.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 04:03:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bilstein, Koni, Supersport....?? oto jest pytanie A6 C4
PostNapisane: 28.maja.2007 10:22:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Witam Klubowiczów.

Tak jak wczesniej pisalem reklamowel moje tylne amortyzatory Sachs Advantage bo pukały. Reklamacja została uznana i teraz jezdze na starych seryjnych amorkach. Czas najwyzszy cos kupic i zastanawiam sie co wybrac i pytanie do forumowiczow o ich rady z korzystania w/w marek. Niedlugo bede tez chyba reklamowal przod bo tez mi stuka z lewej strony ale to musze dokladnie sprawdzic czy wina lezy po stronie amorka.

Oto propozycje:

1. Bilstein B6 = 800 zł./2 szt. tyl
2. Bilstein B8 = 800 zł/ 2 szt. tył
3. Koni = ??/ 2 szt. tył
4. Supersport -40/40; -60/40 = amortyzatory + sprezyny = 1250 zł.
5. Supersport = ??/ 2 szt.tył

Dodam, ze mam sprezyny H&R -40

Nad tym sie zastanawiam i teraz glowie sie nad sensownym rozwiazaniem, bo nie chce tez mnostwo pieniedzy wydac. Co byscie mi polecili koszt/jakosc i rady z uzytkowania w/w zawieszki.

Dzieki pozdro :peace:

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:40:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli ostro latasz i lubisz kombinacje, to bierz B8. Są rewelacyjne, tylko problemowa jest w nich zmiana charakterysytki pracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 11:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
a wlasnie czym roznia sie B6 a B8 ?? Ktore sa twardsze??, zebym nie zrobil sobie wozu drabiniastego :):

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 11:46:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
SS to z kolei rozwiązanie ekonomiczne. Ja od stycznia mam taki komplet w B4 (60/40), i całość spisuje się bardzo dobrze. Jest mocno twardo, ale da się jakoś wytrzymać. Tak więc jeśli chcesz zaoszczędzić trochę kasy, to możesz zastanowić się na SS. Co do długości eksploatacji nie mogę się wypowiedzieć, ale 5 miesięcy latania po wrocławskich dziurach wytrzymały. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 12:52:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lonnyy napisał(a):
a wlasnie czym roznia sie B6 a B8 ?? Ktore sa twardsze??, zebym nie zrobil sobie wozu drabiniastego :):


B8 to to samo co B6 tylko krótsze - do krotszych sprezynek

a co do SACHSa to gdzie można kupić czerwone sachsy
chyba własnie supersporty z regulacją wysokości tyłu?

jeżeli będzie dobre źródło na sachsy to bardzo poważnie
rozważę takie własnie zamiast B8 właśnie ze względu na tę
regulację której w Bilsteinie nie ma

ale jak na razie zdecydowanie B8

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 13:53:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
A nie ma roznicy w twardosci miedzy B6 a B8 ?? A co do Sachsa - czerwone ?? Chodzi ci moze o Advantage ??
A co powiecie na SS bo jednak za 1250 mam komplecik a za B8 mam za sam tyl 800 zł. :/. Czy to warto brac...??

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 13:57:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zdecydowanie B6 - kompromis miedzy taczka a pontonem :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 14:06:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
A czy B6 jest do obnizonego zawieszenia, czy tylko utwardzony ?? A co Bilu wypowiesz sie na pozostale wymienione marki ??

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 18:59:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lonnyy napisał(a):
A czy B6 jest do obnizonego zawieszenia, czy tylko utwardzony ?? A co Bilu wypowiesz sie na pozostale wymienione marki ??


przecież ci pisałem - producent podaje B6 i B8 to to samo
jedynie B8 jest krótszy do krótszych sprezyn

co to jest SS?

advantage nie to jakiś zwykły amorek, wiem że są sachsy czerwone
z regulacją wysokości tyłu być może nazywają sie sport jednak
nigdzie nie moge ich namierzyć podobno trzeba je zamawiać

ale gdzie i jak?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 19:34:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
SS - Super Sport

No mam dylemat, ale ja Sachsa juz nie kupie, niezbyt sprawdzaly sie u mnie :/. No mozliwe, ze sa jakies sport, ale jak ja kupowalem to zadnych takich nie bylo.

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 19:59:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lonnyy napisał(a):
SS - Super Sport

No mam dylemat, ale ja Sachsa juz nie kupie, niezbyt sprawdzaly sie u mnie :/. No mozliwe, ze sa jakies sport, ale jak ja kupowalem to zadnych takich nie bylo.


ten SS to tak się firma nazywa?
ktoś to ma na aucie?

te sporty to żadna nowość tylko tak jak piszę nikt o nich nic nie wie
a jednak istnieją :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 21:22:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Ja posiadam SS kompletne od nowości 60/40 i jestem zadowolony.Fakt ze jest gleba ale jak dla mnie rewelka i auto poprostu klei sie do drogi. Zrobiłem juz na nich 10000km i nic sie nie dzieje.Pracuje jak pracowało.Fakt jest twardo ale zalezy od gustu!

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 22:06:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
twardo hmmm.... chyba przejade się do leborka... a springi seryjne?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 22:54:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
No twardo:) Klubowicz Umin moze potwierdzic. Springi tez SS. Kupiłem cały zestaw prosto z Niemiec!

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 23:03:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
potwierdzic może tylko moja d*** to jest tak subiektywne :P
że nikomu nie uwierze

są SSy do krótkich sprężyn?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 13:32:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Neti napisał(a):
No twardo:) Klubowicz Umin moze potwierdzic. Springi tez SS. Kupiłem cały zestaw prosto z Niemiec!


Bo wlasnie zastanawiam sie tez nad takim zestawem -60/40, ale jak mowisz, ze jest twardo to hmm powaznie sie zastanawiam, bo nie chce zebow stracic :diabel: . W sumie to zalezy dla kogo jest twardo a dla kogo nie, ale juz u mnie Sachs Advantage + H&R juz bylo twardo.

P.S.

A gdzie w rozsadnej cenie mozna kupic Bilsteiny B6 i gdzie polecacie, moze gdzies na dolnym slasku??

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 13:42:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
MTS24 Bilstein

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 13:46:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Teraz sie zastanawiam miedzy B6 i B8 bo cena ta sama. Doradzcie mi bo nie chce tez zeby amorki rozwalily sie szybko i znowu zeby "taki" nie bylo. Czytalem. ze B8 jest do obnizonych sprezyn, a B6??

Prosze o opinie uzytkownikow.

1. Jak sie bedzie spisywac B6 + H&R ?
2. Jak sie bedzie spisywac B8 + H&R ?

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 17:54:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jeśli H&R to tylko B8, napisane miałeś, że różnica polega na tym, że B8 są dla krótkich sprężyn. Proste.

Z drugie strony piszesz, że nie chcesz mieć taczki a taka właśnie będzie jak założysz taki zestaw.

Jak chcesz mieć normalnie to jednak polecam jakieś mieksze sprężyny -30mm i do tego B6.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 20:27:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
DeS napisał(a):
Jeśli H&R to tylko B8, napisane miałeś, że różnica polega na tym, że B8 są dla krótkich sprężyn. Proste.

a gdzie to wyczytales? :): no chyba ze jezdziles na jednym i na drugim zestawie i wiesz co piszesz... ;)
DeS napisał(a):
Jak chcesz mieć normalnie to jednak polecam jakieś mieksze sprężyny -30mm i do tego B6.

-30 mm to nie sa krotkie sprezyny?

wiem, wiem - czepiam sie, ale smieszy mnie takie powielanie opinii na forum.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron