.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 13:48:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 C4 2.2T 20V] Żywotność silnika
PostNapisane: 19.maja.2007 23:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Witam,
tak się zastanawiam jakwedług Was jest żywotność silnika 2.2 turbo w S4 C4 92r? Jakie macie przebiegi w swoich, ponieważ powoli zbliżamy się do 200 tys. i pytanie czy lepiej zacząć uciekać przed ewentualnymi kosztami czy raczej nie powinno być większych problemów??
Dzięki za odpowiedzi

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 07:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
moja ma prawie 300tyś(ja tam w żadne przebiegi nie wierze,pewnie ma wiecej) i silnik jak dzwon,a upalam ja dosyć ostro i śmigam ją na codzień
lać dobry olej,wymieniać co trzeba w czas,nie drutować,nie gazować :diabel: i bedzie śmigać

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 08:52:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
200tysi to dopiero dotarty motor ;D
ja w swojej dwusecie 2.2t 20V mam 360tys i nic zlego sie nie dzieje :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 10:22:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jak juz wiele razy tu napisano - przebieg nie jest miarą wyeksploatowania silnika. Wszystko zalezy jak, kto, gdzie i na czym jezdzi.
Samym silnikiem, przy tym przebiegu bym sie nie martwił ale zwrocił bym uwage na osprzęt np. turbinę.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 10:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
200tyś pobożne życzenie żeby tyle miał :diabel: ale nawet zakładając że tyle ma to oznacza że dopiero się dotarł i można szaleć! Ja mam na budziku trochę ponad 300tyś i auto trochę dłubnięte. wciskam gaz do oporu kiedy tylko mam chęć i patrzę jak wskazówka przekracza 1,5 bara :580:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 10:33:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
To silnik specjalnej troski szczególnie jeżeli chodzi o cały osprzęt silnika, czujniki itp. Jeżeli tego dopilnujesz i nie zakrzaczysz, i nie zagazujesz go to będzie ok.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 12:38:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A mi się wydaje że wszystko zależy od właściciela, jakie oleje stosuje, na jakim paliwie jeżdzi, jaką ma technike jazdy itd itd, bo jeżeli ktoś jest rzeżnikiem, to taki silnik nie wytrzyma i 20 tyś.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2007 15:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
W sumie to racja, że wszystko zależy od właściciela. Nie jestem maniakiem, który cały czas jeździ pod czerwonym polem, raczej umiarkowanie szybka jazda.

A czy właściciele S4 mogą się wypowiedzieć ile tak naprawdę kosztuje ich utrzymanie takiego auta (nie wliczając w to benzyny i ubezpieczenia, bo to są rzeczy tak naprawdę niezależne)??
W sumie w moim jak 2-3 lata temu była regenerowana (regenerowana w znaczeniu powrotu do prawie fabrycznego stanu) turbina, hamulce, uszczelnienie silnika, troche elektroniki to praktycznie nic się nie dzieje, więc od tego czasu koszty utrzymania auta spadły tylko do lania benzyny i regularnego wymieniania oleju, ale mimo wszystko sama benzyna to jest duży wydatek.

Ile może kosztować remont skrzyni biegów, ponieważ na niskich obrotach (szczególnie na dwójce) troszkę "terkocze". Nie jest to nic nowego, bo jak go kupiłem już tak miał, ale tak bardzo powoli ten odgłos narasta, więc pewnie za jakiś czas nie zostanie nic innego tylko jej naprawa :/

I jeszcze jedno: wyświetlacz, na którym są wyświetlane informacje serwisowe nie pokazuje obrazków tylko kreski i czasami włącza się ostrzeżenie o ciśnieniu oleju, mimo że ciśnienie jest poprawne. Czy może ktoś doradzić co jest tego przyczyną i gdzie można to naprawić??

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 15:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
fakinek napisał(a):
W sumie to racja, że wszystko zależy od właściciela. Nie jestem maniakiem, który cały czas jeździ pod czerwonym polem, raczej umiarkowanie szybka jazda.

A czy właściciele S4 mogą się wypowiedzieć ile tak naprawdę kosztuje ich utrzymanie takiego auta (nie wliczając w to benzyny i ubezpieczenia, bo to są rzeczy tak naprawdę niezależne)??
W sumie w moim jak 2-3 lata temu była regenerowana (regenerowana w znaczeniu powrotu do prawie fabrycznego stanu) turbina, hamulce, uszczelnienie silnika, troche elektroniki to praktycznie nic się nie dzieje, więc od tego czasu koszty utrzymania auta spadły tylko do lania benzyny i regularnego wymieniania oleju, ale mimo wszystko sama benzyna to jest duży wydatek.

Ile może kosztować remont skrzyni biegów, ponieważ na niskich obrotach (szczególnie na dwójce) troszkę "terkocze". Nie jest to nic nowego, bo jak go kupiłem już tak miał, ale tak bardzo powoli ten odgłos narasta, więc pewnie za jakiś czas nie zostanie nic innego tylko jej naprawa :/

I jeszcze jedno: wyświetlacz, na którym są wyświetlane informacje serwisowe nie pokazuje obrazków tylko kreski i czasami włącza się ostrzeżenie o ciśnieniu oleju, mimo że ciśnienie jest poprawne. Czy może ktoś doradzić co jest tego przyczyną i gdzie można to naprawić??


mi ten wyświetlacz też od czasu do czasu pokazuje głupoty ,ale możesz go wyłączyć (wciskasz tego "dzyndzla" po lewej na liczniku i przytrzymujesz na chwile)
ja jak kupiłem to auto pod koniec 98roku to skrzynia miała przydzwięk na 1 biegu i po dzień dzisiejszy jezdzi i sie nie pogarsza ponoć zębatki sie troche posypały ,ale to ponoć ...

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:31:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
szczerze mówiąc to nie wiedziałem, że jest taki prosty sposób na wyłączenie wyświetlacza. trzeba będzie spróbować...... Dzięki

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 20:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
ten przycisk tylko sprawdza wszystkie funkcje , jeśli będzie jakiś problem to i tak będzie wyświetlać!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:19:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2007 04:18:11
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
ja mam 314 tys i chyba czeka mnie wymiana panewek bo troszke jak by dzwonilo ale na osiagi nie widze by to wplynelo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 22:07:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dyzio1987 napisał(a):
ja mam 314 tys i chyba czeka mnie wymiana panewek bo troszke jak by dzwonilo ale na osiagi nie widze by to wplynelo


Pewnie kiepski olej...

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 09:07:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
sero c4 napisał(a):
ten przycisk tylko sprawdza wszystkie funkcje , jeśli będzie jakiś problem to i tak będzie wyświetlać!


jak stoi to bedzie wyswietlał funkcje ,ale jak jedzie to można wyłączyć oczywiscie jak wyskoczy błąd to znowu bedzie pokazywał ,i wtedy znowu go cyk ,mi swiecą klocki jak jade i go wcisne mam spokój

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 10:21:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
krzycho0110 napisał(a):
jmi swiecą klocki jak jade i go wcisne mam spokój


zmostkuj przewody od czujników i po sprawie

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2007 11:19:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
wariatquattro napisał(a):
krzycho0110 napisał(a):
jmi swiecą klocki jak jade i go wcisne mam spokój


zmostkuj przewody od czujników i po sprawie


ok dzięki , mostkowałem koło koła ,ale nic to nie dało wydaje mi sie ze mam przerwe gdzieś wyżej ,bede szukał dzięki ze mi podpowiedziałeś ze wystarczy zmostkować ,bo myslałem ze ten czujnik na klocku ma jakieś wartości opornika itp. ....

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: