lepiej napisz ile chcesz kilometrow z tym robic ??
Basket... laweta to nie to samo co przyczepka na jednej osi . napisz ile to to mialo dmc i jakie wymiary paki to Ci napisze kiedy Ci sie rozleci
kolega ma wypozyczalnie przyczep i tez mial takiego mistrza co najmniejsza przyczepka 750 DMC robil remonty i wozil nia po 2 tony ... do czasu jak mu sie os nie zlamala. kazda przyczepa a konkretnie osie ma cos takiego jak wspolczynnik przeciazenia ale jezeli nagminnie sie przekracza dmc calej przyczepy znacznie to mozna sie spodziewac nieciekawej niespodzianki na trasie na przyklad wyprzedzajace nas kolo od przyczepy albo cala przyczepa. temat dlugi i szeroki
sugeruje i to dosc mocno zebys wogole zapomnial o osobowce do lawety jeeli jest to Twoj sposob na zarobek albo wieksza ilosc kilometrow. tylko i wylacznie auta na ramie nadaja sie do czestego targania lawet.
mam w tej chwili przyczepke dmc 2000kg z plandeka i masie wlasnej 640 kg i powiem tyle , jest co ciagnac i w zwiazku z tym szukam dostawczego. najlepiej szukac Iveco turbo daily jezeli ma miec duuza pake nawet 4,8 m pod dachem albo VW LT 55 zarejestrowane na 3.5 tony wtedy paka jest 4.6 ale przeciazenie tego auta nie robi wrazenia bo oryginalnie auto ma ladownosc 2.8 tony. oba auta na blizniakach osie napedowe a dmc przyczepy tez odpowiednie.
jezeli ma to byc mimo wszystko auto osobowe to szukaj terenowki. najlepiej Nissana Patrola , Toyota Land Cruiser lub Mitsu Pajero. wynalazki typu Jeep czy Land rover to auta nienadajace sie do ciagania przyczep a w tym budzecie co masz kupisz juz ladnego patrola GR ktory jest naprawde super alternatywa dla osobowki a i DMC przyczepy bedziesz mial 3.5 tony i bez klopotu polozysz wiecej na hak co jest bardzo wazne przy dluzszych auta na lawecie ktorym wystaje tyl. w osobowce polozysz na hak za duzo to zarwiesz zawieszenie a amorki wysraja sie po kilku tysiacach kilometrow. juz nie mowiac o tym ze bedziesz mial brak amortyzacji ztylu co wogole nie sprzyja szybszej jezdzie