.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 14:04:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1Z] Uszkodzona pompa?
PostNapisane: 15.maja.2007 08:17:51 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Pojawił mi się w niedzielę dosyć poważny problem w moim aucie, nie wiem co to może być (dzisiaj będziemy walczyli ze znajomym mechanikiem i VAG-iem) do rzeczy:

Może nie istotne ale..... paliwko mi sie kończyło (zapaliła się rezerwa) w Kocku w lubelskim, musiałem więc zatankować a tam nie ma stacji BP.... zatankowałem 20 litrów gnojówki na "Bliskiej" (nie do pełna ponieważ planuje sprzedaz)
Wszystko fajnie aż do soboty
Wracałem z wycieczki weekendowej i na chwilkę mrugnęła mi kontrolka świec żarowych (spiralka) - silnik wtedy dziwnie się przydławił na około pół sekundy i kolejne kilkanaście kilometrów nic, nawet o tym zapomniałem.....
W niedzielę jadę na giełdę do Słomczyna (pooglądać A4ki i A8ki) i 12 km od giełdy znowu: na chwilkę jakby szrpnięcie, twardsza praca silnika, kontrolka i takie drgnięcie odczuwane na pedale sprzęgła (jakby ABS przy hamowaniu ale sporo lżej). Potem po kilkuset metrach znowu ale juz seriami po kilka mignięć, to ja na sprzęgło i hamuję. W tym czasie kontrolka na seryjnie na chwilkę mruga, silnik wtedy pracuje dużo twardziej i obroty skaczą na chwilkę do 1400, jak gaśnie to wracjaą do 820. STOP wyłączenie silnika.... z kumplem oblookaliśmy go bardzo dokładnie i nic, żadnych wycieków, nic się nie wypięło, turbinka ciepła (ale nie gorąca), olej i płyny OK, pasek przejrzany dokładnie i cały i zdrowy, brak wycieków
Przekręcam kluczyk (ale nie odpalam) i wtedy kontrolka też co kilka sekund mrugnie i wtedy słychać takie "tyklnięcie" z okolic pompy (tego elektrozaworu obok?) oraz z okolic turbinki.....
Obstawiliśmy że może złe paliwo a stacja BP w zasięgu (200-300 metrów). odpalam - normalnie zapala ale ta kontrolka tak co chwilke się zapala i wtedy skoki obrotów i twarda praca..... Jadę na 1 i 2 powoli na niskich obrotach, lekki rozpęd i na sprzęgla (tylko ze dwa razy gazu dodałem). Zatankowałem do pełna pod korek.....
Teraz odjechaliśmy na bok i daliśmy mu z 5-10 minut na wolnych popracować..... mignęła kontrolka ze dwa razy i tylko na chwilę.... więc my szczęśliwi że to pewnie paliwo zawróciliśmy do domu.... Ale po drodze kilka razy mignęła i znów ta praca.... Za Górą Kalwarią nagle choinka - notlauf zero reakcji na gaz na czwórce i do tego jeszcze pojawiła się druga kontrolka (ta z samochodem), tym razem obroty spadły a nie wzrosły na sprzęgle i zgasł.... Kumpel odholował mnie do Mińska i dziś mamy go oglądać.....
Odpalałem jeszcze wieczorem jak już ostygł po sprawdzeniu pasków, płynów. Przekręcam kluczyk i ta kontrolka z samochodem miga w szybkim tempie, a ta ze spiralką się nie świeci. To ja go na ręczny, na hamulec, na sprzęgło i na piąty bieg w razie jakby pompa chciała złapać wysokich obrotów..... odpalam... pochodził około 5 sekund. Kilka razy podskoczył na 1400 RPM (czemu towarzyszyła spiralka) a potem mignął samochodzik zadławił się raz na 400-500 obrotów, wrócił do 800, potem zadławił się jeszcze bardziej i zgasł....

Co może mu dolegać?? Jutro może juz będę wiedział i miał błędy z VAG-a, ale dziś czekam na ewentualne sugestie co i jak....

Czy już mam zaczynać szukać VP37 ??

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 09:56:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wujek Basket obstawia co następuje
- problem z regulacją początku kąta wtrysku
- problem z wtryskiem sterującym
- problem z nastawnikiem
- awaria ECU (wystepuje bardzo rzadko, ale jednak)

Czekamy na błędy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 10:10:17 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
błedy mam nadzieję że jutro będą, jak nie to szukam innego speca.....
PS: A może ktoś z Was kto zna się na rzeczy miałby ochotę przyjechać do mnie i zdiagnozować/naprawić ustrojstwo - oczywiście odpowiednio zapłacę..... Jakby co to prosze o info na PW

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 10:14:55 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
- problem z regulacją początku kąta wtrysku
- problem z wtryskiem sterującym
- problem z nastawnikiem
- awaria ECU (wystepuje bardzo rzadko, ale jednak)


Jeżeli 1 to znaczy że co może być uszkodzone (co steruje początkiem kąta wtrysku)
2 - wtryski nowe [od ASV] mają 5000 km przebiegu - chyba mało prawdopodobne?
3 nastawnik...... czy on nie odpowiada właśnie za 1?
4 no były pewne problemy z immo ale to chyba raczej nie to..... (skoki obrotów i twarda praca), sam ECU??? hmmmm

W związku z tym 2 pytanka:
Jeżeli to nastawnik to co z nim robić?
-nowy?
-naprawić? gdzie?
Jeżeli to pompa to czy można zapodać jakąś 11 mm (może jakaś nazwa lub model czego szukać)
-Jeżeli to ECU to mogę zapodać bez większych problemów jakiś komp od AFN-a? (chodzi o "przegranie" czipa którego mam w aktualnym kompie)?

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 10:38:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Początkiem kąta wtrysku steruje regulator początku kąta wtrysku (miałem niegdys z nim problem, ale objaw był bardziej intensywny niz u Ciebie - kat wtrysku przybrał wartosc 255 i silnik pracował jak diesel bez wydechu).
2. Czyli ta opcja odpada
3. Nie. Nastawnik odpowiada za podanie właściwej dawki paliwka.
4. To napewno nie to.

Nastawnik można wyczyścić lub jeśli to nie pomoże - wymienić.
Zapodać można wszystko, ale czy opłacają Ci się przeróbki ? ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 11:02:27 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
no właśnie sam już nie wiem...............
Zależy ile mi pochłonie naprawa
Na 100% chcę zrobić dobrze i teraz 2 opcje:
1. Wyjdzie jakaś "pierdoła" - tanio zrobię i sprzedam auto
2. Wyjdzie coś drogiego (np. pompa) to wymienię chyba na jakąś mocniejszą i jeszcze trochę pojeżdżę sam już nie wiem.....

Jakby to był drobiazg to bym naprawił sprzedał i kupił to A8.....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 11:53:58 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
mam już diagnozę..... ZONK
Uszkodzony komputer! (tak twierdzą w bosch'u)
Dzisiaj zapodaje kompa od 110 konnego silnika i potem jeszcze ewentualne adaptacje i poprawki softu. Już dzisiaj będzie jeździł wieczorem najprawdopodobniej

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 14:22:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
morgothdbma napisał(a):
mam już diagnozę..... ZONK
Uszkodzony komputer! (tak twierdzą w bosch'u)
Dzisiaj zapodaje kompa od 110 konnego silnika i potem jeszcze ewentualne adaptacje i poprawki softu. Już dzisiaj będzie jeździł wieczorem najprawdopodobniej


a co spowodowało to uszkodzenie .... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 14:47:54 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
tego w serwisie mi nie powiedzieli, mówili że brak jakiegoś sygnału zwrotnego z IMMO (ale to przy okazji) a poza tym powiedzieli że uszkodzony sterownik..... wypytam ich dokładnie, wezmę wykaz błędów VAGA i dam znać.....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 19:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Baskecior napisał(a):
- awaria ECU (wystepuje bardzo rzadko, ale jednak)


Piwo ;)
Niemniej nie do końca w to wierzę, ale czekam na wyniki :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 21:54:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
sorry ze sie podpinam pod temat, u kumpla dzis własnie zwagowalismy auto bo miał te samiutkie objawy w swoim 1Z i w tych samych momentach zapała sie spiralka :): podejzewalismy nastawnik, a ja tu widze że to moze komp, :/ błedy w silniku były takie :
Control Module Part Number: 028 906 021 GM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1421
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
5 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
01268 - Quantity Adjuster (N146)
35-10 - - - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-10 - - - Intermittent
co wy na to ???

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 07:49:58 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
mam stary i nowy sterownik
Nie znam przyczyny wysrania sie starego.....
Nowy to ECU od AFN, program standardowy z AFN-a więc samochód dziwnie chodzi.....

1) Ciężko pali na ciepłym (dużo trzeba kręcić)
2) Wysokie obroty jałowe na zimnym (około 1050 RPM)
3) Na obrotach jałowych i na sprzęgle troche trzęsie budą (przy obrotach około 850 RPM na ciepłym)
4) Słaba dynamika
5) Większa turbodziura
6) Przydławia się na chwilke przy około 3200 RPM
7) moc na oko 70-80 KM

Jadę dziś "uleczyć" tyn nowy sterownik do Rogala.....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 07:51:05 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Błędy podobne jak u Ciebie, plus błąd FFFF: Uszkodzona część elektroniczna sterownika (komputer) [czy jakoś tak...]
http://upload8.postimage.org/379921/photo_hosting.html

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Ostatnio edytowano 17.maja.2007 08:00:54 przez Morgi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 07:56:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
morgothdbma napisał(a):
mam stary i nowy sterownik
Nie znam przyczyny wysrania sie starego.....
Nowy to ECU od AFN, program standardowy z AFN-a więc samochód dziwnie chodzi.....

1) Ciężko pali na ciepłym (dużo trzeba kręcić)
2) Wysokie obroty jałowe na zimnym (około 1050 RPM)
3) Na obrotach jałowych i na sprzęgle troche trzęsie budą (przy obrotach około 850 RPM na ciepłym)
4) Słaba dynamika
5) Większa turbodziura
6) Przydławia się na chwilke przy około 3200 RPM
7) moc na oko 70-80 KM

Jadę dziś "uleczyć" tyn nowy sterownik do Rogala.....


typowe objawy jazdy na sofcie od innej motorowni .... :):

cekamy na wyniki po wizycie u chipsmachera .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 08:01:42 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
będzie dobrze :)
Rogalotti sądzę że bez problemu uleczy klekota
A i jeszcze miga check-engine cały czas, ale to w Boschu mówią że zrobią o ile zdecyduję się na ten sterownik (teraz mam okres próbny do piątku wieczór)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 08:21:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
morgothdbma napisał(a):
będzie dobrze :)
A i jeszcze miga check-engine cały czas, ale to w Boschu mówią że zrobią o ile zdecyduję się na ten sterownik (teraz mam okres próbny do piątku wieczór)


bo pewnie wywalilo troche błedów .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 08:24:39 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
pytałem ich o to....
Powiedzieli że błąd jest tylko jeden:
jakiś tam czujnik hamulca ???
Chyba coś kręcą
Powiedzieli że to zrobią jak stwierdzę że mi ten komp przypasił....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 08:54:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
szewek napisał(a):
sorry ze sie podpinam pod temat, u kumpla dzis własnie zwagowalismy auto bo miał te samiutkie objawy w swoim 1Z i w tych samych momentach zapała sie spiralka :): podejzewalismy nastawnik, a ja tu widze że to moze komp, :/ błedy w silniku były takie :
Control Module Part Number: 028 906 021 GM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1421
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
5 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
01268 - Quantity Adjuster (N146)
35-10 - - - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-10 - - - Intermittent
co wy na to ???

17978 - zbyt wczesnie uruchamiasz silnik nie czekajac az zgasnie kontrolka immobilizera. Wykasowac i byc cierpliwym przy uruchamianiu silnika.
01268 - problemy z nastawnikiem w pompie wtryskowej
00765 - czujnik położenia mechanizmu wyznaczania dawki - związany ściśle z 01268

Krótko mówiąc - zabieraj się kolego za naprawę pompy wtryskowej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 08:56:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
morgothdbma napisał(a):
będzie dobrze :)
Rogalotti sądzę że bez problemu uleczy klekota
A i jeszcze miga check-engine cały czas, ale to w Boschu mówią że zrobią o ile zdecyduję się na ten sterownik (teraz mam okres próbny do piątku wieczór)

Ja bym kupił oryginalny i nie zawracał sobie głowy rezaniem. Lezy tego pełno na Allegro i w sklepach.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 08:57:01 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
też sie bałem że to pompa....
Na A4 forum napisano mi że może to byc jednak pompa pomimo że podmiana sterownika wystarcza... hmmmm
Dla pewności powinienem mój sterownik do innego auta podpiąć ??

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: