.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:08:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 06:47:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
K.J.R. napisał(a):
jutro pojade i kupie. Ja wpiolem zpowrotem tą wtyczkę moze ja mam jakies bledy w komputerze ?

Ile czasu powinno byc odciete zasilanie z akumulatora zeby komputer się zresetowal ?

Czy po podlączeniu do silnika programu diagnostycznego wyjdzie co padlo ?

pozdrawiam
Konrad


Napewno nałapał błędów. Odłącz aku na 5-10min to skasuje. Do tego silnika nie da się podpiąć komputera z żadnym programem diagnostycznym. Tylko kody błyskowe.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 07:13:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
aurissa poprosze namiary do tego mechanika moze w koncu bedzie to przyzwoity warsztat, bo gdzie nie trafie to porażka :(

Byk a jak odczytać kody błyskowe ?

Sroki że tak was męcze ale poprzednio miałem zupełnie inny samochód i ten silnik i cała reszta jest dla mnie zupełnie nowa :)

pozdrawiam
Konrad

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 08:07:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Jeśli idzie o odczytywanie błędów jest tego mnóstwo postów. Weź wpisz w wyszukiwarce hasło kody błyskowe.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 09:28:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Próbowałem podłączyć diodę wg Twojego schematu ale rozbi mi zwarcie i wywala bezpiecznik :(

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 10:02:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
To znaczy że źle podłączasz :peace:

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 10:49:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
K.J.R. napisał(a):
Woltomierza nie mam ani omomierza ale poszedlem do autka i zdjolem tą wtyczkę przy uruchomionym silniku najpierw dostal wysokich obraotów potem spadly i chodzi teraz ladnie i równo tak jakby mu się coś zresetowalo :)

nadal jest problem z odpalaniem zaskakuje tak za 3-4 razem, nie chetam go krece góra 3-4 sekundy.


Czyli przełączył się na tryb awaryjny... A zalewał, bo czujnik pokazywał głupoty i sterownik zwiększał dawkę paliwa.
Kup nowy czujnik - nie jest drogi, coś około 30 zł i jest szansa, że będzie OK.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 11:56:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
BykNo więc udaŁOo się podŁączyć kontrlokę :) nagraŁem sobie cały test na telefon i teraz będe analizowal ale chyba wszedzie bylo 4-4-4-4

wordeck to jest czujnik temperatury plynu chlodzącego ?

A propos diagnostyki znalazlem coś takiego KLIK i z tego co mowi przedstawiciel pasuje do B4

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 13:01:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
1-1-1-1
Uszkodzenie urządzenia sterującego

2-1-2-1
Wyłącznik przepustnicy nie przekazuje żadnych sygnałów

2-1 -2-2
Brak sygnału liczby obrotów od przyrządu sterującego TSZ-h zapłonu tranzystorowego


2-2-1-2
Potencjometr przepustnicy nie przekazuje żadnych informacji

2-3-1 -2
Brak sygnału od czujnika temperatury instalacji wtryskowej


2-3-2-2
Brak sygnału od czujnika temperatury zasysanego powietrza

2-3-4-1
Regulator lambda znalazł się przy ograniczniku (nie działa)

2-3-4-1
Uszkodzenie instalacji wtryskowej

2-3-4-2
Sonda lambda nie przekazuje sygnału do urządzenia sterującego

2-3-4-3
Przekroczony górny lub dolny zakres regulacji lambda


4-4-4-4
Nie rozpoznano zakłócenia


Kody błyskowe to nie VAG... Może Ci pokazać, że coś nie działa, ale nie pokaże, że np. czujnik źle wskazuje.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 15:34:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Czujnik temperatury nie pokazuje oporności wogóle :( czyli pewnie jest padnięty.

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 15:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
K.J.R. napisał(a):
Czujnik temperatury nie pokazuje oporności wogóle :( czyli pewnie jest padnięty.

No to powinien zameldowac bląd :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 16:21:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się dobrze zmierzyłem. Jeden przewód masowy trzymałem dotknięty do kolektora a drugim dotykałem styki i te na przewodzie i te w czujniku i nic. Zmienialem tez pozycje na mierniku 20, 200, 2000 i caly czas pokazywal na wyswietlaczu 1.

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 18:38:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 31.maja.2006 20:06:10
Posty: 341
Lokalizacja: Poznań/Warszawa/www
prem namiary:

andrzej oprawski - 501 057 816, 022 751 10 43.

best auto łomianki ul. warszawska. Zadzwon wczesniej, to Ci wytłumacza jak tam dojechac.

pozdrawiam

aurissa z Lodzia

_________________
"Internet jest mozgiem, kolektywnym, żyjącym mózgiem, odmierzajacym czas czytania. Jest to mózg, który nigdy nie przestaje działać, mysleć, produkować informacji, porządkować i łączyć.",
- Lodzia, CCCO 80 Avant, ABK, 2.0E+LPG, 1994 - pożegnana.
- ivan, sssaaab 95, 2.0t, 185k - bydlęciem sympatycznym będąc...
- błotko, ssaab 93, 2001, 125k
Gdzieś tam, czeka na mnie wymarzona a6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 20:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
K.J.R. napisał(a):
Wydaje mi się dobrze zmierzyłem. Jeden przewód masowy trzymałem dotknięty do kolektora a drugim dotykałem styki i te na przewodzie i te w czujniku i nic. Zmienialem tez pozycje na mierniku 20, 200, 2000 i caly czas pokazywal na wyswietlaczu 1.

Jeśli mierzysz opornośc czujnika - włączasz się pomiędzy jego styki, a nie styk i masę. Jeśli mierzysz napięcie na nim - wpinasz się pomiędzy masę a jeden ze styków (trzeba znaleźc, który to - na jednym będzie stale 5V, na drugim - napięcie zmienne, zależne od temperatury, w zakresie od 1,2 do 4V). Pomiar napięcia jest sensowniejszy, z tym że oczywiście miernik ustawiasz na NAPIĘCIE, nie opór, a pomiaru dokonujesz przy włączonym zapłonie i wpiętej wtyczce - od tyłu, po zdjęciu gumowego kapturka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2007 10:44:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
SebastianS napisał(a):
K.J.R. napisał(a):
Wydaje mi się dobrze zmierzyłem. Jeden przewód masowy trzymałem dotknięty do kolektora a drugim dotykałem styki i te na przewodzie i te w czujniku i nic. Zmienialem tez pozycje na mierniku 20, 200, 2000 i caly czas pokazywal na wyswietlaczu 1.

Jeśli mierzysz opornośc czujnika - włączasz się pomiędzy jego styki, a nie styk i masę. Jeśli mierzysz napięcie na nim - wpinasz się pomiędzy masę a jeden ze styków (trzeba znaleźc, który to - na jednym będzie stale 5V, na drugim - napięcie zmienne, zależne od temperatury, w zakresie od 1,2 do 4V). Pomiar napięcia jest sensowniejszy, z tym że oczywiście miernik ustawiasz na NAPIĘCIE, nie opór, a pomiaru dokonujesz przy włączonym zapłonie i wpiętej wtyczce - od tyłu, po zdjęciu gumowego kapturka


:galy: SebastianS co Ty wypisujesz :galy: Mierzymy rezystancję pomiędzy pinem, a MASą ! Jeden styk dla sterownika układu wtrysku, drugi dla dla sterownika układu zapłonowego. SebastianS chyba Ci się czujniki pomyliły :peace: Mowa o czujniku temperatury na rurze między chłodnicą, a silnikiem !!

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2007 10:54:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
Byłem dzisiaj u znajomego w warsztacie, podłączył mi silnik do kompa i nie pokazał żadnych błędów a dokładnie 0 - usterka nie znana

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 07:52:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Byk napisał(a):
SebastianS napisał(a):
K.J.R. napisał(a):
Wydaje mi się dobrze zmierzyłem. Jeden przewód masowy trzymałem dotknięty do kolektora a drugim dotykałem styki i te na przewodzie i te w czujniku i nic. Zmienialem tez pozycje na mierniku 20, 200, 2000 i caly czas pokazywal na wyswietlaczu 1.

Jeśli mierzysz opornośc czujnika - włączasz się pomiędzy jego styki, a nie styk i masę. Jeśli mierzysz napięcie na nim - wpinasz się pomiędzy masę a jeden ze styków (trzeba znaleźc, który to - na jednym będzie stale 5V, na drugim - napięcie zmienne, zależne od temperatury, w zakresie od 1,2 do 4V). Pomiar napięcia jest sensowniejszy, z tym że oczywiście miernik ustawiasz na NAPIĘCIE, nie opór, a pomiaru dokonujesz przy włączonym zapłonie i wpiętej wtyczce - od tyłu, po zdjęciu gumowego kapturka


:galy: SebastianS co Ty wypisujesz :galy: Mierzymy rezystancję pomiędzy pinem, a MASą ! Jeden styk dla sterownika układu wtrysku, drugi dla dla sterownika układu zapłonowego. SebastianS chyba Ci się czujniki pomyliły :peace: Mowa o czujniku temperatury na rurze między chłodnicą, a silnikiem !!
Biorąc pod uwagę, że jeden pin czujnika spięty jest poprzez ECU z masą, na dokładnie jedno wychodzi. Pomyśl tylko.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: