Jak ustawić miernik to już zależy od konkretnego egzemplarza miernika ale zazwyczaj będzie to zakres DCV, ustaw na 20V (może być 10V jak będzie). Wyłącz silnik i zapłon. Odłącz wtyczkę z lewej strony przepływomierza i zdejmij osłonę gumową z wtyczki (delikatnie, tak jakby odwiń na lewą stronę). Zobaczysz 3 przewody, ze środkowego DELIKATNIE zdejmij trochę izolacji (minimalnie, z 1mm tylko nie przetnij kabla ! Podłącz jeden przewód woltomierza do masy auta (np. śruba pomiędzy rurami kolektora ssącego), drugim przewodem złap za ten środkowy przewód z którego ściągałeś izolację (złap w tym miejscu "krokodylkiem" ). Podłącz przewód z powrotem do przepływomierza. Włącz zapłon. Zapisz wartość z ekranu woltomierza. Włącz silnik i znów zapisz wartość. Wyłącz zapłon.
Potem ściągnij dużą gumę z przepływomierza (jedna opaska zaciskowa i możliwe że trzeba będzie popuścić drugą na przepustnicy) UWAGA na sitko które będzie pod spodem, nie połam i nie zabrudź czymś.
Włącz zapłon (TYLKO !), złap za śrubę która będzie wewnątrz przepływki na takim "talerzu", podnoś powoli ten talerz i obserwuj wskazania woltomierza. Powinno zmieniać się płynnie bez żadnych przerw. Zwróć uwagę czy ten talerz idzie gładko do góry i nie przyciera.
Wszystko na gorącym silniku. Wtyczki podłączaj i odłączaj tylko przy wyłączonym zapłonie ! Nie zrób zwarcia
A tak wogóle nie odpowiadam za szkody