.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 03:23:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: tempomat (wycieraczki) C4/A6
PostNapisane: 17.lut.2006 21:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Witam. wiem ze temat troszke juz byl poruszany ale jeszcze raz podejme bo o szczegoly mi chodzi.
Mam do kupienia nastepujacy zestawik pochodzacy z C4 93 rok.
http://katamarany.civ.pl/_al/P1010032.JPG
http://katamarany.civ.pl/_al/P1010037.JPG
Chodzi mi glownie o manetke kierunkow z tempomatem bo takowej u siebie nie mam a chce uruchomic tempomat.
Moje pytanie:
Czy mozna i czy latwo jest wyciagnac z tego zestawu (kierunki, swiatla, wycieraczki) wyciagnac i przelozyc tylko kierunki z tempomatem?
Bo raz ze moje galki od swiatel i wycieraczek sa w lepszym stanie a dwa ze pewnie to sa wycieraczki od sedana wiec nie ma sterowania wycieraczka tylna (chociaz za to jest ustawinie opoznienia wycieraczek przednich? aby to upgrejdowac tez tylko sie zmienia manetke czy cos wiecej potrzeba?)

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2006 07:00:00 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Chcesz przełożyć samą manetkę z tempomatem? Czy całą połówkę (światła +kierunki) W tym drugim przypadku nie będziesz miał żadnych problemow. Ten pająk rozkłada się na pół. W pierwszym przypadku będziesz musiał rozkręcić kilka srubek ale też da się bez większych problemów.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 18:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Maridk napisał(a):
Chcesz przełożyć samą manetkę z tempomatem? Czy całą połówkę (światła +kierunki) W tym drugim przypadku nie będziesz miał żadnych problemow. Ten pająk rozkłada się na pół. W pierwszym przypadku będziesz musiał rozkręcić kilka srubek ale też da się bez większych problemów.


jak by ktos sie natknal na ten post to niech wie ze caly przelaczbnik z C4 z lat 93 nie pasuje do C4-A6 ;)

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 10:36:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
założyć da radę co przetrenowałem ale niestety kabelkologia
jest zupełnie inna...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 13:09:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
maciu napisał(a):
założyć da radę co przetrenowałem ale niestety kabelkologia
jest zupełnie inna...


Czyli niby jak? stoczyles ten bolec na ktory naklada sie przelaczniki czy rzezba przelacznikow?
Ale ty chyba miales inny porblem u ciebie bylo za luzno a u mnie nie wchodzi wogole? czy sie myle i nie piszesz o przekladce manetek z A6 do 100?

Ja sobie juz poradzilem, ptrzelozylem po prostu sama galke kieronkow.

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 10:12:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
miałem na myśli bardziej w druga stronę ale stoczyc też można
i niewykluczone że będę to robił :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 10:16:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
maciu napisał(a):
miałem na myśli bardziej w druga stronę ale stoczyc też można
i niewykluczone że będę to robił :)


z z zego do czego dokladnie przechodzisz? nie prosciej sama manetke przelozyc? jelsi dokladka kompa lub tempomatu to przeciez przewody dodatkowe nawet nie wchodza do srodka tylko na zeznatrz do swoje wtyczki da.

taa, nad stoczeniem tez chwile mysalem no ale przelozenie kawalka plastiku zdecydowanie latwiejsze i szybsze.

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 10:24:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jezeli bede topczyl to kolumne z s6 do siebie... i manetki beda oczywiscie setkowe

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 05:26:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 21:13:21
Posty: 180
Lokalizacja: KIELCE
jesli juz o przełąćznikach to ja tez z pytankiem:

w moim A6 2,8 ltr nie było komputera czyli elementu pokazująćego spalanie,dystans ,itp,itd...załozyłem deskę z kompem podłąćzyłem i wiadomo--nie działa ,tzn wyswietla ale jakies tam dziwne wartosci. Czy ktos wie czy dokupując przełączniki przy kierownicy moze to juz działać

ze schematu wychodzi ze ten komputerek w desce jest juz włąćzony w komputer zasilania paliwem i nie trzeba nic dodatkowego oprócz sterowania w kierownicy, czy ktoś moze to przechodził.....????? :?:

_________________
AUDI A8 V6 TIPTRONIC
GOLF 1,8 AUTOMATIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 09:02:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zielaki napisał(a):
jesli juz o przełąćznikach to ja tez z pytankiem:

w moim A6 2,8 ltr nie było komputera czyli elementu pokazująćego spalanie,dystans ,itp,itd...załozyłem deskę z kompem podłąćzyłem i wiadomo--nie działa ,tzn wyswietla ale jakies tam dziwne wartosci. Czy ktos wie czy dokupując przełączniki przy kierownicy moze to juz działać

ze schematu wychodzi ze ten komputerek w desce jest juz włąćzony w komputer zasilania paliwem i nie trzeba nic dodatkowego oprócz sterowania w kierownicy, czy ktoś moze to przechodził.....????? :?:

jesli wyswietla bzdury to znaczy ze jednak sygnal spalania nie jest podpiety.
obecnosc manetki nie ma wplywu na wartosci wyswietlane na BC (nie chodzi mi oczywiscie o kasowanie wynikow etc...)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 13:20:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 21:13:21
Posty: 180
Lokalizacja: KIELCE
no nic .moze spróbuję coś ze schematem poszperac ,moze się uda...

_________________
AUDI A8 V6 TIPTRONIC
GOLF 1,8 AUTOMATIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2006 22:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 21:13:21
Posty: 180
Lokalizacja: KIELCE
ale gdzie komputer w A6 c4 2,8 bo schemat juz jest ,kabelek sie wyciagnie ,ale gdzie komputer ????????????????????????????????

_________________
AUDI A8 V6 TIPTRONIC
GOLF 1,8 AUTOMATIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2006 06:56:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no jak to gdzie komputer... przeciez sam piszesz ze masz go w zegarach...

kupiles zegary od setki czy od A6? masz licznik kilometrów elektroniczny?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2006 07:29:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
maciu napisał(a):
no jak to gdzie komputer... przeciez sam piszesz ze masz go w zegarach...

kupiles zegary od setki czy od A6? masz licznik kilometrów elektroniczny?

pewnie chodzi o ECU ktory jest pod nogami pasazera z przodu ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2006 07:37:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
no jak to gdzie komputer... przeciez sam piszesz ze masz go w zegarach...

kupiles zegary od setki czy od A6? masz licznik kilometrów elektroniczny?

pewnie chodzi o ECU ktory jest pod nogami pasazera z przodu ;-)


:peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 00:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2006 12:43:24
Posty: 30
Lokalizacja: PIŁA
A takie pytanei przy okazji temetu zegarow itp...

1. Czy przelaczniik po lewej stronie w manetce kierunkowskazow to tempomat - i tylko tempomat ?
2. Czy wyswietlacz temperatury powinien byc podswietlony ( w nocy u mnie go nie widac a w dzien jest szary)
3. TO samo pytanie do wyswietlacza biegow - skrzy nia automatycnza ( w nocy nie widac nic - w dizen jest szary)

Z gory dzieki za pomoc ;-)

pozdr dla wsystkich zyczliwych niosących pomoc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 05:51:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Ad. 1 Tak to jest tylko tempomat.

Ad. 2 Powinien byc podswietlany - jedna zarowka, typ zaroweczki - 272-1092 (12 voltow, 60mA, wire thermal base)

Ad. 3 takie samo podswietlanie jak termometr - 2 zarowki - typ zaroweczek - 272-1092 (12 voltow, 60mA, wire thermal base)

A tak wyglada ta zaroweczka

Obrazek

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 21:59:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2006 12:43:24
Posty: 30
Lokalizacja: PIŁA
JAro - dzieki za wyczerpująca odpowiedz. Jutro zabieram sie za podswietlenie zegarów.
Niemoge jednak uruchomic tempomatu - nawet powyzej setkie przyciśk FIX nie daje zadnych efektoe ( slychac tylko pstrykanie przekaznika gdzeis w okolicach schowka ) to pstrykanie slychac tez przy wciskaniu pusa lub minusa predkosci tempomatu.. ale auto ne ie reaguje na te czynnosci.... jkaies sugestie jak sie zabrac do tego problemu ??

pozdr

WOjtek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 00:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Tempomat dziala dopiero powyzej jakiejs predkosci. Chyba cos kolo 20 km/h. Jak patrzysz na silnik z przodu to po prawej masz banke od plynu do spryskiwaczy (zeby upewnic sie ze dobrze apatrzysz :diabel: )

No wiec jak masz wlot powietrza do v6 (ta puszka czarna ze znaczkiem V6 w gornej czesci silnika) to troszke nizej po lewej stronie bedzie taka pompka. Odpal silnik i poruszaj nia - na wsick. Dziala na podcisnienie wytwarzane w pompce ZA banka od spryskiwaczy. Jezeli nie dziala ci tempomat po przekroczeniu w/w predkosci to znaczy ze gdzies jest nieszczelnosc. Sprawdz kabelki, moze nie sa naciagniete na rozdzielaczach, moze sa popekane. W ostatecznosci sprawdz pompke. :diabel:

Pozwodzenia, Jarek

Obrazek

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2007 21:00:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
mam pytanie
czy manetka o nr 4A0 953 513 bedzie pasowala do a6/c4 2.5 tdi ???

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: