*Robi* napisał(a):
Bartek B3 napisał(a):
krzycho0110 napisał(a):
hello powiedzcie mi bo będe wymieniał sprężyny w weekend ,jest tam cos skomplikowanego czy wszystko powinno isc jak po maśle
,potrzeba jakis kluczy typu torox czy normalne ,a po zmianie wystarczy ustawić kąty czy zbieżnosc też??
Krzycho jest potrzebny specjalny kluczyk do audi
do odkrecenia sroby u gory
i mozesz miec problem odkrecenia bez tego wlasnie kluczyka
Czyli imbus 10
.Ta śruba ktora jest nakrecona na amorek z gory kielicha powinna byc tylko delikatnie łapnieta a nie na chama dokręcona wiec nie powinno być z tym problemu.Jak nie bedzie szło to nie na chama bo rozerwie tą szpikle i dupa zbita.Zlej dobrze wd .Przerabiałem to w A90.Ogólnie luzik.
Robert ty z tymi twoimi miarami to jestes wielki
najpierw sroby do kol chcesz m35 teraz do amorka ktory jest przykrecany nakretka m10 chcesz do srodka wsadzic imbus 10
jak to zrobisz to masz u mnie browara
jest tam max 6-7mm. nie wiem jak jest w esce od krzycha ale w wiekszosci audi jak i VW pod kielichem w karoseri jest guma przykrecona taka sroba typowo do VW Audi klucz jest z dziura w srodku zeby szlo ja przelozyc przez tłoczysko amorka i zakonczone takimi dwoma wypustami.. nie bardzo wiem jak to opisac