.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 17:30:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupno Audi c4/s4 4,2 v8
PostNapisane: 20.cze.2007 17:28:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
Witam przymierzam sie do kupna nowego auta którym będzie tak myślę audi c4 v8 4.2 w manualnej skrzyni( wyposarzenie to skóre elektryka szyb i lusterek klima 4x4). Szukam auta do 16tys i właśnie takie audi znalazłem. Auto oczywiście kupuje z instalacja gazowa. Na co zwrócić uwagę przy kupnie i czy jest droga eksploatacja takiego wozu jestem studentem i nie wiem czy bym utrzymał to auto. Nie chodzi tu o paliwo i resztę elementów eksploatacyjnych takich jak oleje hamulce itp. Czy są drogie do tego auta części i wogule. Znam sie na mechanice samochodowej i mam paru dobrych mechaników którzy by mi pomogli co nie co zrobić przy niej. Ile kosztują czescy i na co zwracać uwagę przy kupnie. Prosze o odpowiedzi. Czytałem inne posty i z nich nic sie ciekawego nie dowiedziałem. Mozę wy coś napiszecie. Pozdrawiam Pawel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 17:43:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jeżeli student ma skąd ewentualnie wziąć kilka kafli
na pierwsze bieżące naprawy/czynności eksploatacyjne
to bierz ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 18:04:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
szukajka Twoim przyjacielem.
Jest morze wiedzy na ten temat na forum wiec szukaj

o jakiej gazowce myslisz ?? mam nadzieje ze nie na parownikach bo ten pomysl odpusc sobie od razu

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 18:31:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
kupuj, kupuj... rozrzad na poczatek z olejem to jakies 2tys, z czasem jakies gumki w zawieszeniu itp nastepny 1000 iitd, itd...

coraz lepiej maja studeci w tym kraju ;)

taka mala skarbonka taka s-ka... ale warto :diabel:

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 20:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2006 17:14:18
Posty: 38
Lokalizacja: polska
kaska bedzie na pierwsze zeczy do zrobienia. Slyszalem ze rozrzad stoi okolo 1000zl moze 1500. W roku szkolnym na 1 miesiac wyjezdzam za granice kasy zarobic. Wiec powinno cos sie znalesc parwe setek na takie bierzace naprawy olej razrzad i cos jeszcze. Jak nie bede mial to rodzice pomoga bo na starego bede rejestrowal bo aniej wyjdzie. Co do gazu oczywiście sekwencja inna nie wchodzi wgre instalacja. Widzialem fajna. Mozecie je troche oblukac
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2867354
http://moto.allegro.pl/item206425833_audi_100_s4.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2587475
te mi sa odpowiednie skóra i reszte maja wiec spoko.
Co mozecie jeszcze powiedziec na temat. Jaka jest awaryjnosc silnika bo jeszcze z takim sie nie spotkalem. Najwiekszy to 2.6 z audi i spoko to jezdzilo jak na pierwszy raz( kumpla byla). Co mozecie o tym opowiedziec aucie. Wiem ze zawieche ma dobra ale co bedzie jak sie ja obnizy . Planuje 17 lub 18 cali fele audi i zawieche -30 jak dostane tanio. To wszystko by bylo. Moze w przyszlosci jakis czip czy cos podobnego. Da te 30 koni i 60 momenty obrotowego i bedzie spoko. Piscie i nie mowcie ze byly tematy bo wszystkie przezytalem. Czekam na relacje najlepiej ci co posiadaja lub wiedza co nie co


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 20:36:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
szykuj nie pare setek a pare tysi :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 20:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Gadaj z MalymV8 on ma takie cos na sekwencji do sprzedania .

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 22:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Oj wybierasz same padaki...
Takiego auta nie kupuje siędla skory, czy dla wyglądu w ogole. Wszystkie mają klimę i to ważne. Resztę można sobie dołozyć.
Ten pierwszy ktorego pokazałeś "nigdy przyczepy nie ciągał" ;) Na pewno w dupę dostawał strasznie. Drugi jest zdezelowany na max i skoro jest tak zglucony (np. te wydechy), to na 99% będzie rownież pod maską zniszczony. Ten 3ci wygląda ładnie, ale pewnie też swoje przeszedł. Do tego wszystkie mają totalnie nierealne przebiegi. Jeśli nie jest to poparte dokumentacją, to są kręcone na bank. I nie mają gazu. Czy wiesz, że instalacja sekwencyjna kosztuje 5000zł? Można pewnie i taniej, ale niewiele, a tyle trzeba liczyć, bo dochodzą od razu kable, świece i cewka, bo pewnie nominalne jeszcze są). Także już się dobijamy do 18000zł. Potem obowiązkowo rozrząd (1000zł bez roboty), jakieś duperele w zawieszeniu (500-1000) i uszczelnienie, bo pewno żygają jak małe dzieci (uszczeleczki są tanie), oleje i płyny (to jest studnia bez dna np. 9L oleju silnikowego i dolewki co 1000km), nakoniec doliczamy robotę (minimum 1500zł) za to wszystko, a jest to robota trudna, nudna i niewdzięczna, bo żeby np. rozrząd zrobić, to trzeba cały przedni pas wywalić (tam się nic przy silniku nie da zrobićbez jego wywalenia - prawie). A, jescze jedna miła sprawa - większośc sprzedawanych S4 ma zjechane do granic tarcze hamulcowe i nęka to każdego uzytkownika a wymiana tarcz i klockow to kolejne 2000zł, jeśli w ogole uda Ci się kupić nowe tarcze (regenerowanych nie polecam, bo przygrzejesz i będą się giąć, a i tak kosztują1500zł). Czyli mamy 24.000 lekkim dydkiem, a potem mozna powoli zająć się polerką, felgami itp.
Spalanie będzie Ci się wahać w granicach 20-25L/100km, a na początku pewnie i więcej. Jeśli się nie zabijesz od razu, to po pewnym czasie spadnie do 17L/100km.

Także siądź, przelicz, poczytaj, bo pełno o tym silniku (V8 i S4 są prawie identyczne mechanicznie, a sam napisałem kilkanaście stron na temat utrzymania, eksploatacji, kosztow, spisywania się na gazie itp, więc nie mow, że nie ma czego czytać, bo temat jest wyczerpany na forum).

Pewnie czujesz się zniechęcony i powstrzymywany, a nie ma strachu, bo dobrze traktowane auto odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją i fantastycznymi osiągami, ale jeśli się napalisz i nie poszukasz dobrego egzemplarza, to auto zje Cę na surowo - także trzeba poświęcić sporo czasu i energii na wnikliwe oględziny i brać tylko, jeśli jesteś 100% pewny.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 22:35:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
szwagier napisał(a):
Gadaj z MalymV8 on ma takie cos na sekwencji do sprzedania .
dokłądnie to samo miałem napisac :diabel:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 06:43:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Wiesz, też jestem studentem, też mam marzenia, też bywam za granicą zarobić kasę, dorabiam na bieżąco, ale jedno 4,2 V8 już w domu miałem i mimo ogromnej chęci i sentymentu wiem, że mnie na nie nie stać :):

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 09:00:23 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
zejdź na ziemię i wszystko dokładnie przelicz. Jeśli masz kilka tys.miesięcznie dochodu lub bogatego tatusia który na wszystko łoży to możesz sobie pozwolić. W innym wypadku darowałbym sobie taką inwestycję. Auto to nie tylko paliwo ( a S-ka ma apetyt i to spory) o czym zapewne wiesz.
Co do wyboru egzemplarza, to nie kierowałbym się "wypasem" lecz stanem blacharki i technicznym. Pojedź na diagnostykę niech wszystko Ci sprawdzą. Przynajmniej częściowo będziesz wiedział na czym stoisz.
e-S-a od zawsze mi się podoba i tej chwili mam już 10 czy 12 audi i lubię duże benzynowe smoki ale patrzę realnie i wiem czego się spodziewać.
Zależy też ile km miesięcznie pokonujesz. Jak będziesz bujał się głównie po mieście to nie dostrzeżesz wszystkich walorów tego auta a będziesz się wkurzał na częste wizyty w tankowalni :peace:
Dam Ci dobrą radę - nie kupuj auta tylko dla szpanu :!: :!: :!: :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 12:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
chłopaki mają racje 100% ale uważam ze warto mieć takie auto :D
jeżeli narobisz na koszty utrzymania to kupuj :!!: nie będę Cie zniechęcał ale jak kupisz dobrze utrzymany model to troche dychniesz ,a jak łupa to krzyżyk na droge ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 12:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
witam :) niedawno kupilem samochod na swoj sposob podobny i absolutnie musze sie zgodzic ze to nie cygaro 2,3 jesli chodzi o koszty utrzymania bo coz tu duzo dodawac jak wczesniej juz zostalo wszystko napisane co ile kosztuje to jednak wazne zeby dodatkowo ustrzec sie jakiegos szrota dojechanego na naszych drogach po kilku przygodach nie chodzi mi w tym miejscu o to ze auta z kraju sa gorsze tylko o te na ktorych sie mlodzi wyzywaja :/ takze trzeba do tego podejsc na trzezwo i nie napalac sie no i oczywiscie jednak przydal by sie staly dochod ;) . Na koniec chcialem napisac najwazniejsze ze jak dla mnie nie ma fajniejszej jazdy jak audi z v8 pod maska :peace:

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 13:08:49 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8322
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
od siebie powiem tylko:
kupiłem ostatnio podobny wynalazek: a8 4,2 q tiptr

koszty (na razie) - nie są tragiczne, nic się nie sypie
z tym spalaniem 20-30 litrów to uważam za przegięcie
(ktoś coś mówił o 20-25, a jak się nie zabijesz to spadnie do 17)

Popatrz w mój podpis,m tam jest prawda.......

Rozrzą zrobisz za 2000-2500 (na oryginalnych częściach, ale nie z ASO)
Olej fakt, trzeba mieć z 10 litrów, ale mi na ten przykład ANI KRESKA oleju nie ubyła na stanie przez 1300 km
Tiptronik - przeglądy, wymiana oleju i filtra to podstawa

Jak nie trafisz trupa to nie powinno być źle

PS: ja mam na razie za krótko to auto aby tak konkretnie koszty podać.....
Ale juz widzę że tragedii nie ma...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 13:47:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
morgothdbma napisał(a):
koszty (na razie) - nie są tragiczne, nic się nie sypie
z tym spalaniem 20-30 litrów to uważam za przegięcie
(ktoś coś mówił o 20-25, a jak się nie zabijesz to spadnie do 17)


Z tego co wiem to nowsze V-ki są trochę mniej paliwożerne, moja przy jeździe mieszanej 50/50 spala w granicach 17 (przynajmniej tak pokazuje komputer ;)) ale ja staram się jeździć normalnie a buta daje tylko od czasu do czasu ;), myślę że gdybym jeździł tylko po mieście i z butem w podłodze to spokojnie spalanie wyszło by mi 25 a może nawet i więcej.

Jeżeli chodzi o rozrząd to mnie ta impreza kosztowała 2000, tylko że ja wymieniłem wszystko co się dało tzn wszystkie rolki napinacze i amortyzatory paska rozrządu oraz paska wieloklinowego (ale części miałem w bardzo dobrych cenach).

Powiem tak, jeżeli kupisz średnio zadbany egzemplarz to żeby zrobić go na cacy to myślę że ok 5000 trzeba lekką ręką na niego wydać. Do tego w twoim przypadku dochodzi założenie gazu (ok. 5000).
Ja gdybym był studentem i nie miał bogatego tatusia lub stałego dochodu to w żadnym wypadku nie pchał bym się w ten samochód.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 13:56:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
morgothdbma napisał(a):
od siebie powiem tylko:
kupiłem ostatnio podobny wynalazek: a8 4,2 q tiptr

koszty (na razie) - nie są tragiczne, nic się nie sypie
z tym spalaniem 20-30 litrów to uważam za przegięcie
(ktoś coś mówił o 20-25, a jak się nie zabijesz to spadnie do 17)

Popatrz w mój podpis,m tam jest prawda.......

Rozrzą zrobisz za 2000-2500 (na oryginalnych częściach, ale nie z ASO)
Olej fakt, trzeba mieć z 10 litrów, ale mi na ten przykład ANI KRESKA oleju nie ubyła na stanie przez 1300 km
Tiptronik - przeglądy, wymiana oleju i filtra to podstawa

Jak nie trafisz trupa to nie powinno być źle

PS: ja mam na razie za krótko to auto aby tak konkretnie koszty podać.....
Ale juz widzę że tragedii nie ma...


Ależ farmazony walisz... :zly:
Przeczytaj jeszcze raz temat, potem spojrzyj do garażu co tam masz i wtedy się wypowiedz...
A8 i S4 V8 to TOTALNIE rożne auta i poza oznaczeniem 4.2V8 nie mają ze sobą nic wspolnego. Oczywiście, że A8 pali Ci 11-14, ale nie gazu i masz tiptronic, ktory znacznie obniża spalanie, starszy automat jest inny i znacznie gorszy, a manual się prosi, żeby go pociągnąć parę tysi wyżej... (wiem doskonale co piszę bo są u mnie w domu od 2 lat i V8 i A8 4.2 V8 więc bezpośrednio porownuję). Podałeś spalanie dla A8 możliwe,ale S4 spali znacznie więcej chyba, że jeździsz jak z jajkiem i tylko w trasie, lub z jej przewagą. W mieście wessie spokojnie powyżej 20L (tylko w mieście, bo w mieszanej sporo mniej). W A8 jest nowszy silnik, inny komputer, inna skrzynia, inny napęd a tylko nazwa ta sama.
Ceny też podałeś dla A8 a nie starszego S4, więc się totalnie nie zgadzają. Nie bierze Ci oleju?? Oczywiście, że nie bo masz A8, a nie poprzedni silnik, w kotrym olej spier...la szybciej niż płyn do spryskiwaczy...

Masz auto nad ktorym sztab ludzi pracował przez wszystkie lata produkcji S4, więc mimo, że pewnie rocznikowo niewiele się rożnią, to jest to auto z innej epoki!!! Więc nie porownuj tych aut, bo się po prostu nie da... Nawet brzmienie silnika mają inne...

Ps. I masz rację, A8 się nie sypie, ale do tanich nie należy, a S4 też się nie sypie, jednak przez swoją cenę wpadały w ręce tych, ktorzy wstawiali im jak diabli, walili w co popadło i ciężko jest znaleźć tanio dobry egzemplarz...

Ps2. Ja nikogo nie zniechęcam, bo nie ma piękniejszego motoru niż 4.2 w każdych latach, ale kolega pytał o za i przeciw, więc trzeba go uświadomić za wczasu, zanim wpędzi się w bagno chyba, że jest na to gotowy, ale wtedy by nie pytał, tylko chwaliłby się nowym zakupem...

Ps3. Losiak - ja wymieniłem kompletny rozrząd ze wszystkimi łożyskami, napinaczami, paskami, pompą wody itp, za niecały 1000zł (podobno najlepsze dostępne części), ale bez roboty, bo tą miałem za free. Także sporo zapłaciłeś, ale grunt, że jest zrobione (moj pasek "podobno" wyminiony wcześniej był rozdwojony i popękany, także nie ma co ufać, tylko robić)... I gdzie te fotki Twojego tajniaka?? :>

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 14:04:57 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8322
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Spoko,
Ja wiem że to różne auta :!:

Napisałem, cytat "kupiłem podobny wynalazek"
Więc tylko uważając że to może troche pomoże napisałem jak to wygląda w aucie o podobnych gabarytach (żeby nie było że napisałem identycznych) oraz podobnym motorze (też V8)

wiem że:
-inna buda (bez alu)
-inny motor (tylko pojemnośc podobna)
-inna skrzynia
-inna elektronika

Ale może jakieś analogie są, chciałem pomóc

PS: ja znam modele Audi, V8, 100, S4, RS-y, V8 itp - po prostu chciałem kolesiowi podać jakieś zbliżone info (tylko takim dysponuję)

Peace :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 14:07:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Heveliusz napisał(a):
I gdzie te fotki Twojego tajniaka?? :>

Będą będą :D już niedługo.
Jak pisałem wcześniej brak aparatu. Zderzak już mam teraz tylko do lakiernika muszę go oddać, w tym czasie wymiana sprężynek oraz amorków i myślę że w przyszłym tygodniu furka będzie cacy :) i postaram się wtedy jakiegoś fotoaparata załatwić :D
Sam już się nie mogę doczekać :D

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 14:10:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
morgothdbma napisał(a):
Spoko,
Ja wiem że to różne auta :!:

Napisałem, cytat "kupiłem podobny wynalazek"
Więc tylko uważając że to może troche pomoże napisałem jak to wygląda w aucie o podobnych gabarytach (żeby nie było że napisałem identycznych) oraz podobnym motorze (też V8)

wiem że:
-inna buda (bez alu)
-inny motor (tylko pojemnośc podobna)
-inna skrzynia
-inna elektronika

Ale może jakieś analogie są, chciałem pomóc

PS: ja znam modele Audi, V8, 100, S4, RS-y, V8 itp - po prostu chciałem kolesiowi podać jakieś zbliżone info (tylko takim dysponuję)

Peace :peace:


Spoko Loko... ;) Nikt na Ciebie nie najeżdża (może tak zabrzmiałem, ale miało to dosadnie powiedzieć, żeby kolega nie szukał opini o A8, bo zasięgnie błednych info). :peace:
Ja też kiedyś myślałem, że to mozna porwnac, ale niestety życie szybko zweryfikowało moje poglądy :)
Pozdrawiam

Losiak napisał(a):
Będą będą już niedługo.
Jak pisałem wcześniej brak aparatu. Zderzak już mam teraz tylko do lakiernika muszę go oddać, w tym czasie wymiana sprężynek oraz amorków i myślę że w przyszłym tygodniu furka będzie cacy i postaram się wtedy jakiegoś fotoaparata załatwić
Sam już się nie mogę doczekać


A na co zmieniasz?? Obniżasz, czy standard zachowujesz?? Gazowe czy olejowki?? Jakie ceny??[/quote]

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 14:14:19 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8322
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
He! człowiek się uczy całe życie

A ja myślałem że może jest podobnie........
A tu aż taka :galy: różnica

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: