.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 20:56:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2007 20:59:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
carlnova napisał(a):
Nie rozumiem Cię, gregory, ale odpowiem na Twój "atak"

To Wcale nie był atak tylko stwierdzenie faktów,możliwe że po błędnym obliczeniu lub złych logach.Zrobiłem logi ze skrzyni biegów i to własnie mi wyszło po przmnożeniu i podzieleniu "110"Stąd moje stwierdzenie.
carlnova napisał(a):
I nie jestem autorem tego wzoru - przytoczyłem go jedynie z jednej mądrej księgi...

Nie rozumiem więc twojej irytacji skoro to ty nie jesteś autorem tego wzoru.
carlnova napisał(a):
Wszyscy koledzy sprawdzali przebieg momentu w stosunku do rpm i bezproblemowo wychodziła moc (w KM :!!: ) porównywalna z wykresem z hamowni.

To porównajmy moje logi tu na forum...,poniżej je wstawie..
carlnova napisał(a):
Tobie wychodzi 110 KM i jak widzę wynik jest nie do zaakceptowania przez Twoją osobę, bo spodziewałeś się pewnie 210 KM... :/

Nie spodziewałem się 210KM tylko conajmniej 140 ze względu na to ile wpadkowałem kasy w remont tego silnika,jak zmierzyła ta durna hamownia!!
carlnova napisał(a):
Wszystkim pasowało tylko nie Tobie.
Więc wrzuć nam tutaj log ze skrzyni biegów z przebiegiem momentu w stosunku do obrotów, a my Ci obliczymy moc - skoro masz kłopoty z arytmetyką...

Teraz to ty mnie atakujesz i zupełnie nie rozumiem dlaczego.Dla obrony praw fizyki??Albo osobiscie znasz autora tego wzoru,czy utorzsamiasz się z nim tak bardzo że cię moje pare słów zraziło..?Dla reszty słów twojej irytacji i krytyki w moją strone nie będe wysuwał komentarza.
carlnova napisał(a):
Szkoda nerwów :/ :(

Masz racje szkoda nerwów bo nie o to mi chodzi.Chodzi mi o określenie rzeczywistego momentu i mocy silnika mojego samochodu.

To co udało mi się zmierzyć(jeśli zrobiłem coś nie tak to jestem przecież tylko człowiekiem) :

MARKER, Nm, /min, %, ms,STAMP,,,,,,
Stamp
,0.49, 36.0, 1280, 6.7, 0.00,,,,,,,,,,
,1.02, 36.0, 1312, 11.9, 0.00,,,,,,,,,,
,1.55, 68.0, 1536, 30.9, 0.00,,,,,,,,,,
,2.06, 136.0, 2016, 95.8, 0.00,,,,,,,,,,
,2.56, 192.0, 2496, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,3.06, 204.0, 3456, 97.0, 0.00,,,,,,,,,,
,3.58, 196.0, 3968, 95.4, 0.00,,,,,,,,,,
,4.08, 196.0, 4512, 94.6, 0.00,,,,,,,,,,
,4.58, 196.0, 5088, 94.6, 0.00,,,,,,,,,,
,5.08, 196.0, 5408, 93.9, 0.00,,,,,,,,,,
,5.57, 212.0, 3648, 93.9, 0.00,,,,,,,,,,
,6.10, 200.0, 3680, 93.9, 0.00,,,,,,,,,,
,6.61, 204.0, 3712, 93.1, 0.00,,,,,,,,,,
,7.13, 204.0, 3904, 93.1, 0.00,,,,,,,,,,
,7.65, 208.0, 4000, 93.1, 0.00,,,,,,,,,,
,8.18, 208.0, 4224, 93.1, 0.00,,,,,,,,,,
,8.69, 208.0, 4448, 92.3, 0.00,,,,,,,,,,
,9.20, 204.0, 4640, 92.3, 0.00,,,,,,,,,,
,9.70, 204.0, 4864, 92.3, 0.00,,,,,,,,,,
,10.21, 200.0, 5056, 89.1, 0.00,,,,,,,,,,
,10.76, 196.0, 5376, 73.7, 0.00,,,,,,,,,,
,11.27, 204.0, 4480, 65.7, 0.00,,,,,,,,,,
,11.77, 192.0, 3904, 52.7, 0.00,,,,,,,,,,
,12.35, 140.0, 3968, 38.0, 0.00,,,,,,,,,,
,12.89, 52.0, 3712, 20.2, 0.00,,,,,,,,,,
,13.44, 104.0, 2912, 26.9, 0.00,,,,,,,,,,
,13.96, 96.0, 2848, 26.9, 0.00,,,,,,,,,,
,14.46, 80.0, 2880, 23.8, 0.00,,,,,,,,,,
,14.97, 64.0, 2880, 21.8, 0.00,,,,,,,,,,
,15.46, 60.0, 2880, 20.6, 0.00,,,,,,,,,,
,15.98, 60.0, 2880, 20.6, 0.00,,,,,,,,,,
,16.51, 60.0, 2880, 21.8, 0.00,,,,,,,,,,
,17.01, 64.0, 2880, 22.6, 0.00,,,,,,,,,,
,17.53, 180.0, 2912, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,18.04, 192.0, 4416, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,18.55, 192.0, 4480, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,19.07, 196.0, 4416, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,19.59, 196.0, 4384, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,20.11, 200.0, 4480, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,20.61, 200.0, 4576, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,21.13, 204.0, 4640, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,21.64, 204.0, 4768, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,22.14, 204.0, 4832, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,22.64, 200.0, 4928, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,23.15, 200.0, 4992, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,23.67, 196.0, 5120, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,24.17, 196.0, 5184, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,24.67, 192.0, 5248, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,25.18, 192.0, 5344, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,25.69, 192.0, 5408, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,26.19, 192.0, 5472, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,26.74, 184.0, 5568, 69.7, 0.00,,,,,,,,,,
,27.28, 172.0, 5344, 30.1, 0.00,,,,,,,,,,
,27.80, 100.0, 4064, 28.5, 0.00,,,,,,,,,,

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2007 21:12:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Gregory, Ty po prostu nie umiesz liczyć. :diabel: Skąd Ty wziąłeś 110KM i 311Nm, skoro z logów, które wkleiłeś, jak byk wychodzi 149KM przy ~5500 obr/min.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2007 21:14:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Gdybyś się zastanowił - nie narobiłbyś tyle krzyku o nic... :/
Otóż maksimum mocy nie leży tam gdzie maksimum momentu.

Maksymalny moment 212 Nm masz przy 3648 rpm /7022 = rzeczywiście 110,13 KM
Ale Twoje maksimum mocy w benzynie leży gdzieś około 5000 rpm.
np.

196 Nm X 5120 rpm / 7022 = 142,91 KM

Teraz pasuje ?

Masz swoje 140 PS z hamowni, a że nie spełnia to Twoich oczekiwań... :/

Nawet gość z hamowni mówił Ci o 190 Nm... :/

Ja nie irytuję się bez powodu - mogłeś napisać to inaczej, a nie negować czyjeś przemyślenia stwierdzeniem "dupa nie wzór".
Piotruś kilka dni temu pięknie napisał definicję forum dyskusyjnego...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2007 21:37:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
sebolec napisał(a):
Gregory, Ty po prostu nie umiesz liczyć.

Liczyć potrafie do szkoły chodziłem.
Moje rozczarowanie wzięło się ze złych wniosków ponieważ nie brałem przez chwile pod uwage że benzyna ma największy moment obrotowy przy 5500obr/min.Wziąlem więc największy moment czyli 212Nm i pomnożyłem go przez odpowiadajacą liczbe obrotów czyli 3648 no i wyszło mi to nieszczęsne 110.
Karlnova czasu nie cofne.Popełniłem błąd w obliczeniach.Pozdro i bez urazy.Na zlocie jak doczekam postawie piwko.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 05:27:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
no to macie też mój wykresik zrobiony na nówencji przepływce

Obrazek

A tu możecie poczytać co ten zasrany IMO robi z moca w tym silniku :diabel:
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4463.0

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 07:09:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Gregory - jak widzisz nie masz się co martwić mocą, bo wg katalogu aeb ma 210 Nm przy 1750 obr/min. i 150 KM przy 5700 obr/min. Masz zdrową serię.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 09:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
a wystarczyłoby wrzucić te logi do excela przemnożyć podzielić i zrobić ładny wykresik i wszystko byłoby jasne :peace:
już kolega wowo też się złapał na tym że wziął max moment i moc nie wyszła taka jakiej oczekiwał :diabel:
PS
"Jeden rysunek jest więcej wart niż 1000 słów" - na studiach mi to wciskali w głowę :)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 10:28:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Dzięki sebolec.
Następnym razem postaram się być mniej impulsywny i nie burzyć czyjis teorii przed konkretnym przetestowaniem ich.

[+]
Dzisiaj zrobie jeszcze jedne logi taki konkretniejsze.Włącze Tipa i na trzecim biegu wdepne deske razem z kick down i aż do maxymalnych obrotów.Bo rozumiem że tak robi się na hamowni.Wtedy spróbuje według wzoru zrobic wykresy momentu i mocy i wstawie je jeszcze raz z logami.Te dotychczasowe logi były robione bez KickDown :diabel:
Z każdym dniem ucze się coś nowego :) .

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 12:18:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2006 13:46:26
Posty: 283
Lokalizacja: Toruń
oczywiście, że powinno być bez redukcji (kick-down) :):

_________________
Audi A6 Avant 2,5TDi AKN '00 Tip
Obrazek
to było fajne auto, ale teraz:
Audi A6 3,0TDi Quattro '04 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 12:57:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zrób log 09 z tipa tylko na jednym (czwartym biegu), w zakresie od 1500 do 5700 rpm (koniecznie długa prosta i dwie osoby), akcelerator 100% "w podłogę", ale koniecznie bez załączenia kick-down.
Wyłącz klimę...

Będziesz miał chyba najbardziej miarodajny wynik...

Mam nadzieję, że tym razem mnie posłuchasz... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 21:08:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
No witam! szanowne grono zgromadzonych kolegów :) czekających na moje logi.Otórz to jestem.Szkoda że dopiero teraz przeczytałem to co pisałeś o 4 biebu bo zrobiłem na 3.Cały dzien nie było mnie dzis przy kompie :/ .No i o dwóch osobach w aucie.Ja byłem sam :diabel: Ale kamikaze ze mnie ;) Ale poszło gładko:

Friday,29,June,2007,21:08:19
8D0 927 156 BK ,,AG5 01V 1.8l5VT RdW D70,

,Group A:,'009,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Eng. actual torque,Engine RPM,Throttle valve value,Fuel consumption,,,,,,,,,,
,TIME,,,, signal ?,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER, Nm, /min, %, ms,STAMP,,,,
Stamp
,0.00, 28.0, 1440, 8.3, 0.00,,,,,,,,,,
,0.52, 28.0, 1408, 8.3, 0.00,,,,,,,,,,
,1.02, 28.0, 1440, 26.1, 0.00,,,,,,,,,,
,1.53, 124.0, 1632, 97.8, 0.00,,,,,,,,,,
,2.05, 160.0, 1632, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,2.55, 176.0, 1664, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,3.07, 184.0, 1664, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,3.58, 188.0, 1696, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,4.07, 192.0, 1792, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,4.58, 196.0, 1856, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,5.07, 196.0, 1952, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,5.58, 196.0, 2048, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,6.09, 204.0, 2112, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,6.60, 204.0, 2208, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,7.12, 200.0, 2304, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,7.63, 204.0, 2400, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,8.12, 204.0, 2496, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,8.65, 204.0, 2592, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,9.16, 204.0, 2688, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,9.65, 204.0, 2784, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,10.16, 204.0, 2912, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,10.65, 204.0, 3008, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,11.16, 204.0, 3104, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,11.67, 208.0, 3200, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,12.18, 208.0, 3296, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,12.70, 204.0, 3392, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,13.21, 204.0, 3520, 99.4, 0.00,,,,,,,,,,
,13.70, 208.0, 3584, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,14.21, 204.0, 3712, 99.4, 0.00,,,,,,,,,,
,14.70, 204.0, 3776, 99.4, 0.00,,,,,,,,,,
,15.20, 208.0, 3872, 99.4, 0.00,,,,,,,,,,
,15.72, 208.0, 4000, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,16.23, 208.0, 4096, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,16.75, 208.0, 4192, 99.4, 0.00,,,,,,,,,,
,17.26, 208.0, 4288, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,17.75, 204.0, 4352, 99.4, 0.00,,,,,,,,,,
,18.25, 204.0, 4448, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,18.75, 204.0, 4544, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,19.27, 204.0, 4640, 100.2, 0.00,,,,,,,,,,
,19.80, 204.0, 4704, 98.6, 0.00,,,,,,,,,,
,20.31, 204.0, 4800, 98.6, 0.00,,,,,,,,,,
,20.81, 204.0, 4896, 98.6, 0.00,,,,,,,,,,
,21.31, 200.0, 4960, 98.6, 0.00,,,,,,,,,,
,21.81, 196.0, 5056, 98.2, 0.00,,,,,,,,,,
,22.33, 196.0, 5152, 98.2, 0.00,,,,,,,,,,
,22.83, 196.0, 5216, 98.2, 0.00,,,,,,,,,,
,23.33, 192.0, 5280, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,23.85, 192.0, 5376, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,24.38, 192.0, 5440, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,24.89, 188.0, 5504, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,25.39, 184.0, 5600, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,25.89, 184.0, 5632, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,26.41, 180.0, 5728, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,26.92, 180.0, 5792, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,27.42, 180.0, 5824, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,27.93, 172.0, 5888, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,28.43, 172.0, 5952, 97.4, 0.00,,,,,,,,,,
,28.95, 168.0, 6016, 97.0, 0.00,,,,,,,,,,
,29.47, 168.0, 6208, 96.2, 0.00,,,,,,,,,,

Cóż moge powiedziec,zakochałem się w tych logach.To była miłość od pierwszego wejrzenia :D

Z tego wychodzi że przy 5504obr/min. mam 147,358KM :) I ten wynik mnie satysfakcjonuje :) .

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 21:26:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
gregory napisał(a):
I ten wynik mnie satysfakcjonuje :) .


I wszyscy szczęśliwi... :diabel:

Gratulacje... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 21:48:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
carlnova napisał(a):

I wszyscy szczęśliwi... :diabel:

Gratulacje... :peace:


Dzięki :D Powiedz mi jeszcze carlnova czy jest jakaś różnica między 4 a 3 biegiem poza tym że dłużej trwa wzrost obrotów i jest to bardziej rozciągnięte to chyba żadnej.Do wykresu wydaje mi się lepsze byłoby bardziej rozciągnięte bo byłoby więcej punktów a co za tym idzie wykres dokładniejszy-czyli 4 bieg.Tak wogóle to miałem kilka prób dzisiaj no i jak jeżdze tym samochodem grubo ponad pół roku to cały czas wydawało mi się że jak pojade na Tipie na 3-biegu przy 1.500obr/min. i wdepne pedał gazu razem z "kickdown" to że automat nie ma prawa zredukować tylko da maxymalny wydatek.Tak się jednak nie dzieje.Dzis się o tym przekonałem że jednak z kickdown redukuje nawet w opcji TipTronic i trzeba wcisnąc cały gaz ale bez "KickDown".
Przekonanie się o możliwościach mojego samochodu było mi potrzebne bo planuje w najbliższym czasie Zchipować autko.Zastanawiałem się też nad smt7. Smt6 mi odradzono bo gorzej współpracuje z przepływką,a AEB to przecież nic innego jak przepływka.Zakup takiego piggybacka to żaden problem tylko musze znaleść kogoś kto mi to dobrze wystroi.Mam nadzieje że mój Tip wytrzyma te Mody.Ale to przecież nie żaden Diesel gdzie moment jest wyższy jak w 2.5TDi po Chipie.Interesują mnie okolice 190KM.Nie wiem na ile to będzie realne,ale jak nie to 180 też wystarczy już będzie się to czuć.I 1.9TDi +Chip będzie wąchał moją rure a nie ja jego :D .Wtedy zorganizuje kolejny wyscig.Już nie moge się doczekać ;) .Dziękuje wszystkim za jakiekolwiek podpowiedzi.Temat będe oczywiscie dalej kontynuować i pisać jak postępy z podnoszeniem mocy.

[+]
Aż mnie kusi żeby jakies zdjęcie sobie w podpisie dodać... ;)

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 21:56:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Jeżeli nie planujesz dalszych modyfikacji, to zamiast piggybacka zastanów się nad zwykłym chipem. Nawet na tym forum są spece, którzy spokojnie wyczarują Ci te 180 KM lub więcej. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 21:59:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
gregory napisał(a):
carlnova napisał(a):

I wszyscy szczęśliwi... :diabel:

Gratulacje... :peace:


Dzięki :D Powiedz mi jeszcze carlnova czy jest jakaś różnica między 4 a 3 biegiem poza tym że dłużej trwa wzrost obrotów i jest to bardziej rozciągnięte to chyba żadnej.Do wykresu wydaje mi się lepsze byłoby bardziej rozciągnięte bo byłoby więcej punktów a co za tym idzie wykres dokładniejszy-czyli 4 bieg.Tak wogóle to miałem kilka prób dzisiaj no i jak jeżdze tym samochodem grubo ponad pół roku to cały czas wydawało mi się że jak pojade na Tipie na 3-biegu przy 1.500obr/min. i wdepne pedał gazu razem z "kickdown" to że automat nie ma prawa zredukować tylko da maxymalny wydatek.Tak się jednak nie dzieje.Dzis się o tym przekonałem że jednak z kickdown redukuje nawet w opcji TipTronic i trzeba wcisnąc cały gaz ale bez "KickDown".
Przekonanie się o możliwościach mojego samochodu było mi potrzebne bo planuje w najbliższym czasie Zchipować autko.Zastanawiałem się też nad smt7. Smt6 mi odradzono bo gorzej współpracuje z przepływką,a AEB to przecież nic innego jak przepływka.Zakup takiego piggybacka to żaden problem tylko musze znaleść kogoś kto mi to dobrze wystroi.Mam nadzieje że mój Tip wytrzyma te Mody.Ale to przecież nie żaden Diesel gdzie moment jest wyższy jak w 2.5TDi po Chipie.Interesują mnie okolice 190KM.Nie wiem na ile to będzie realne,ale jak nie to 180 też wystarczy już będzie się to czuć.I 1.9TDi +Chip będzie wąchał moją rure a nie ja jego :D .Wtedy zorganizuje kolejny wyscig.Już nie moge się doczekać ;) .Dziękuje wszystkim za jakiekolwiek podpowiedzi.Temat będe oczywiscie dalej kontynuować i pisać jak postępy z podnoszeniem mocy.

[+]
Aż mnie kusi żeby jakies zdjęcie sobie w podpisie dodać... ;)


Czyli sprawdza się to co pisałem wcześniej.Automatem trzeba eksperymentować aby nauczyć się wykorzystywać go jak najlepiej. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 22:03:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
gregory napisał(a):
Dzięki :D Powiedz mi jeszcze carlnova czy jest jakaś różnica między 4 a 3 biegiem poza tym że dłużej trwa wzrost obrotów i jest to bardziej rozciągnięte to chyba żadnej.Do wykresu wydaje mi się lepsze byłoby bardziej rozciągnięte bo byłoby więcej punktów a co za tym idzie wykres dokładniejszy-czyli 4 bieg.


Jest taka różnica, że miałbyś właśnie dokładniejszy (bardziej łagodny) przebieg swojego momentu obrotowego na wykresie, danych byłoby więcej.
Być może byłby zarejestrowany odczyt powyżej tych 5504 rpm z jeszcze wyższą wartością PS, zanim zaczęła opadać w dół.

W praktyce jednak jest to trudne do zrobienia z uwagi na warunki drogowe i skoro robiłeś sam - wystarczy na trzecim biegu... ;)

U mnie na czwartym biegu w tipie przy prędkości obrotowej 4200 rpm, do jakiej muszę go rozpędzić - zegary pokazują 200 km/h.
Nie jest to zbyt bezpieczne, dlatego i ja czasami loguję na trójce... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 22:41:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
sebolec napisał(a):
Jeżeli nie planujesz dalszych modyfikacji, to zamiast piggybacka zastanów się nad zwykłym chipem. Nawet na tym forum są spece, którzy spokojnie wyczarują Ci te 180 KM lub więcej. ;)

Chip dobra rzecz ale raz zrobiony program daje dane możliwości i już nic więcej z tym nie zrobisz musisz jezdzic na nim cały czas.
Aaa Swinka daje te możliwości że moge dać wystroic dwie lub nawet trzy mapy.Jedną do bardzo oszczędnej jazdy na 0,65bar-a,drugą do normalnej jazdy 0,8bar ,no i trzecią do scigania na 1,0bar.Przy smt7 jest możliwość zmiany parametrów wedle własnych zachcianek bo można go programować w czasie rzeczywistym.Pracuje w srodowisku Windows.Poza tym gdy nadejdzie czas na sprzedaż samochodu sam wymontowuje Świnke gdzie nie ma śladu po niej i samochód w 30minut wraca do serii bo fizycznie w samochodzie nie jest nic zmienione.Sprzedaje bądz zabieram smt-ka do nowego auta i daje wystroic.A Chip albo wgram seryjny program spowrotem albo sprzedam auto z programem,ale co zrobie z tym Tuningowym programem na nic mi się nie zda w innym Samochodzie.
carlnova napisał(a):
U mnie na czwartym biegu w tipie przy prędkości obrotowej 4200 rpm, do jakiej muszę go rozpędzić - zegary pokazują 200 km/h.
Nie jest to zbyt bezpieczne, dlatego i ja czasami loguję na trójce... Wink

Masz racje nie należy ta operacja do najbezpieczniejszych.U mnie na Tip-ie na 3 biegu przy 6000Rpm jest już 180km/h.Ale jest ten plus że "Log Stop" nie musze nacisnąc po przekroczeniu 6000rpm a po zatrzymaniu pojazdu a reszte wyników skasować.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 17:34:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Ciąg dalszy historii Logów w moim 1.8T:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=62210

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: