.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:07:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.5TDI AAT]Vaku pompa
PostNapisane: 22.cze.2007 08:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 08:00:55
Posty: 6
Lokalizacja: WROCłAW
CZY KTÓRYŚ Z SZANOWNYCH KLUBOWICZÓW MÓGŁBY UDZIELIĆ MI INFORMACJI CZY ISTNIEJE ZESTAW NAPRAWCZY DO VAKU POMPY DO AAT ,NADMIENIĘ TYLKO ŻE UWALIŁ MI SIĘ JEDEN Z ZAWORKÓW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 09:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2004 14:35:36
Posty: 259
Lokalizacja: Rzeszów
ALLEGRO.PL - od 90 do 300 zł. Cała vacum
prawdopodobnie nie ma ale mogę się mylić. Nawet niedostępna jest uszczelka (ta największa).
A jakie masz objawy?

_________________
C4 '93 100 AAT 2.5TDI (115 oficjalnie może więcej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 09:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 08:00:55
Posty: 6
Lokalizacja: WROCłAW
mam obniżone podciśnienie a zarazem problem z zaworami sterującymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 10:30:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 22:52:19
Posty: 1308
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Audi A6 C6 Allroad
Siemano, też mam AAT 2.5 TDi 91' - a jak problem z mocą i hamulcem :?: U mnie kolega wykrył, że serwo puszcza. VACU jest sprawne ale podciścnienie spierdziela przez membranę czy coś tam i turbo się nie wlącza zawsze :/

p.s: Z jakiej dzielni wrocka jesteś :?: Odezwij się na gg :!!:

_________________
Audi 100 2.5 TDi 91' AAT - moja EX
Audi 80 1.8 86' CC Automat - Pussy Wagon - moja EX
Audi A8 4.2 Quattro 96' ABZ - R.I.P
Audi A6 2.5 TDi 00' AKE - Tato Wóz - sprzedany
Audi A6 3.0 TDi Quattro 10' CDYA - ECOTORPEDA
Audi A6 4.2 Quattro AVANT 02' ASG - sprzedany
Audi A3 1.8 Automat 98' AGN - DUPOWÓZ - sprzedany
Audi A6 3.0 TDi ALLROAD 08' ASB - WSZĘDOŁAZ
https://www.facebook.com/Spotywroclawskieaudi
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 10:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 08:00:55
Posty: 6
Lokalizacja: WROCłAW
W tym przypadku słabsze podciśnienie niema nic wspólnego z mocą turbiny,potrzebne one jest tylko do jej odłączenia w skrajnym przypadku,a wracając do tematu mam uwalony jeden z zaworków(jest ich 7) i tak je pozamieniałem że mam podciśnienie w stopniu pozwalającym hamować ale nie wyłączyć turbinę .Pytanie moje jest takie:
1Czy jest zestaw naprawczy.
2 Może ktoś też to kiedyś rozbierał i wie od czego można dopasować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 15:24:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 14:48:58
Posty: 15
Lokalizacja: krakow
zaworek pasuje od pompy paliwa żuka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 18:35:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2007 08:00:55
Posty: 6
Lokalizacja: WROCłAW
Bardzo ci dziękuję,sprawdzę i odpiszę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: