.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 16:26:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2007 10:39:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kefir honowanie moim zdaniem nie jest do końca potrzebne.
Jeśli to był naprawdę spec to oczywiście powinien przeciągnąc tuleje papierem ściernym i zadbać o pierścienie przy montażu.
Osobiście uważam, że Papaj będzie się cieszył z tego motorku, jeśli złożył go dobry mechanik i trochę serca mu poświęcił. Mam tylko nadzieje, że dobrze przyjrzał się tłokom bo tu bym szybciej doszukiwał się niespodzianek a nie w tulejach cylindrycznych.
W jednym z moich lubinow po rozebraniu motoru nikt nie chciał uwieżyć na podstawie bloku, że auto ma najechane 550 000.
Ale : olej tylko półsyntetyk kiedyś Mobil teraz texaco i zasada płukania silnika przy wymianie oleju śrokiem wurtha

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2007 23:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A dzisiaj z Sopelkiem rozebraliśmy silnik MC1 rzekomo po remoncie. Owszem, głowica idealna, gładzie cylindrów także. Wszystko tak niby ok...a tu jeden z pięciu tłoków jest inny, tzn z MC2, czylni ma inna kompresję. Zamiast 7,8:1 ma 8,3:1... Nie ma to jak profesjonalne remonty...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 07:54:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
papaj napisał(a):
hehe... to nie wiem którędy u mnie olej splywał, bo 3/4 tych kanalow bylo zapchanych :>

I to może tłumaczyć, dlaczego tak kopcił, jeśli uszczelniacze zaworów były martwe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2007 15:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:23:21
Posty: 34
Lokalizacja: ustka
Honowanie jest potrzebne ! robi sie to koniecznie po szlifie cylindra.
tez honuje sie jak ktos ma male zadziorki w glowicy np rozsypal sie pierscien. honowanie robi jodelke w cylidrze dzieki temu olej ma miejsze prawdopodobienstwo przecisniecia sie miedzy pierscieniami a gladzą cylindra.

Wiadomo ze szlif cylindra ,honowanie + nowe tloki nadwymiar i nowe pierscienie to juz kosztowna sprawa. u mnie byl silnik w tragicznym stanie. ktos zlą rolke napinającą wstawił. rozmiar mniejszy o 4 mm wiec nie napiety byl pasek. przeskakiwalo na rozrządzie i zawory stylaly sie z tlokami. przez to tloki byly delikatnie zmiazdzone i pierscienie byly zakleszczone przez co zamek rezal w gladzi cylindra. honowaniem wyprowadzilem to. duzo nie starlem. wsadzilem nowe pierscienie. nominalne. a przed tym musialem wyprowadzic delikatnie rowki w tlokach zeby pierscienie mogly swobodnie sie przemieszczac. sprawdzilem czy zamki rysują gladz. nie bylo widac rezania i jest pieknie. filtr powietrza jest suchutki. a wczesniej bylo 2 cm gnoju pod nim a filtr powietrza wazyl 0.5 kilo. !!!

a co do uszczelnienia zaworow. przed kapitalką frycił z wydechu strasznie teraz dymka nie puszcza. !!! dotarte zaworki i nowe prowadniczki.i uszczelniacze popychacze.

_________________
koła wystarczą cztery, cylindrów musi być pięć !
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2385yo.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: