.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 05:04:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

zagazowac eSke czy zmienic na diesla?
eSka mit LPG 61%  61%  [ 56 ]
diesel 39%  39%  [ 36 ]
Liczba głosów : 92
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 10:53:22 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
kurcze, późno trafiłem na tą ankietę
Od kiedy zacząłeś sprzedawać eSkę żeby kupić "ekonomiczne" auto na dojazdy do pracy, korciło mnie żeby ci gaz zaproponować, ale specjalnie tego nie robiłem bo zaraz by się "obrońcy czci i wiary" zlecieli jak sępy... Fakt, jezdżę na seryjnym programie, do tego nie polecę ci moich gazowników bo musiałem po nich poprawiać - ale jak poprawiłem, to jeżdżę, mam się dobrze, pucharek z Torunia przywieziony, w Bydgoszczy lataliśmy tym samym torem po trawie ;) Wiadomo, moje odczucia są subiektywne, chwalę swoje itd... Ale zwróć uwagę na wypowiedź Marka - skoro gość mówi że nie czuje różnicy to chyba nie jest tak źle
trochę faktów:
- spalanie większe na LPG o 3-4 litry niż PB (to co pisał Simpson - można założyć mniejsze wtryski i zejść jeszcze 2 litry ale kosztem zubożenia mieszanki czyli ze szkodą dla motoru - a nie o to chodzi)
- przy 5.500 obrotów ustawione przełączanie na PB
- filtr powietrza wymieniam zawsze z olejem - co 10.000
- świece same objawiają że się kończą - lekkie poszarpywanie pod dużym obciążeniem - do tej pory raz zmieniałem
- po gazownikach (nawet najlepszych) trzeba posprawdzać połączenia tam gdzie wpinają się w układ chłodzenia - na kilkanaście aut które gazowałem wszystkie miały jakieś wycieki
- zrobiłem eSką na gazie 36.000 km
Na twoim miejscu rozważałbym 2 opcje:
- gaz do eSy
- przesiadka na coś co da jakąś frajdę, coś nowego - wiadomo, auto to zabawka dla dużych chłopców, jakieś przyjemności trzeba w życiu mieć (A8, A6/C5 itp)
Stanowczo odradzam tani dupowóz

Uff. Takie jest moje, prywatne, subiektywne zdanie na ten temat.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2007 14:31:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2007 04:18:11
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
co tu duzo mowic nie znam sie jakos super ale jezdze S4 2.2T na gaz z powodu ze wacha juz ma taka cene ze mozna sie zalamac oczywiscie jak bym mial duzo kasy to bym niechcial gazu z gazem sa zawsze jakies problemy znaczy sie trzeba wymieniac filtry a dokladniej 3 przy IV generacji po kazdej wymianie regulacja by sie przdala a no i warto se samemu zaopatrzyc w program by samemu sobie rogulowac ale ja osobiscie jestem za GAZEM za piekna fura by ją sprzedawac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 10:57:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
ja jestem za gazem...

skoro auto nietypowe to tymbardziej zalozenie gazu bedzie "czyms"...i jeszcze bardziej nietypowym bedzie to, ze jest na gazie.

auto jest do jezdzenia, po co jezdzic tico i chodowac eske w garazu, skoro mozna tanio smigac tym ukochanym wozem...

3xTAK

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2007 16:36:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Zagłosowałem na gaz
Mi też mówili, że ACE ciężko, nie da rady itp itd...
I znalazłem warsztat u Ciebie we Wro na terenie gazowni gdzie to zrobili.
I chodziło dobrze, oszczędności w kieszeni.

Inna sprawa-nie wiem jak z żywotnością takiego motoru jak Twój. Przy ponad 300tyś, gazik może troszkę poroszczelniać to i owo i zaczyna się kłopot

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 22:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
s6 i Tico :) heheh dwa światy, na pewno elpiej zagazować eSke, nawet jakbyś musiał obniżyć ciśnienie doładowania jeżeli byłaby taka konieczność, A8 V8 większość pisze że pali 14-18l a w rzeczywistośći ktoś pisze że 25l w góre nie wiem jak to jest, ja nigdy nie miałem obiekcji co do gazu, mój ACE ma przebieg coś ok 400 000 i chodzi na gazie jak malina :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 18:40:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 18:52:44
Posty: 64
niedawno kupilem s4 c4 2.2T AAN . samochod ma zalozony rok temu gaz sekwencyjny firmy Zavoli za 4500 tys. w Warszawie . Po zalozeniu gazu poprzedni wlasciciel mowil , ze w innym warszatcie jakis maniak mu go dostrajal laptopem jezdzili ostrobramska w te i spowrotem , przy ostrym butowaniu itd :-) wszyscy mi mowili, ze co ty robisz , gaz w eSce, profanacja itd , malo mnie nie zjedli. zalozyl gosciu go ktory ma kase , i to duza , poisada takze bmw X5 4.4 V8 w sekwecnji Prins i pwoiedzial ze on woli miec wiecej kasy w portfelu mimo ze stac go na benzyne. tez torche sie balem gazu w turbo ale zaryzykowalem. kupilem s4 w sekwencji na dodatek automat. jezdze juz miesiac i nic sie nie dzieje , roznicy tez nie czuje zadnej . ostatnio wlalem V-power racing pojezdzilem troche , potem pojezdzilem tak samo na gazie i przyznam szczerze nie odczulem roznicy :> , czasami przy ostrym depnieciu poczuc swat gazu i tyle. oczywiscie leje tylko na statoil lub bp i mam zamiar sie cieszyc jazda nie odpuszczajac gazu co by duzo nie spalil benzyny... a i nic mi sie nie przelacza powyzej 5 tys na benzyne , caly czas na gazie i nie ma zadnych brakow w dawkowaniu paliwa(gazu), takze moze nie jest tak zle jak wiekszosc krzyczy. co 10 ty wyminiac olej, filtry , swiece - podjezdzac na strojenie laptopem i nie widze jakis dyskredytujacyhc wad gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 18:52:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
W wawie jest koleś który bez problemu gazuje Imprezy GT, STI, które chodzą bez żadnych problemów, wiec myśle że eSka też nie byłaby problemem. Jest na forum subaru, ma ksywe "jako"

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Ostatnio edytowano 03.wrz.2007 18:54:23 przez RESO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 18:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 18:52:44
Posty: 64
mozesz podac strone tego forum , moze nastepnym razem do niego podajde zeby dostroil w s4 mojej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2007 19:00:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Proszę bardzo:
http://subaru.pl/forum/index.php?redir=1

Jest tam topic o gazie w Subarynach

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 10:10:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
no i wyszlo na to, ze bede jednak gazowac eSke, ale 4,2 :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 23:18:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
gratulacje dobry wybór! zagazuj dziadaaa...niech moc kuchenki będzie z tobą :szczerbol:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2007 11:32:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Bilu - no cośty!!
Chyba nie będzie profanował eSki gazem!!
przecież to klasyk, nie wolno tak!!
gaz to zło!!

winien jesteś jeździć na benzynie !
No chyba, że z niskich, bo ekonomicznych pobudek chcesz to zrobić <rozczarowany>


;)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 00:37:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
Bilu napisał(a):
no i wyszlo na to, ze bede jednak gazowac eSke, ale 4,2 :):
:peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: