Witam,dzisiaj wymieniełem :
-tuleje na wachaczach -4szt (SWAP)
-końcówki drążków kierowniczych (TRW)
-amortyzatory (BILSTEIN B4)
-łożyska amortyzatorów (NOPRAN czy jakos podobnie...)
-swoznie wachacza 2szt (TRW)
i nadal słysze stukanie w zawieszeniu szczególnie kiedy jade wolno po dużych nierównościach słysze takie wyrażne puk puk puk dosyc głośno, tak jak by coś stukało w nadwozie, podejżewam albo któras z tulejek met-gum na wózku albo odkręciła sie któras ze srób mocujących przekładnie. Prosze o jakieś wskazówki i uwagi co wy myslicie na temat tych obiawów co to może byc ????? dodam że jakieś 3 miesiące temu przekładałem skrzynie biegów z automatycznej skrzyni na manualną no i po przekładce to nie stukało ale teraz kiedy wymieniłem amortyzatory jakies tydzien temu a dzisiaj całą resZte ktorą wymieniłem powyżej zaczło mi własnie tak nieprzyjemnie stukac.
Jeszcze mam jedno pytanie :
Po przekładce z automata na manual zapaliła mi sie kontrolka od oleju na liczniku , dzieki bogu mam jeszcze 3 wskazniki w konsoli na dole i tam wskaznik wskazuje poprawne cisnienie i temperature.
prosze o jakies uwagi gdzie leży przyczyna bo strasznie mnie drazni ta kontrolka