K.J.R. napisał(a):
Witam
Mam taki problem. Zalewa mi silnik, podczas przeglądu technicznego doradzili mi żebym wymienil świece, tak też dzisiaj zrobilem (dedykowane do Audi 80 w salonie BOSH) i nadal to samo. Zwikeszylem wolne obroty bo po depnięciu mi gasl ale po wylączeniu silnika zalewa swiece i musze krecic kilka razy zeby zapali no i mosze dodawac gazu przy odpalaniu a z tego co wiem nie ma potrzeby dodawania gazu. Jezeli mieliscie podobny problem dajcie jakies info.
Z góry wielkie dzięki.
Konrad
A auto zgazowane? Jakiegoś strzału w kolektor nie przerobiłeś? Widzi mi się przepływomierz do strojenia. Ewentualnie sterowanie przeciwciśnieniem na klapie przepływomierza nawaliło. Kiedy silnik pracuje, zdejmij wtyczkę, bodaj 3-pinową z korpusu przepływomierza i zobacz reakcję silnika. Jeśli obroty gwałtownie spadną i silnik zacznie "ciężko" pracować, znaczy się, że wzbogaciłeś mieszankę - czyli sterowane przynajmniej z grubsza działa. Jeśli nie wydarzy się nic - chyba jesteś w domu...
Test w drugą stronę - weź cieniutki i długi śrubokręt i przez mały otworek pomiędzy korpusem rozdzielacza paliwa a korpusem klapy przepływomierza wsuń go do oporu w dół przy pracującym silniku (pod własnym ciężarem). Delikatnie go naciśnij. Jeśli zaobserwujesz wzrost obrotów i poprawę pracy silnika - przepływomierz do wystrojenia.