobre audi coupe i wstawie gaz bo nie zarabiam kokosów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: yo
PostNapisane: 14.maja.2007 12:40:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2007 15:31:57
Posty: 4
Lokalizacja: Gdynia
z tego co wyczytalem to w b3 nie bylo silnikow AAH czyli 2.8, a za to to 7A to jest 2.3 20V :D a więc do obu mozna zamontować sekwencje? a do zwykłego 2.3 jaką mozna zamontowac instalacje gazową? pewnie 3 generacji? dzieki za informacje i prosze o jakies ciekawe oferty moze aukcje albo linki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 12:49:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
innyu przod (maska,grill i lampy chyba), aah to 2.8 v6

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi coupe
PostNapisane: 14.maja.2007 17:54:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
audimp napisał(a):
a jak odróżnić AUDI COUPE B3 od B4? w jakich latach które wychodziły? mozecie mi wytłumaczyć jakie to silniki aah itp? nie wiem gdzie jest rozpiska tych oznaczeń :) bo jestem nowy. Wiem jedno, chce dobre audi coupe i wstawie gaz bo nie zarabiam kokosów.


Inne przednie lampy i maska, w V6 inny zderzak. Modele po liftingu wychodziły od '91, nielicząc S2 bo one od '90.

Pozatym inne wzory tapicerki i troche inne duperele we wnetrzu

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 18:16:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zobacz do wnętrza auta jesli przełączniki kierunków i wycieraczek są kanciaste to jest to jak nazwałeś B3
po lifcie sąprzełączniki bardziej zaokrąglone
z tymże w coupe nie ma podziału na B3 i B4

silniki przed liftem
1.8 DZ (112)
2.0 3A (113), NM (160)
2.2 KV (136)
2.3 NG (136), 7A (170)



silniki po lifcie 2.0 ABK(115) , ACE(140)
2.2 TURBO 3B (220) ABY (230)
2.3 NG (136)
2.6 ABC (150)
2.8 AAH (174)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 18:26:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2007 01:04:05
Posty: 817
Lokalizacja: zza winkla
polecam Coupe z silnikiem ACE,czli 2.0 16V.Niezawodny silnik,dosc ekonomiczny,dysponujacy moca 140KM.Z tego co wiem 2.3 10V nie jest udany i sa ustawiczne problemy z regulacja,a mechanicy klna na te silniki.Zapytaj kolege Lightmana,on mial taki silnik,wiec ci opowie co i jak.Z kolei silniki w ukladzie V nie sa zbyt ekonomiczne,a wada jest to ze pija olej.Nie ma wyciekow,jednak oleju trzeba pilnowac i dolewac.Taki ich urok.2.3 20V jest dobry,ale Coupe z tym silnikiem nie zjezdzone kosztuje fortune i troche pali.Jezeli chcesz ekonomiczny silnik to 2.0 8V lub 16V.A gazu nie wstawiaj,bo to ani nie pasuje do Coupe ani nie jest dobre dla silnika.Oszczedzisz na paliwie,ale wydasz na mechanika.Powodzenia i pozdro

_________________
...karaluchy umieraja na pogodna starosc...

Audi Coupe 16V
Audi A3 1.8T Sport quattro 235KM
Audi TT 1.8T quattro 225KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 18:37:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
DreD Jak nie ma podziału? Przeciez rocznikowo inne przody są... porównując np z 80-tkami. Lampy tył...no i jak powiedziano te duperele w środku. JAk dla mnie...coupe B3, B4 to tak jak 80tka w innej budzie - B3,B4. Widac kolega sie nie zna a chce kupic audiczke i bedzie mina jak trafi na kaleke po dzwonie przodu B3/B4. A w ogóle to ja bym kolege "audimp" wysłał do FAQ bo tam jest duzo napisane co do "B" no i co do kodów silników i gazowania.

P.S IMHO: wole busem jezdzic niż cupete gazować.

pozdrawiam

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 19:08:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
coupe to coupe
typ 89
nie ma oznaczenia wewnętrznego B3 i B4
owszem różnice sa i co z tego

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 19:26:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Dred - to wiesz TY JA i inni wyjadacze forum. Powiedz to szaremu człowiekowi co sie napalił na cupete i powiedz mu ze cupeta z roku 89 nie rózni sie z tą z roku 93.

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 20:59:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
No bo ludzie są ślepi, różnica między 80 B3 a 80 B4 jest ogromna, to zupelnie inne modele, a Coupe z przed i po lifcie to są te same auta różniące się kilkoma detalami.
Śmiem twierdzić, że to 80 B4 jest oparte na Coupe :peace:

BTW Coupe w 1990 przeszly pierwszą modernizacje i juz wtedy dostaly zaokroaglone manetki przy kierownicy

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 21:56:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
jesli ktos twierdzi ze 2.0 16V jest ekonomiczne to popelnia naprawde duzy blad...z silnikow R4 napewno jest najciekawsze ale liczac sie ze spalaniem rzedu 12l. przy normalnej jezdzie wolalbym cos z gamy r5-tek z niewiele wiekszym spalaniem (rzedu +2l.) a z o wiele lepszymi osiagami i dzwiekiem... Fajtycznie to o Audi chyba nie mozna powiedziec ze jest ekonomiczne...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 22:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2007 01:04:05
Posty: 817
Lokalizacja: zza winkla
Cysztof napisał(a):
jesli ktos twierdzi ze 2.0 16V jest ekonomiczne to popelnia naprawde duzy blad...z silnikow R4 napewno jest najciekawsze ale liczac sie ze spalaniem rzedu 12l. przy normalnej jezdzie wolalbym cos z gamy r5-tek z niewiele wiekszym spalaniem (rzedu +2l.) a z o wiele lepszymi osiagami i dzwiekiem... Fajtycznie to o Audi chyba nie mozna powiedziec ze jest ekonomiczne...

12 to nie ekonomicznie?To ile ma palic?6 litrow?Jak ktos szuka takiego spalania,to niech szuka Corse a nie Audi :/ .Ja uwazam ze 12 jest ok,zwlaszcza ze Coupe jest ciezkie i w mojej wersji to 140km.Cos za cos :/ .Zreszta Audi nigdy nie bylo tanim autem,wiec mysle,ze jak sie szuka taniego transportu,to sugeruje zakup A2 1.4 TDi a nie Coupe.A LPG mowie nie.Tyle z mojej strony.Pozdro

_________________
...karaluchy umieraja na pogodna starosc...

Audi Coupe 16V
Audi A3 1.8T Sport quattro 235KM
Audi TT 1.8T quattro 225KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: