.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:11:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.4 Tiptronic] Temperatura w upaly ?
PostNapisane: 15.cze.2007 13:44:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2007 16:26:04
Posty: 34
Lokalizacja: Wrocław
Witam mialem ostatnio problem z wisko wiec je wymienilem na nowe i tu moje pytanie jaka macie temperature wody oraz oleju w czasie postoju ?

U mnie wyglada to tak ze jak stoje w korku to tem wody podskauje do 100*C dopiero jak jade to spada na 90*C . Czy u was tez tak jest ? Czy to wisko ktore kupilem tez jest z nim cos nie tak ? Ale wentylator chlodnicy na wisku sie wlacza tylko moze obroty 750 nie daja rady schlodzic silnika ? Prosze o opdowiedz . Dziekuje i pozdrawiam .

_________________
www.kurkonet.wroclaw.pl

A3 8P 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 00:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2007 15:28:07
Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Cześć.

Ja właśnie też jestem trochę przerażony temperaturą silnika osiąganą przez Audi w trakcie jazdy po mieście. Też mam silnik 2,4 w A6 Avant Q z Tipem. Jak stoję w korkach to temperatura potrafi być bardzo wysoka. Oczywiście przy dłuższych odcinkach zaraz spada.
Dziwi mnie jednak to, że nawet jak termometr pokazuje 90 stopni i stoję np na światłach to z lewej strony spod maski widać aż falujące powietrze.
Człowiek u którego wymieniałem ostatnio olej w skrzyni biegów mówił, że Audice grzeją się i to jest normalne. Sam jeździ A8.
Jak wczoraj otworzyłem maskę to nie mogłem dotknąć się nawet pojemnika na płyn do spryskiwaczy taki gorący był. A na zewnątrz było tylko 24 stopnie. :|

_________________
Latem drift, zimą Quattro. :-)
Są:
Toyota MR2 SW20
Obrazek
Audi A6 C5 Avant 2.4 Quattro
Niedługo: :-)
Nissan GT-R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 07:53:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
w audicu z tipem chłodzenie oleju skrzyni biegów wpięte jest do chłodnicy wody, nie wiem czy to ma wpływ na dodatkowe grzanie się czynnika chłodzącego, ale raczej nie pozostaje bez wpłwu na temperaturkę wody

dodam iż wskazówka termometru AKNa nawet nie dygnie, 90*C w każdej sytuacji, co innego olej, ale to już mamy wyjaśnione i innym wątku :)

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Ostatnio edytowano 19.cze.2007 08:46:11 przez jarekle, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 08:25:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja mam kondona AFB w manualu i temp. wody nie wzrosła nigdy powyżej 90*C. Wcześniej w coupe i owszem przekraczała nawet 100*C ale to jest normą dla AAH.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 10:17:01 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
U mnie non-stop 90 (jak się już nagrzeje)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 14:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
wowo napisał(a):
Ja mam kondona AFB w manualu i temp. wody nie wzrosła nigdy powyżej 90*C. Wcześniej w coupe i owszem przekraczała nawet 100*C ale to jest normą dla AAH.
Wcale nie norma u mnie w AAH było zawsze 90* teraz AGB jest tak samo.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 14:33:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Z tą temperaturą to dziwna sprawa, ale jeszcze w B4 miałem tak, że temperatura w korkach dochodziła do 100 st. C. Mechanicy mówili, że to normalne, że tak ma być, i że nie ma się czym przejmować. Natomiast teraz w A4 cały czas mam równiutkie 90 st. C, a temperatura ani drgnie, niezależnie od warunków na drodze. Mój prywatny wniosek jest taki, że jak auto nie trzyma idealnej książkowej temperatury, to znaczy, że układ chłodzenia nie jest w 100% sprawny. :|

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 14:41:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Norbi -> musiałeśmieć coś popsiute :peace:

oki, oki, norma w moim egzemplarzu i kilku innych z którymi miałem styczność. Zależy to przecież od termostatu i czujnika włącznika wnetylatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 14:53:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
wowo napisał(a):
Norbi -> musiałeśmieć coś popsiute :peace:
:577:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: