.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:54:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 20:21:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
mechitro napisał(a):
Lukasik napisał(a):
ja wstawialbym do takiej budy jakiś nowszy 5cyl. Np. NG lub NF, albo AAR z C4. Tylko rozpatrzylbym, czy nie wywalić wtrysku mechanicznego i nie nie wstawić kolektora ssącego wraz z gaznikiem tak jak kiedys moj znajomek zrobil...

Możesz bardziej przybliżyć plusy wynikające z takiego zestawienia. Tak się składa, że mam 2B5 i NFa pod ręką ;)

Cytuj:
Lezy jeszcze jakis KV w magazynie QS jakby co
:peace:


Czyżby tu chodziło o k-jeta gdy się popsuje ?
Kumpel namawiał mnie na taką operację w GT gdy mój ke-jet,
nie pracował jak powinien. Wtedy nie chciałem..
Teraz bym sie na to zgodził.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 11:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mechitro napisał(a):
Możesz bardziej przybliżyć plusy wynikające z takiego zestawienia.


lukasik napisał(a):
nowszy


żeby kupić silnik z 9x roku. ng chyba do 94 w B4 klepali, a AAR'y do 95? 97w C4ach?. zawsze to wieksze prawdopodobienstwo, ze bedzie chodzil bez odświeżania w porownaniu do np silnika z przelomu lat 70 i 80 :)

a gaźnik dorzucić, żeby nie bawić się w falujące obroty i przerywanie :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 19:21:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Lukasik napisał(a):
mechitro napisał(a):
Możesz bardziej przybliżyć plusy wynikające z takiego zestawienia.


lukasik napisał(a):
nowszy


żeby kupić silnik z 9x roku. ng chyba do 94 w B4 klepali, a AAR'y do 95? 97w C4ach?. zawsze to wieksze prawdopodobienstwo, ze bedzie chodzil bez odświeżania w porownaniu do np silnika z przelomu lat 70 i 80 :)

a gaźnik dorzucić, żeby nie bawić się w falujące obroty i przerywanie :)
Eee... falujace obroty to przy KE jet'cie moga sie pojawic. Czysto mechaniczny wtrysk nie bedzie robil takich jaj, za prosta konstrukcja i za proste sterowanie zeby sie cos moglo spier.. :)
A gaźnik? a poconaco? Żeby wykastrować silnik z ok 15 koni mocy? czy żeby zwiększyć zużycie paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: