wasylo napisał(a):
Jeśli jest zawór zwrotny więc powienien "działać" w jednym kierunku czyli powinien się zamykać gdybym chciał zasilaniem zassać paliwo z pompy a ja próbuję pchac paliwo przez pompę więc tłoczę paliwo w tym samym kierunku jakbym z drugiej strony zasysał. W tej śrubie od króćca przy pompie wygląda że wszystko jest ok. Próbowałem również założyc pompkę elektryczną w miejsce pompki do materaca i tylko mieli a paliwa nie zasysa a dokładniej zasysa śladowe ilości paliwa i powietrza.
Masz rację wasylo, ale jest jeszcze inna bardzo ważna w Twoim przypadku informacja...
Pompa VP44 wewnątrz jest wyposażona w tzw. akumulator hydrauliczny, gdzie wstępnie jest wytwarzane (podnoszone) ciśnienie do ok. 2,0 MPa.
Posiada również tzw. przelewowy zawór dławiący, dlatego nie jest możliwe przepompowanie ON przez samą VP44.
Czy nie sądzisz, że gdyby byłoby to takie proste - VAG-owskie instrukcje serwisowe by o tym nie wspominały ?
VP44 można odpowietrzyć tylko wytwarzając podciśnienie na przelewie (powrocie) pompy.
Skoro nic takiego nie występowało wcześniej skoncentowałbym sie na sprawcy całego zamieszania - filtrze paliwa i spróbował ominąć go całkowicie spinając przewody na krótko na czas odpowietrzania.
Nie napisałeś też, czy próbowałeś zasilić filtr z odrębnego naczynia ?