.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:01:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ C4 A6 AEL 2.5 ] logi błąd
PostNapisane: 19.cze.2007 00:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Te problemy co wiekszość AELowcow. Skaczacy kat (60-70 jednostek ma myc na jalowym czy basic settings ? ), no i w 004 chyba nie za bardzo jest bo 3 pozycja powinno byc jak 2 chyba? ktos z was pisal o tym i co moze byc przyczyna ale nie moge znalezc teraz

Auto słabo pali. Obroty na jałowym chyba troche za niskie ok 710-730rpm. Kiedys byly wieksze ok 750 na innym ecu (innym ale wg numerkow to identyczny).

000 jałowe obroty:
http://katamarany.civ.pl/logi/000%20jalowe.gif

000 basic settings
http://katamarany.civ.pl/logi/000%20basic.gif

001
http://katamarany.civ.pl/logi/001.gif

004 jałowe
http://katamarany.civ.pl/logi/004%20jalowy.gif

004 basic settings
http://katamarany.civ.pl/logi/004%20basic.gif

005
http://katamarany.civ.pl/logi/005.gif

008
http://katamarany.civ.pl/logi/008.gif

009
http://katamarany.civ.pl/logi/009.gif



A dodatkowo to wywala mi bład:
1 Fault Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal

Zna ktos?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 09:51:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Kąt wtrysku bardzo mocno faluje(moj skacze max o 3 oczka i jest ok 59-63), moze klin już nie teges.

Wolne obroty też troche za niskie(ja mam 756)

Dawka jest ok

Grupa 4 też nie zabardzo (tak mi sie wydaje), nie widać wyprzedzenia

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 10:18:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Kat skacze bo masz juz pompe z duzym przebiegiem i nie trzyma cisnienia .Gdyby to byl kiln na wale to wahania sa duzo wieksze.
Podnies obroty silnika VAGiem wybierz
engine
login wpisz 22158
adaptacja wybierz pozycje 02
bedzie pewnie 128 wiec mozesz podniesc na 129 i zrob test jakie sa obroty
01 to dawka paliwa mozesz zwiekszyc o 2 np . 130 bedzie lepiej sie zbieral

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 11:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Jack napisał(a):
Kat skacze bo masz juz pompe z duzym przebiegiem i nie trzyma cisnienia .Gdyby to byl kiln na wale to wahania sa duzo wieksze.
Podnies obroty silnika VAGiem wybierz
engine
login wpisz 22158
adaptacja wybierz pozycje 02
bedzie pewnie 128 wiec mozesz podniesc na 129 i zrob test jakie sa obroty
01 to dawka paliwa mozesz zwiekszyc o 2 np . 130 bedzie lepiej sie zbieral



wielkie dzieki.
dzis poprobuje.
A ta grupa 004? pamietam ze u kogos tez to sie nie zgadzalo i wrecz (chyba nawet ty) odradzaliscie jezdzic w takim stanie. Tylko nie pamietam jakie tam byly roznice.


btw. immo po zmianie sterownika w AEL adaptuje sie bez problemu w taki sposob:

"Czyli: 25-Immo 10-Adaptacja 00 (kanał) jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz."
?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 11:09:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wybierasz 1 Engine a nie 25 immo. Podniesiesz obroty to kat wtrysku sie ustabilizuje i zwiekszy w pozycji 04.
pozniej 11 login
10 adaptacja i tutaj zmieniasz dopiero tak jak napisalem wyzej.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 16:33:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
W moim AELu grup 004 się nie zgadza (brak wyprzedzenia dynamicznego kąta, na postoju jest wyprzedzenie a pod obciążeniem nie ma). Nawet pompa była już rozbierana, czyszczona i składana(facet od pomp powiedizął ze jest idealna) i dalej to samo. Nie wiem co może być odpowiedzialne za taki stan rzeczy :zly:

Baaaa, powiem nawt że nikt nie wie

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 18:51:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
RESO napisał(a):
W moim AELu grup 004 się nie zgadza (brak wyprzedzenia dynamicznego kąta, na postoju jest wyprzedzenie a pod obciążeniem nie ma). Nawet pompa była już rozbierana, czyszczona i składana(facet od pomp powiedizął ze jest idealna) i dalej to samo. Nie wiem co może być odpowiedzialne za taki stan rzeczy :zly:

Baaaa, powiem nawt że nikt nie wie


ehh tak samo jak ja nie wiem czemu zadnego loginu nie moge wprowadzic po wpisaniu i kliknieciu chwile mysli a nastepnie rozlacza sie i zeby znow sie polaczyc musze wylaczyc/wlaczyc zaplon.

nie moge ani wprowadzic loginu dla dawki ani dla tych obrotow co pisal Jack ani nawet tempomatu wlaczyc nie moge ehh...

gdzie szukac przyczyny? to raczej auto czy interfejs program (3.11 registered) ?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 19:43:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
oże głupie pytanie, ale czy robisz to na zapalonym silniku??

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 19:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 12:27:44
Posty: 26
Lokalizacja: warszawa
Może sprawdź kąt wtrysku czujnikiem zegarowym i ciśnienie paliwa.A podczas jazdy jak mu mocno naciśniesz na gaz to kopci?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 20:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Reso odpowiedzialny jest ten zaworek z kabelkiem pod tlokorozdzielaczem.
Co do loginu to po wpisaniu powraca do pozycji 1 engine i wtedy samemu sie wchodzi do pozycji 10 adaptation. To tak ma byc ze wyskoczy z tamtego okienka.Chyba ze sie wiesza to juz wina programu.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 21:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
RESO napisał(a):
oże głupie pytanie, ale czy robisz to na zapalonym silniku??

próbowalem i na zapalonym i na samym zaplonie i zakażdym razem to samo w momencie wprowadzenia loginu rozlacza sie :(

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 21:16:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Jack napisał(a):
Reso odpowiedzialny jest ten zaworek z kabelkiem pod tlokorozdzielaczem.
Co do loginu to po wpisaniu powraca do pozycji 1 engine i wtedy samemu sie wchodzi do pozycji 10 adaptation. To tak ma byc ze wyskoczy z tamtego okienka.Chyba ze sie wiesza to juz wina programu.


nie nei wiesza sie. po prostu urywa sie polaczenie, i probuje ponownie sie polaczyc ale mu sie to juz nei udaje (w prawym gornym rogu wyskauje komunikat ze cos tam nie mogl zalogowac bo przerwane polaczenie )

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 23:48:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Jack napisał(a):
Reso odpowiedzialny jest ten zaworek z kabelkiem pod tlokorozdzielaczem.
.


Przy rozbieraniu pompy byl sprawdzany miernikiem i niby ok(wtyczka była lekko zaśniedziała, myślałem ze to to, ale niestety :zly: )


Sampek, może ściagnij inną werje VAG'a, albo KTS??

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 10:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
RESO napisał(a):
Jack napisał(a):
Reso odpowiedzialny jest ten zaworek z kabelkiem pod tlokorozdzielaczem.
.


Przy rozbieraniu pompy byl sprawdzany miernikiem i niby ok(wtyczka była lekko zaśniedziała, myślałem ze to to, ale niestety :zly: )


Sampek, może ściagnij inną werje VAG'a, albo KTS??


dobra cos tam sie sciaga.
a jak by ktos z was mial jakas swoja wersje sprawdzona i chcial udostepnic to moja wdziecznosc bedzie duza sampek@wp.pl

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 18:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
w 409.1 i 504.1 to samo po wprowadzeniu loginu rozlacza sie.

dla pewnosci mam wprowadzac na zapalonym czy zgaszonym motorze?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 19:13:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Moze nie masz ECU od AEL tylko od AAT pomimo ze na obudowie numer byl taki sam?

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 19:39:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
Jack napisał(a):
Moze nie masz ECU od AEL tylko od AAT pomimo ze na obudowie numer byl taki sam?


ale ten sam problem z wprowadzeniem loginu byl na poprzednim ecu.

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 18:55:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Login napewno jest dobry bo ostatnio ustawiałem dawkę u siebie i działało. Interface masz Viakena?? Jak nic nie daje rady to zostaje chyba tylko oryginalny VAG.

Nie poddawaj sie :): Mnie też juz ręce opadają z moim katem wtrysku :peace:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2007 13:39:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
RESO napisał(a):
Login napewno jest dobry bo ostatnio ustawiałem dawkę u siebie i działało. Interface masz Viakena?? Jak nic nie daje rady to zostaje chyba tylko oryginalny VAG.

Nie poddawaj sie :): Mnie też juz ręce opadają z moim katem wtrysku :peace:


tak face viakena.

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: