.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:52:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 TD/AAZ] Kola zebate
PostNapisane: 14.cze.2007 00:07:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2007 18:05:44
Posty: 157
Lokalizacja: Trzebnica
Tak trochę sobie poczytałem w archiwum odnośnie koła zębatego wału. Podobno czasami, lubi się to urwać.
Trochę mało informacji jest na ten temat ;)
Czemu tak się dzieję. Nikt nie pisze z jaką siłą należy to dokręcić. Jeżeli ktoś coś wie to proszę niech napisze.

Jak można określić, czy dane koło jest już do wymiany ?? Co tam jest jeszcze do zrobienia ?? za 2000 mam do wymiany pasek, wiec wole zobaczyć co jeszcze trzeba zrobić.

_________________
Audi B4 1.9 TD - było
Audi B4 2.6 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 06:13:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Chyba nie chcesz powiedziec ze wymieniasz tylko pasek rorzadu ?
Wymieniasz kompletny rozrząd i śpisz spokojnie. Łacznie z kołem zębatym na wale korbowym + nową śrubą.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 07:03:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Wyznacznikiem wymiany koła jest jego cena.Około 25zł + śruba 5,5.
Tak jak Basket napisał.Rozrząd wymieniamy w komplecie, a w komplecie mieści się również koło.

Co do usterki kół zębatych.To jest czyste zmęczenie materiału i nie ma na to rady.Trzeba wymienić i basta.
Chyba że lubimy remontować silniki ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 08:19:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Śrubę koła zębatego na wale dokręcasz momentem 90Nm + 90 stopni. Wskazane posmarować gwint śruby klejem do gwintów, bo w tych silnikach wyjatkowo "lubią" się te śruby luzować.

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 12:21:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2007 18:05:44
Posty: 157
Lokalizacja: Trzebnica
właśnie nie chce wymieniać tylko paska, chce sie właśnie dowiedzieć co jeszcze oprócz napinacza, paska i tego kola.

_________________
Audi B4 1.9 TD - było
Audi B4 2.6 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 13:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Pompę wody przy okazji + uszczelniacz wału przód uszczelniacz wałka rozrządu i uszczelniacz wałka pośredniego.
Wszystkie 3 są takie same i mają rozmiar 32X47X10


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: