.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 23:44:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AFB]Problem z zapalaniem 2.5 tdi
PostNapisane: 13.cze.2007 22:46:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
Witam, mam taki problem:

Jak silnik jest zimny to pali od strzalu na dotkniecie ale gdy sie zagrzeje to jest juz gorzej tzn. musze nim krecic okolo 5-10sekund az zapali. ostatnio jest jeszcze gorzej bo trzeba krecic cholernie dlugo a jak zapali to za autem jest czarno :/ od spalin. Po zapaleniu autko nie kopci.

Prosze o pomoc.
Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2007 23:28:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jaki to motor kolego ?
Według mnie ewidentnie kąt początku wtrysku do ustawienia lub problemy z zapowietrzeniem układu paliwowego, może być jeszcze adaptacja dawki rozruchowej.
Za dużo gdybania... :/
Logi powiedzą Ci prawdę...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2007 23:44:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
hmmm a znacie kogos z malopolski lub okolic kto by mi to zrobil ??

mam jeszcze jedno pytanie nie wiecie gdzie mogłbym dostac zegary do tego autka mam uszkodzony wyswietlacz ten duzy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2007 23:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2007 07:51:20
Posty: 155
Lokalizacja: Oświęcim
Auto: A6 Allroad c6
zapomnialem motor to AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 06:16:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
Jaki to motor kolego ?
Według mnie ewidentnie kąt początku wtrysku do ustawienia lub problemy z zapowietrzeniem układu paliwowego, może być jeszcze adaptacja dawki rozruchowej.
Za dużo gdybania... :/
Logi powiedzą Ci prawdę...

W/g mnie ewidentnie to nie jest wina kąta wtrysku, natomiast co do reszty zgoda ;)
Ja proponuje sprawdzic uklad wtryskowy , korekcje na wolnych obrotach z 013 i 014 prawdę powiedzą ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: to samo
PostNapisane: 25.cze.2007 11:38:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
tak samo mi bardzo zle odpala. Zmenilem wtryski na nowe, 013 i 014 sa rozne na 0.3 mg/R, prawi nic. Dawke rozruchowa na maxa, kat juz 0.4 ATDC( na 2* nie odpala wogole).
juz nie wiem, co robic z tym AKE. Pali nie duzo.

Kola pompowalem, szyby mylem, tylne lampy czyste ))))

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: to samo
PostNapisane: 25.cze.2007 11:57:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Shnol napisał(a):
tak samo mi bardzo zle odpala. Zmenilem wtryski na nowe, 013 i 014 sa rozne na 0.3 mg/R, prawi nic. Dawke rozruchowa na maxa, kat juz 0.4 ATDC( na 2* nie odpala wogole).
juz nie wiem, co robic z tym AKE. Pali nie duzo.

Kola pompowalem, szyby mylem, tylne lampy czyste ))))


Shnol, bardzo ładnie piszesz po polsku (szczerze) ;)
Kąt w Twoim AKE powinien być po stronie BTDC, czyli przyspieszony, kolego...
Jest pewnie nie po tej stronie gmp.
Umiesz juz robic logi ?
Dawaj - chętnie je obejrzymy... :diabel:

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 12:06:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
Elsa pisze 0*-4* ATDC Czy to dlia gansow? )))
W logach est ok wszystko. LMM zmienilem, wtryski tak samo.
Po postoju okolo 1-5 min, to mi uda odpalic, poznie to 5-9sec na rozruszniku.
Juz pare razy ni rozruszylem, tylko z kopa (((

Wczesniej psalem lepiej, ale dzeki )))

w Elsa (Specification: 2° ATDC ± 2° )

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 12:40:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie mam tutaj ELSY, żeby sprawdzić, ale nie jest to kąt taki sam jak dla AFB i AKN.

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html

Dlaczego tutaj nie ma silnika AKE ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:16:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
To moze podasz jkas inna iformacie?

Ja prebowalem ustawic pzed OT, rozruch leprzy, ale myszlalem, ze to nie prawedlowo ustawiony kat.

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:34:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie chcę Cię wprowadzić w błąd, Shnol...
Okaż cierpliwość - napisałem do naszej forumowej skarbnicy wiedzy... ;)
Moim zdaniem kąt w AKE powinien być własnie przed OT, czyli BTDC.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:38:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
Cierpliwo czekam na ta informacie :diabel:

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:47:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zobacz kąt wtrysku użytkownika Danielos9 z AKE:

Jest po stronie BTDC ;)

004 statyczny - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/091 ... 7693c.html

004 basic settings - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a7 ... 462aa.html

Log kolegi boćka z AKE (kąt w minusie - czyli BTDC) - mimo, że wyświetla się ATDC

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... edaf8f9b3b

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 25.cze.2007 13:52:28 przez carlnova, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:50:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
Wlogach nie pisze, ze est ATDC, sprawdzalem. Nie wiem dlia czego, ale tak est. W vagu 1* ATDC, a w logu poprostu 1*

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:57:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Shnol napisał(a):
Wlogach nie pisze, ze est ATDC, sprawdzalem. Nie wiem dlia czego, ale tak est. W vagu 1* ATDC, a w logu poprostu 1*


Może być 1* ale w minusie - może masz starszego VAG Coma i on inaczej wskazuje.
ECU nie zapisuje błędu 00550 ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 13:59:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
błędow zero

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 14:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
A gdzie tankujesz auto. Ja jak tankowalem gówniane paliwo tez mi nie palil. Teraz tylko SHELL i po problemie

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 14:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
Rozumie, ale w ukraine tego SHELLa niema, albo zamalo :D
Tankuje na stacii :D :D :D :D :D :peace: :peace:

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 14:41:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Shnol, ustaw na moją odpowiedzialność 1 stopień w minusie czyli BTDC, czyli po prostu przyspiesz kąt na pompie VP44.
Sam mówiłeś, że palił zdecydowanie lepiej.

Jak nie będzie dobrze możesz do mnie przysłać "rosyjską mafię" :diabel:
Jak widzisz wiele ryzykuję... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 14:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2007 08:22:00
Posty: 72
Lokalizacja: Ukraina
A sobie mysle, ze wsiadla juz ta VP44 i musze je wymenic

jak krece rozruszniekem, kat est zbyt maly, a jak uz pracuje(tisnenie est wieksze), w tedy norm kat. Dlia tego i est lepej, jak wczeszniej. Albo profesionalna naprawa, albo nowka 059 130 106 E
Tanio, jak barsz :D :diabel: :D

_________________
A6 2.5TDI(AKE) Quattro 2001
motul 8100 x-cess


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: