.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 19:02:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B2] - jaki silnik wstawić tanio ?
PostNapisane: 18.cze.2007 10:04:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 09:59:35
Posty: 5
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
CZesc jestem posaidaczem audi coupe rok 85 kupilem to auto niestety bez silnika i mam prosbe do was czy moglisci mi powiedzec jaki silnik tam moge wstawic tak do 1700 przy lekkich tam zniamach w mocowaniu itp ?? w gre wchodzi kazdy rodzaj tak do pojemnosci 2.5 l Z Gory dziekuje za odpodziec i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 10:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Pierwsze i najważniejsze pytanie to jaki tam silnik siedział wcześniej? 4ro cylindrowy czy 5cio cylindrowy, bo wstawianie R5 do budy z R4 znacząco podnosi koszty :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 10:19:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 09:59:35
Posty: 5
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
5 cylindrowy siedzal silnik. A i ten silnik to nie musi byc z audi isntieje do tej ceny kazda opcia silnika.

A np od takiego seacika eszedl by tam silnik po drobnych przerobkach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2841575


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 10:20:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zalezy jaki siedzial. jezeli siedzial 5cyl to montuj 2.1 , 2,2 lub 2,3l wraz z ew. osprzetem zaleznie czy wstawisz na gazniku czy wtrysku.
koszt samego silnika np NG z audi B3 to okolice 500zł.

jesli siedzial jakis 4cyl, to tanim kosztem wstaw tez taki 1.8 lub 2.0. Bo jesli bedziesz chcial wstawic 5cyl zamiast to bedzie trzeba przerzucic chlodnice na bok i tp, czyli przeróbki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 10:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 09:59:35
Posty: 5
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
teraz wlasnie mam zamar jecahc i sprawdzic ten silnik od seata http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2841575 wejdzie do takiej audicy przy drobnych przerobkach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 10:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Za duzo kombinacji, jak wcześniej siedziało R5 to szukaj 2.2/2.3 z powrotem

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 12:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
A ja się dziwię, że nikt nie zaproponował 2.2 Turbo :!:

Żadnych kombinacji z mocowaniem, temat sprawdzony, bo wiele osób już to przerabiało, a kolega uzyskuje 165KM pod maską, które niewielkim nakładem kosztów może zwiększyć do 200.

Użyj opcji szukaj wpisując kombinacje słów: swap, turbo, 10V,
a znajdziesz trochę na ten temat ;)

P.S. Jakbyś się tym zainteresował, to mam taki kompletny kit do przekładki (motor z osprzętem, IC, wiązką i kompem).

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 12:28:31 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
to jest bardzo trafiony pomysł moim skromnym zdaniem..... :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 12:36:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
JA również popieram pomysł 2,2t napewno zmieścisz się w cenie 1700zł! Autko będzie zap.... aż miło :peace:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 13:03:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 09:59:35
Posty: 5
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
mozecie mi pomoc gdzie szukac bo na allegro ciezko znalesc?? i mozna za tyle trafic taki silnik??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 13:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
mechitro napisał(a):
A ja się dziwię, że nikt nie zaproponował 2.2 Turbo :!:
(...)
P.S. Jakbyś się tym zainteresował, to mam taki kompletny kit do przekładki (motor z osprzętem, IC, wiązką i kompem).

:diabel: :diabel: :diabel: :peace:

A ja sie nie dziwie. Bo kupisz sobie 20-letni silnik, bez możliwości VAG-owania, na K-Jet'ie, który w profesjonalny sposób zdiagnozuje i wyreguluje Ci kilka osób w PL.
Do tego nie mając quattro nie wykorzystasz w pełni jego możliwości.

IMO najrozsądniejszym będzie wsadzenie zwykłej wolnossącej 5-tki, KV czy NG. Zdrowy silnik da Ci spoooro frajdy w tym aucie ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 13:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
nmaciek napisał(a):
mozecie mi pomoc gdzie szukac bo na allegro ciezko znalesc?? i mozna za tyle trafic taki silnik??


przeczytaj dokładnie wątek,
a zwłaszcza post kolegi mechitro.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 23:29:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ten kto koledze zaproponował 2.2T to ..... nie najlepszy pomysł jak kolega chce tanio ;)

imo i tak jak kol. martab99 napisał silnik 2.2KV jest idealny do budy b2 i w zupełności wystarczający jeśli trzyma serię.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 07:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Kolega napisał w wątku 1700zł, po czym chciał jechać kupić silnik za 2.000, a skoro granicą jest 2,5l to spalanie też chyba nie jest nadrzędne, więc nie rozumiem o co Wam ... chodzi.

martab99 znajdż mi KV, który ma mniej niż 20 lat :peace:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 07:44:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
mechitro napisał(a):
Kolega ani słowem nie wspomniał, że ma być tanio, a skoro granicą jest 2,5l to spalanie też chyba nie jest nadrzędne, więc nie rozumiem o co Wam ... chodzi.

To dziwne że nie rozumiesz, bo sam sie zmagasz od dłuższego czasu z 2.2T 10V, z tego co piszesz- bez wiekszego efektu... A że ma byc tanio sugeruje juz nazwa posta :056:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 08:07:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jak widzisz tanio, to pojęcie względne.
Nie wiem co chcesz zainsynuować ale moje zmagania nic mnie nie kosztują, a gdybym miał inny charakter pracy i czas auto by już dawno jeździło :P
Swoją drogą może nie sprzedaliście jeszcze KV z 90tki B2 ? ;)
Ok, to już chyba OT się robi także z mojej strony finito.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 08:31:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
2.2t to fajna sprawa, ale kolega sobie nie zrobi swapa sam tak jak Ty mechitro, wiec tutaj tez bedzie musial wybecelowac conajmniej tyle, ile na silnik. Do tego jeszcze dojda koszta zwiazane z dupereleczkami, wiec moim skromnym zdaniem lepiej wsadzic KV. To niezly motor, w quattro daje rady a w osce to juz naprawde bedzie dosc szybki woz.
Lezy jeszcze jakis KV w magazynie QS jakby co z tego co wiem dysponuje nim niejaki kolega corvax.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 09:23:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
ja też sądze że KV jest najlepszym (czyt. najtańszym) rozwiązaniem. A dodatkowo jest to silnik który ciężko zabić ... wiem bo starałem ale sie nie udało :] No i jak by co to remont nie jest taki drogi.

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 10:21:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja wstawialbym do takiej budy jakiś nowszy 5cyl. Np. NG lub NF, albo AAR z C4. Tylko rozpatrzylbym, czy nie wywalić wtrysku mechanicznego i nie nie wstawić kolektora ssącego wraz z gaznikiem tak jak kiedys moj znajomek zrobil.

2.2turbo tez moznaby zaladowac, ale to musialby robic ktos kto ogarnia temat. Jednak nie radze więcej niż ~200KM i 300-350Nm, czyli najlepiej 10V podkręcony, bo będzie opony na felgach obracać tak jak w mojej 200 ośce. Wtedy z takiej coupejki bylby niezły przecinak. Z miejsca chwilowa zwłoka bo bez q, ale potem mialby elegancki wystrzal. na trasie to bylby cichociemny niszczyciel.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 11:14:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Lukasik napisał(a):
ja wstawialbym do takiej budy jakiś nowszy 5cyl. Np. NG lub NF, albo AAR z C4. Tylko rozpatrzylbym, czy nie wywalić wtrysku mechanicznego i nie nie wstawić kolektora ssącego wraz z gaznikiem tak jak kiedys moj znajomek zrobil...

Możesz bardziej przybliżyć plusy wynikające z takiego zestawienia. Tak się składa, że mam 2B5 i NFa pod ręką ;)

Cytuj:
Lezy jeszcze jakis KV w magazynie QS jakby co
:peace:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: