.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:51:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B2 2.2t] - EBC turbo groove + green stuffy - opinie
PostNapisane: 18.maja.2007 14:03:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Zamowilem do B2 takie hamulce, niestety redstuffow nie robia do takich tarcz jak sa u mnie, wiec wzialem zielony stuff :) :)
Prosba do Was o opinie odnosnie takiego zestawiku. Generalnie nie chcialem ATE power disc ani brembo MAX bo to sa poprostu tarcze tuningowe...zastanawialem sie jeszcze nad BlackDiamond, calkiem czarne tarcze, ponoc bardzo dobre i drogie (tysiaka zestaw na os), ale zbyt dlugo trzeba bylo czekac na to cudo.

Tera pytanie, bedzie hamowanko dobre, czy nie bedzie :)

Odnoscie hebli Black Diamond, jesli ktos ma jakies doswiadczenie to tez chetnie poslucham bo jak EBC beda kijowo spowalnialy to jest to nastepny zestaw do testow :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Ostatnio edytowano 18.maja.2007 14:50:17 przez zuru, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 14:21:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ja miałem taki zestaw (EBC) do cygara, kupiłem okazyjnie, sprzedałem przed założeniem Bubie - może niech się wypowie w temacie. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 14:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jestem na nie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 14:38:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
jestem na nie.


Nie nie nie nie nie ? :>

Kurcze Leo, mam teraz takie smiecie hamulcowe...ze na zdrowy chlopski rozum to w ogole nie powinno dzialac....a nawet hamuje i szybko nie puchnie...jak np. ostatnio upalalem sluzbowa xsare 1.8 przez dwa dni - tam po 2 DOSLOWNIE hamowaniach juz sa POOOWAAAZNEEE JAAAJAAAA !!! A auto serwisowane w ASO na oryginalnych czesciach...w b2 nigdy tak zle nie bylo.
Poza tym, musialem cos miec przed Wolsztynem. Na dobra sprawa mialem chrapke na naprawde pozadne heble, ale jak sobie pomyslalem ze auto na torze bedzie kilka razy w roku, a trzeba wydac ponad 2 klocki i do tego jeszcze sluchac piskow i jekow na codzien...to doszedlem do wniosku ze takie sobie zapodam, nie drogie, a lepsze niz seria...
Poza tym naczytalem sie opinii forumowych i przyznam szczerze, ze kurna nie mam pojecia juz co jest dobre, a co zle - jedni napitalaja, inni chwala i tak ze wszystkim. Musze poprostu sam sprawdzic i zaopiniowac :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 15:15:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
u mnie są orginalne i z hamowaniem nie ma problemu, tylko te klocki co teraz włożyłem są jakieś lipne i puchną szybko, za szybko i też myślę o zmianie na inne.

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 15:45:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jestem na nie bo nie ;)
nie no ale poważnie - mam nadzieję, że przy niższej masie b2 jakoś sobie dadzą radę, bo green stuffy to tylko substytut oryginałów. No i nie nadają się niestety do ciętych tarcz. Ale chusteczka, przekonamy się jak to tam u Ciebie będzie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 16:07:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Od dwóch i pół roku jeżdże na takich heblach i po przejechaniu ok 100kkm moja opinia raczej nie będzie wyznaniem malkontenta.
skuteczność - bardzo dobra
"czucie" hamulca - bardzo dobre
zużycie klocków - rewelacja!! ujeżdżam dopiero drugi komplet
zużycie tarcz - na standardowych zaciskach wew powieszchnia zużywa sie szybciej (tłok wciska bardzij niż obudowa zacisku)
porównanie oryg vs EBC - nie ma o czym mówić :)
Czy kupiłbym ponownie - napewno tak, jak tylko dorżne ten komplet

Nigdy nie miałem wrażenia braku hamulców, nawet po ostrym kacie.
Wydaje mi się że będziesz zadowolony.

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2007 09:17:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dzieeki, pocieszyles mnie geeza. Raczej bede tym cudem w Wolsztynie to zobaczymy na lotnisku co sie bedzie dzialo :P :):

Nie jestem mistrzem srodkowego pedalu i nie uzywam go bez przerwy wiec moze jakos sie posmiiiga :-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2007 11:26:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Moja relacja dotyczy silnika wolnossącego, wiadomo z turbo hample będą bardziej obciążone, ale wróżę sukces :)

Pamiętaj tylko o solidnym wyczyszczeniu piast przed założeniem, żeby wyeliminować ew bicie. I pierwsze 200-300km unikaj gwałtownego hamowania, wtedy się wszystko ładnie ułoży i podociera.

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2007 14:30:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
zuru, masz lekko bude wiec green stuff'y beda w sam raz. Jak sam niedawno obadałem, red stuffy sa dedykowane do cieższych aut o znacznych mocach i idealnie pracują po rozgrzaniu. Green'y sa bardziej cywilne.
Generalnie klocki EBC ponoć dość mocno niszczą tarcze inne niz EBC, wiec jesli bedziesz miał komplet to powinno być gites :!:

Ciekawą alternatywą IMO może byc tez zestaw tarcze Brembo Max i klocki Ferodo DS2500- wypróbuje przy następnej okazji :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 12:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
zestaw od Desa spisuje sie ZNAKOMICIE oczywiscie jak jeszcze jezdzila moja wredna suka.
Odczucia podobne do Gezy. Walniecie poterzne, hamowanie nawet po kacie bardzo skuteczne, w poprzednim zestawie po 3 - 4 heblach przy zabawie po prostu tracilem hamulce.
GReeny spisuja sie bardzo dobrze

Podsumowujac ten zestaw dawal mi calkowita pewnosc przy najrozniejszych sytuacjach

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2007 09:37:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
No to fajnie, dzieki Buba :)
Skoro Twoja ciezka locha dawala rady, to moja tez powinna - zobaczymy juz w piatek :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 07:13:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Jak tam? Hamulce założone?

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 08:57:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
geeza napisał(a):
Jak tam? Hamulce założone?


Mhmm w piatek od 17 do 22, w sobote od 12 do 19 trwaly prace nad nimi.
Wszystko narazie zdemontowane i czysciutkie - jedzie do piaskowania potem malowania proszkowego, na koncu zapodamy reperaturki do zaciskow. Dorabiamy tez przewody w oplocie....stare wybulwiale, prawie zawalu dostalem jak to zobaczylem :galy:
Stare sruby potrafia dac czadu, niektore zejeli mi sporo czasu zanim daly sie naklonic do odkrecania bez destrukcji :)
W tylnich hebelkach maly upgrade polegajacy na montazu zaciskow z b3 q o srednicy tloczka 38mm zamiast 36 :):


Wiec narazie nie wiem jak to bedzie hamowac, powiedz mi geeza, czy do tylu zalozyles tarcze turbo groove czy zwykle ? Gosc twierdzi uparcie, ze nie ma takiego rozmiaru nacinanego i nawiercanego.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:12:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
zuru napisał(a):
geeza napisał(a):
Jak tam? Hamulce założone?


Mhmm w piatek od 17 do 22, w sobote od 12 do 19 trwaly prace nad nimi.
Wszystko narazie zdemontowane i czysciutkie - jedzie do piaskowania potem malowania proszkowego, na koncu zapodamy reperaturki do zaciskow. Dorabiamy tez przewody w oplocie....stare wybulwiale, prawie zawalu dostalem jak to zobaczylem :galy:
Stare sruby potrafia dac czadu, niektore zejeli mi sporo czasu zanim daly sie naklonic do odkrecania bez destrukcji :)
W tylnich hebelkach maly upgrade polegajacy na montazu zaciskow z b3 q o srednicy tloczka 38mm zamiast 36 :):


Wiec narazie nie wiem jak to bedzie hamowac, powiedz mi geeza, czy do tylu zalozyles tarcze turbo groove czy zwykle ? Gosc twierdzi uparcie, ze nie ma takiego rozmiaru nacinanego i nawiercanego.


O proszę, poważne podejście do tematu. :peace:


Na tyle również mam EBC+green, a ten gościu, który uparcie upira się że niema TurboGroove na tyl MA RACJE. To są gładkie tarcze tyle że materiał i solidne wykonanie by EBC. Moim zdaniem szkoda na to kasy.

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:24:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A dla potomnosci, to zaciski tylne z b2q 36mm sa praktycznie nie do zregenerowania, lepiej zapodac te z b3q, nie dosc ze maja wiekszy tlok to latwo sie je regeneruje.
A przewody w oplocie sa do b2q w ofercie goodrich za okolo 300 plnow - moze i drogo, ale warto.

Wlasnie z tylu tez mam gladkie EBC + zielony stafik i mam nadzieje, ze faktycznie jakosc tych tarcz jest lepsza i greeny nie zjedza ich za szybko.

Na tyl daloby sie zalozyc tarcze 256mm wentylowane - probowalismy z zaciskami 200 20V tq tylnimi - jakby ktos potrzebowal, to da sie to zrezac majac takie zaciskusy :)

Na przod mozna smialo walnac 276mm girling g60 dwutloczkowy z coupe 20V/200, ale trzeba zdobyc adapter bo rozstaw srub jest inny, wiec taki mod moze w przyszlosci :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:34:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Bo my sie tu nie cackamy geeza, jak juz cos sie robi to porządnie i bez drutowania czy oszczędzania które później i tak wychodzi bokiem... :diabel:

zuru napisał(a):
Na przod mozna smialo walnac 276mm girling g60 dwutloczkowy z coupe 20V/200, ale trzeba zdobyc adapter bo rozstaw srub jest inny, wiec taki mod moze w przyszlosci :)

Jak inny rozstaw? Jak zapodasz z Coupe 20V to masz to samo. inny jest z 200-ty chyba tylko.
Tylko czy przy takiej operacji nie trzeba tez piasty ruszać?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:36:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Nie trzeba piasty, rozstaw srub strzemiona jest wiekszy w coupe 20V/200 :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:57:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
martab99 napisał(a):
Bo my sie tu nie cackamy geeza, jak juz cos sie robi to porządnie i bez drutowania czy oszczędzania które później i tak wychodzi bokiem... :diabel:


OT: To świetnie, rozumiem że pijesz do moich kłopotów z napędami. Jak nie bedzie wyjścia przytrulam niunie do krk do porządnych lekarzy :peace: /OT

zuru napisał(a):
Na przod mozna smialo walnac 276mm girling g60 dwutloczkowy z coupe 20V/200, ale trzeba zdobyc adapter bo rozstaw srub jest inny, wiec taki mod moze w przyszlosci :)


...no ale chyba fele 15" odpadają?

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:59:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
właśnie, że nie :) do eski na 276x25 też założysz 15" fele :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: