.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:00:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 170KM] przerywa przy 2000-3000 orb/min diesel
PostNapisane: 28.maja.2007 20:45:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
Witam mam problem z nowym autkiem kupionym dosłownie 2 tyg temu z salonu , przebiek aktualny ok 1200 km .Proglem w nim pojawia sie sporadycznie i najczesciej gdy samochod jest rozgzany . Przerywa przy 2000-3000 obr/min zwłaszcza na 2 i 3 gdy wcisne pedał w podłoge. Serwis rozkłada rece bo bład jest na tyle sporadyczny ze nawet na jezdzie diagnostycznej nic nie wychodzi a przerywanie czuc dosłownie 2 do 3 razy na ułamek sekundy . Czy słyszał ktos o takim czym w nowym fabrycznie aucie. Pisze do Was i prosze o pomoc . pozdrawiam Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 21:17:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Pewnie silniczek 2.0 TDi na pompowtryskach , filtr czasteczek stalych upiorne zjawisko . Pojezdzisz troche to przejdzie. Pamietaj zeby tankowac tylko ON na dobrych stacjach i to ten flagowy od danego koncernu inaczej problem nie zniknie.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 21:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
tankuje tylko i wyłacznie bp ultimate , ale problem jest nadal . Mam nadzieje ze szybko przejdzie ... dziekuje za opdowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A3 170KM przerywa przy 2000-3000 orb/min diesel
PostNapisane: 02.cze.2007 14:18:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
carlos186 napisał(a):
Witam mam problem z nowym autkiem kupionym dosłownie 2 tyg temu z salonu , przebiek aktualny ok 1200 km .Proglem w nim pojawia sie sporadycznie i najczesciej gdy samochod jest rozgzany . Przerywa przy 2000-3000 obr/min zwłaszcza na 2 i 3 gdy wcisne pedał w podłoge. Serwis rozkłada rece bo bład jest na tyle sporadyczny ze nawet na jezdzie diagnostycznej nic nie wychodzi a przerywanie czuc dosłownie 2 do 3 razy na ułamek sekundy . Czy słyszał ktos o takim czym w nowym fabrycznie aucie. Pisze do Was i prosze o pomoc . pozdrawiam Adam
na dodatek chce dodac ze to nie są pompowtryskiwacze ani filtr paliwa , komputer diagnostyczny przy dławienu sie podczas jazdy tez nic nie pokazuje a problem robi sie naprawde powazny gdy auto jest rozgrzane . Licze na was TEGIE GŁOWY i czekam na pomoc.. pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 14:49:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
moim zdaniem grupa 004 pokaże przyczynę.
kup interface [HEX-CAN za ok. 500PLN] i zaloguj 004.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 14:53:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
meszrum napisał(a):
moim zdaniem grupa 004 pokaże przyczynę.
kup interface [HEX-CAN za ok. 500PLN] i zaloguj 004.
niestety w serwisie zrobili wszystko co mozliwe i rozkładaja rece teraz Kulczyk tradex ma zadecydowac co dalej . a W czym miałoby mi to pomóc ? ten 004 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:42:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
drogi carlosie186,

do Twej wiedzy o otaczającym Cię świecie dołącz następującą informację:
ASO w PL nie ma najmniejszego pojęcia o samochodach, które sprzedaje i serwisuje. niezależnie od tego, czy auto kosztuje 80 000 czy 580 000.
co z tego, że ASO dysponuje VAS'em skoro nie ma podstaw z zakresu wiedzy nt. diagnostyki?

jeżeli dałbyś mi skrzypce stworzone przez rodzinę Stradivari, to bez przygotowania nie zagrałbym na nich ładniej niż na lutni z Łowicza...
rozumiesz, co mam na myśli?


podpowiedz* im - grupa 004 w próbie dynamicznej.




*choć i tak to nic nie da, bo diagnosta ASO nie wie, co w niej jest :): .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 13:19:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
co to jest grupa 004 albo co mozna tym wykryc ? dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 14:21:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
004 dla PD:

01 obroty silnika [xxx rpm/min]
02 kąt początku wtrysku [xx.x* przed/za GZP]
03 kąt wtrysku wymagany [xx.x* obrotu wału korbowego]
04 kąt synchronizacji [xx.x* obrotu wału korbowego]

wszystko masz napisane. idź z tym do właściwego człowieka, który usunie usterkę [ASO tego nie zrobi].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 14:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
dziekuje poszukam takiego choc ciezko o fachowcow w karaju pewnie w irlandii juz dawno by mi to zrobili , mam jeszcze pytanie czy takie objawy dławienia przy dobrze rozgrzanym silnikui ok 3000 obr/min moze dawac pompa paliwowa ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 15:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Tam nie masz pompy wtryskowej tylko pompowtryski czyli na kazdy cylinder osobna pompka , ktora podaje paliwo pod bardzo wysokim cisnieniem. W swoim A6 BMK mialem podobny objaw mimo ze jest na CR to dostawal takiego szarpniecia przy podobnych obrotach. Okazalo sie wlasnie ze to filtr czasteczek stalych po jednej stronie niedomagal. Wlasnie to jest najwiekszy problem bo ani tego odlaczyc ani obejsc. Silniki spelniajace normy EUR4 i EUR5 maja zbyt duzo czujnikow i wszelka woda w paliwie, lub nawet zbyt duza ilosc siarki powoduje ze nie chodzi on tak jak trzeba. Mozesz jeszcze poprosic o podmiane sterownika skoro auto masz na gwarancji i wtedy sprawdzic jak jezdzi.Szarpie bo kiedy w filterku czujnik odczyta zbyt duza ilosc sadzy i innych czasteczek wtedy gwaltowqnie obcina dawke paliwa dlatego przy normalnym pryspieszaniu tego nie ma a kiedy depniesz do oporu zaczyna sie cyrk.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 15:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
a czy mozna wymienic filtr czasek stałych czy to pomoze ?Bo chyba nie chcesz mi powiedziec za w nowym aucie taki sarpanie to "kultura pracy silnika " jak na poczatku prubowali to okreslic w ASO . Co sługerujesz zeby wymienic w tym aucie zeby dobrze chodziło ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 15:45:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Filtr jest czysty i nie trzeba wymieniac. Sonda odczytuje jakies nieprawidlowosci i dlatego takie objaw. Moim zdaniem to niech podmienia na czas testu ECU oraz testuja szyne can bus po podmianie. Skoro tam wszysto bedzie dobrze to trzeba pojezdzic i poczekac az sie bardziej uwidoczni. Moze zalej kiedys paliwa w Niemczech i przegon auto tak dobrze po tamtych autostradach, zobaczysz czy cos sie zmieni. Nie wierze w jakos paliw w naszym kraju.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 17:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
ok dziekuje za podpowiedz. jak sie cos wyjasni to napewno napisze na forum moze komus te informacje sie przydadza . pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 16:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2007 20:41:10
Posty: 10
rozwiazanie jest proste zatankowac 60 L shell V-power diesel i po problemie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 16:36:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Dokladnie :peace: a jak nie ma mozliwosci tankowania wysokocetanowego paliwa to mozna kupic uszlachetniacz SHELL w takich pojemniczkach po 0,5 litra i tez dolac.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: