.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:54:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a8 4.2 '97] rozrzad
PostNapisane: 14.cze.2007 14:56:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 17:21:42
Posty: 11
Lokalizacja: poznań
Witam wszystkich pytanko mam poniewaz czas nadszedl na zmiane rozrzadu ma ktos jakies doswiadczenia we firmach jakie omijac a jakie kupowa??? dzis bylem w jednym warsztacie odradzal gatesa paski a niby sa wzmacniane polecal natomiast conti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 15:03:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2007 10:37:31
Posty: 95
Lokalizacja: Pieniny
Witam

Tylko oryginał i tylko w serwisie - gwarancja na 120 tyś km .

_________________
A6 V6 3.0 quattro
A8 4.2 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 15:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 13:21:10
Posty: 94
Lokalizacja: Włocławek
Witam wiadomo że oryginał najlepszy ale zwróć uwagę na cenę wymiany rozrządu w serwisie a to że sie ma Audi A8 to nie zawsze stać na serwis bo płaci sie 3 razy więcej niż w jakiejś firmie co sie zajmują naprawami aut !!! Takie moje zdanie
Hubi kup najdroższe rolki i pasek to tak jak Labas powiedział nawet 120 tyś pojeździsz spokojnie POZDARWIAM

_________________
AUDI A8 4,2 V8 Quattro LIFTING 2000 rok CZARNY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2007 14:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2007 17:21:42
Posty: 11
Lokalizacja: poznań
no tak ale oferta jest szeroka paski dayco gates conti/continental gdzie jeden facet co ma mechanike powiedzial ze jak przyjade z paskiem gatesa to mi nie zrobi rozrzdu bo dwa razy sie spazyl nas gatsie. Napinacze i pompy to inna sprawa . Napinacze skf,ina,Ruville Germany. Popmy doltz,Ruville Germany I JAK TU BYC MADRYM ;) ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2007 15:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Napinacze INA wystarczająco dobre, a najtańsze z wymienionych. Pasek - nie ma co przeżywać - sparzyć się można na każdej firmie, bo każdej czasem może trafić się spierdolony egzemplarz. Tu ratunkiem byłoby zlecenie wymiany ASO - wtedy w razie skuchy masz kogo włóczyć za jaja. Ale tu należy chyba kierować się statystyką. Ja się w moim życiu silnikowca jeszcze z awarią nowego paska nie zetknąłem. Niedawno przerabiałem temat rozrządu w V8 3.6 PT. Pasek Boscha, rolki INA. I lepiej moim zdaniem założyć nieco tańsze (co nie musi oznaczać: gorsze) części, a nie szarżować z długością przebiegu na nich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2007 23:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Jeżdżę ma Gates'ie i nie skarżę się. Wymiana co 90k, chociaż producent tego paska pisze 120k. Wg książki serwisowej zalecana jest kontrola co 30k, niezależnie od tego, co tam włożysz. Jeżeli podczas kontroli zobaczysz że nie jest dobrze, to go wywalisz i wrzucisz inny bo cena nie jest powalająca. A ciągnąć do końca, tj do 120k bez kontroli to trochę ryzykowne. Zresztą ja tak robię i problemów nie miałem. Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2007 01:34:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
adrian_a8 napisał(a):
Jeżdżę ma Gates'ie i nie skarżę się. Wymiana co 90k, chociaż producent tego paska pisze 120k. Wg książki serwisowej zalecana jest kontrola co 30k, niezależnie od tego, co tam włożysz. Jeżeli podczas kontroli zobaczysz że nie jest dobrze, to go wywalisz i wrzucisz inny bo cena nie jest powalająca. A ciągnąć do końca, tj do 120k bez kontroli to trochę ryzykowne. Zresztą ja tak robię i problemów nie miałem. Pozdrawiam.

Ba, jest jedna rzecz tylko... Jak skontrolowac stan paska rozrzadu? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 12:17:25 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
No właśnie - jak?
Ja też niedługo rozrząd planuję zrobić.....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 14:07:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Nie mam pojęcia jak to skontrolować:) Chyba wizualnie. Widziałem że zrzucają obudowę i lukają do środka. Jak się podoba to jest ok, a jak się nie podoba to nie jest ok. I tyle w tym temacie. Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 14:28:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Jeśli pasek jest np. rozdwojony, sparciały, przytarty, popękany, zmatowiały to wymianka. Patrzy się też na zęby i jeśli po "wywroceniu" paska na drugą stronę ma pęknięcia przy zębach, to rownież wymianka, ale by to ocenić, trzeba go zdjąć...
Najlepiej kupić najdroższe paski i napinacze, pompę i nie robić w serwisie (chyba, że auto było calutki czas serwisowane, ale to mało prwdopodobne)...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 20:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
ja rozrząd zmieniłem w zeszłym tygodniu rolki Ina i pasek Gatesa mechanik powiedział że to bardzo dobre czesci.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 21:02:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Heveliusz napisał(a):
Jeśli pasek jest np. rozdwojony, sparciały, przytarty, popękany, zmatowiały to wymianka. Patrzy się też na zęby i jeśli po "wywroceniu" paska na drugą stronę ma pęknięcia przy zębach, to rownież wymianka, ale by to ocenić, trzeba go zdjąć...
Najlepiej kupić najdroższe paski i napinacze, pompę i nie robić w serwisie (chyba, że auto było calutki czas serwisowane, ale to mało prwdopodobne)...

Ba... czasem nie widać takich oznak zużycia. To wszystko co mówisz to święta prawda, ale to oczywiste oznaki. A czasem pasek wygląda jeszcze nienajgorzej, nawet bywa, że napisy jakieś się jeszcze ostają, a przebieg kwalifikuje do wymiany... Zaryzykowałbyś puszczenie auta dalej do jeżdżenia, bo pasek wygląda dobrze? Ja nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 21:18:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Ja wymieniam pasek wcześniej o jakieś 15Kkm niż podaje fabryka. Nie wierzę, w żadne ładnie wyglądające paski, ale jeśli mają ktoreś z tych oznak wcześniej niz mowi przebieg, to kwalifikują się do wymiany nawet po 5kkm. Dlatego o tym pisałem...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 07:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Heveliusz napisał(a):
Ja wymieniam pasek wcześniej o jakieś 15Kkm niż podaje fabryka. Nie wierzę, w żadne ładnie wyglądające paski, ale jeśli mają ktoreś z tych oznak wcześniej niz mowi przebieg, to kwalifikują się do wymiany nawet po 5kkm. Dlatego o tym pisałem...

Pełna zgoda :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: